בתמונה: ליצמן בסיור בבית החולים לניאדו

מאחורי ההסתה: ליצמן ו'לניאדו' על מזבח המאבק בין העיתונים

"ליצמן פועל רק לטובת בית החולים החרדי ומזניח את בית החולים בנהריה" זעקה הכותרת הבוקר בידיעות. לכאורה, אפליה מקוממת ביותר. אלא שבדיקה קצרה מגלה את הפייק שמאחורי הכותרת ועל הדרך נחשפים הערכים העיתונאיים של 'ידיעות אחרונות'

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בלשכת שר הבריאות, יעקב ליצמן לא הבינו מאיפה נפלה עליהם הבוקר (א) הכותרת ב'ידיעות אחרונות'. Nike Air Max 2016 Goedkoop תחת הכותרת "הבראה מגזרית" מתוארת בהרחבה הטענה כי למרות שבית הרפואה לניאדו הוא בית רפואה פרטי שפועל לפי כללי ההלכה, הוא זוכה לתכנית חילוץ נדיבה מהמדינה – זאת בשעה שאחיו בנהריה, השייך למדינה ומעניק סיוע לתושבי קו העימות, עומד בפני קריסה ולא זוכה לסיוע. Goedkoop Adidas Superstar על פניו הטענות נשמעות קשות ומוצדקות עד ששומעים מה יש למשרד הבריאות לומר בנושא. Canotte Basket אז מתברר כי בכלל מדובר במאבק בין העיתון של מוזס (ידיעות) לעיתון של שוקן (דה-מרקר מבית הארץ), כשזה האחרון חשף בשבוע שעבר את תכנית ההבראה ללניאדו, וידיעות שנותר מאחור בלי חשיפה או פרסום ראשון, החליט לתקוף ללא שום ביסוס לטענותיו. ביזנעס שימושי אגב, בידיעות כלל לא ביקשו את תגובת משרד הבריאות לפני פרסום הכתבה. עיתונות במיטבה. אז הנה העובדות כפי שנמסר ממשרד הבריאות: "בניגוד גמור לנאמר בידיעה, בית החולים גליל מערבי בנהריה זוכה לסיוע נרחב ומתמשך בידי משרד הבריאות, כולל מאמצים רבים שנעשים בימים אלה ממש על מנת למנוע קריסתו. "כך למשל, הועברו לבית החולים תקציבים מיוחדים שהוגדרו אקסטרה מעבר לשוטף, בסך של 287 מיליון שקל עבור בינוי ופיתוח בשנים האחרונות, זאת הודות להתגייסות שר הבריאות לטובת בית החולים בנהריה בפרט ולפריפריה ככלל. College Football Jerseys גם בימים אלה מקיים משרד הבריאות מגעים אינטנסיביים עם הנהלת בית החולים, כדי לוודא המשך תפקודו המלא, נוכח מצוקתו הכספית. new balance 997 on sale הדיווחים כביכול בית החולים אינו זוכה לסיוע, רחוקים מאד מהמציאות בשטח". והנה ההתייחסות לתכנית ההבראה של לניאדו: "באשר לבית חולים לניאדו, בניגוד למה שנכתב בדיווח, זהו בית חולים ציבורי ואינו פרטי. Joe Montana Jerseys מדובר בבית חולים מרכזי באזור נתניה שנותן שירות ל-450 אלף אזרחי ישראל מכל האוכלוסיות, ובניגוד למשתמע אינו משרת אוכלוסייה מסוימת. "שר הבריאות יעקב ליצמן פועל למנוע כל אפשרות לקריסת בית חולים במשמרת שלו ולא יאפשר סגירת מרכז רפואי ציבורי וממשלתי כאחד. דין לניאדו כדין הדסה וכדין נהריה. nike air max 1 print mujer יש לדחות לאלתר את האמירות המופרכות לפיהן פועל השר ליצמן לטובת לניאדו מסיבות מגזריות, בו בזמן שבכל בית חולים אחר בו הייתה סכנת קריסה התגייס השר למנוע זאת, ללא כל קשר להשתייכותו ומוצאו. ההסכם שגובש עם לניאדו בשיתוף משרד האוצר, יאפשר לבית החולים לעלות לדרך חדשה וישפר משמעותית את רמת השירות שהוא נותן לתושבי האזור". שוב מצליח ידיעות אחרונות להפגין את אמנות הפייק במיטבה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה נראה כאילו עיתון ידיעות אחרונות החליט לטפל בכל בתי החולים החרדים,
בשבוע שעבר נטפל לסיפור במעיני הישועה, שהתברר לאחמ"כ שזה מקרה שיכול לקרות בכל בית חולים לעומת מעיני הישועה שהצליחו להחזיק במקום ראשון מזה תקופה ארוכה ללא זיהומים, והופ הנה קרה משהו ישר כותרת שחורה ענקית בלמעלה בעמוד ראשון.
כנראה יש משהו במשפט הרקאשון שכתבתי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture