'תיק 1000' ו'תיק 2000': הפרשיות המרכזיות בהן ייחקר רה"מ

לאחר חודשים של שמועות וספקולציות, נראה כי בידי החוקרים סוף סוף 'אקדח מעשן' נגד רה"מ • הערב נחשף כי מדובר בשתי פרשיות שונות בהן נחקרו עד כה למעלה מ-50 עדים • הערכה: לרה"מ צפויים לא מעט מפגשים עם חוקרי המשטרה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

לאחר שאמש נחשף כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, הורה על מעבר מ'בדיקה' ל'חקירה' ואף אישר את חקירתו באזהרה של ראש הממשלה, הרי שהערב נחשפים פרטים נוספים המצביעים על חשד לקבלת טובות הנאה בהיקפים גדולים מאנשי עסקים בארץ ובחו"ל.

יצוין כי כפי שנחשף אתמול הרי שבמרכז הענין שני פרשיות שונות בהן חשוד רה"מ, הראשונה שבהן מכונה על ידי החוקרים 'תיק 1000' בו ראש הממשלה הוא החשוד המרכזי, מדובר בתיק בו נחקרו עד כה למעלה מ-50 עדים, ואילו הפרשה השניה בו מרכז הענין איננו רה"מ עצמו, אך שמו גם משורבב בו היטב, מכונה ע"י צוות החקירה, 'תיק 2000'.

לפי הדיווח של אמנון אברמוביץ בערוץ 2, הרי ש"גם בני משפחתו של נתניהו נמצאים בשולי הפרשה. עד כה העידו 50 עדים. במשטרה טוענים כי היועמ"ש יורה על חקירה פלילית גלויה כבר בתחילת השבוע הבא. רה"מ יידרש למס' מפגשים עם החוקרים".

לפי ההערכות ראש הממשלה יזומן לחקירה כבר בתחילה השבוע הבא.

נציין כי כמו אמש כך גם היום פרסמה המשטרה הודעה ולפיה כי בימים הקרובים תצא הודעה מסודרת לציבור בענין וכי אין ביכולתה לאשר או להכחיש את הדיווחים המועלים עד כה על ידי עיתונאים שונים באשר למהות החשדות המיוחסים לרה"מ.

באישור היועה"מ: "רה"מ יזומן לחקירה בשני פרשות שונות"

לפי הדיווחים שכאמור אינם מבוססים הרי שאחת הפרשיות חשוד נתניהו, קשורה לתרומות שקיבל לקראת מערכת הבחירות האחרונה, עליהן לא דיווח כחוק. דיווח עיקש אחר משוכנע לעומת זאת כי החקירות המדוברות אינן קשורת באופן כזה או אחר לפרשת ה'צוללות'. כאמור אף גורם רשמי אינו מנדב פרטים מעבר לספקולציות, אך כבר בימים הקרובים תצא הודעה מסודרת לציבור שיבהיר את הענין.

הבוקר דיווח 'ידיעות' כי במקביל לחקירת רה"מ בפרשיות אלו, יורה מנדלבליט על סגירת תיקי ה'בדיקה' שנפתחו נגד רה"מ בגין החשיפות השונות שפורסמו נגדו בחודשים האחרונים.

מהמשטרה נמסר: "מטבע הדברים בשל כך שהבדיקה תלויה ועומדת ולצורך ניהולה, איננו יכולים להתייחס לפרסומים הרבים העולים כל העת בכלי התקשורת השונים. אנו עדים לכך שהפרסומים רוויים בהערכות, ספקולציות ודיסאינפורמציה. נבהיר לציבור כי כלל הפרסומים הינם על דעת המפרסמים ובאחריותם הבלעדית. הציבור יעודכן, בבוא העת, באמצעות הודעה מוסמכת מטעם המשטרה ומשרד המשפטים כמקובל".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני לא מצליח להבין למען השם מדוע יש מישהו במדינה (חוץ מהתקשורת והשמאל) שזה מעניין אותם אם ראש ממשלה או נשיא או שר קיבל תרומה או טובת הנאה מפלוני בחו"ל או בארץ.. פשוט תתמקדו באיך הוא עושה את העבודה שלו וזהו, הרי קומבינות כולם עושים על כולם, אז במקום להתעניין בשטויות האלה – שלך האזרח הפשוט ידיעתן לא תועיל כלום – עזוב ותתמקד בעיקר בדברים החשובים באמת.
מה אני יעשה.. לא מצליח להבין את הקנאות והרדיפה הזו אחר איזה בדיל סקופ על עוד קומבינטור שנחשד או נתפס..

אולי הגיע הזמן שהמדינה תתן חסינות לראש הממשלה, ולא תפריע לו לנהל את המדינה? [לפי הידוע לי גם באהר"ב יש חוק כזה] ארץ אוכלת יושביה כפשוטו.

בארה"ב סופרו סיפורי זוועה על טראמף, קודם הבחירות ,אשר לא הפריעו לו להבחר..
וכאן ראש ממשלה נוסע לחתונה בחו"ל ומקבל מלון לשבוע (תיק 2000)על חשבון המארח..מה רצו שיגיד למארח שאחרי שבוע הוא ישלם מחצית בית המלון…הרי השמאל לא יעזוב אותו גם אם יצא זכאי מהתיקים הללו. ראש הממשלמה לא חייב לשלם על אירוח לחתונה , מה עוד שאזרחי המדינה לא משלמים זאת ושום תמורה לא קיבלו המארחים כנגד ההזנה לחתונה ושיכון ראש הממשלה על חשבונם…יש גבול..

למגיבים שלא מבינים. בואו נחשוב מדוע אסור לראש ממשלה לקבל טובות הנאה מאוליגרכים,אנשי עסקים וחברים.והיה מהמתנות לא ניתנות סתם, מאהבה יוקדת אלא מאינטרסים שונים שעל חלקם מפחיד לחשוב. אם ראש ממשלה מושפע מהמתנות והרי ידוע שאין מתנות חינם, השפעת המתנות השוחד וטובות ההנאה משפיעים חלילה על שיקול הדעת שלו ועל החלטות שחלקן הרות גורל וקובעות לנו כציבור,כעם כמדינה את הגורל. אולי כלכלי,אולי בטחוני אולי מדיני….האם ראש ממשלה כזה יכול להמשיך לעבוד? לנהל את המדינה? האם אפשר לסמוך עליו? האם אנו בטוחים ומוגנים איתו. אדם שאיינו ישר איינו ישר!
הלוואי ויצא נקי, לא אוהב אותו אבל כראש הממשלה שלי אני כן רוצה שיתפקד.לדעתי הראש הסתבך.

לאזרח הרותח היקר כבה את האש מתחתיך ותפסיק לבעור אין על בנימין נתניהו והלואי והייתי יכול לתת לו מתנות מצטרף אל מאיר שלמה יהודה ואלישע (לעיל)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture