נשלמות ההכנות לכנסיה הגדולה של 'לב לאחים'

הכינוס השנתי הגדול של "לב לאחים" — ´הכנסייה הגדולה´ של מקדשי שם שמים יתקיים ביום ד השבוע באולמי ´ארמונות חן´ ב"ב. הכינוס יערך בסימן ´דבר שמסר עליו נפשו אותו צדיק´ לאור משנתו הטהורה של רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן זצוק"ל

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

נשלמות ההכנות לקראת ´הכנסייה הגדולה´ הכינוס השנתי הגדול לאלפי מתנדבי ופעילי "לב לאחים", שיתקיים ביום רביעי, כ"ו בניסן בבני ברק, בברכתם ובראשותם של מרנן גדולי ישראל שליט"א, לחיזוק המוני האברכים היוצאים בשליחותם של גדולי ישראל שליט"א, לעבודת הקודש של הפצת תורה, חינוך ילדי ישראל וקירוב הרחוקים, הבאים ליטול חלק ב´כנסיה הגדולה של דרנו´ כפי שכינה אותה בחיבה רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן זצוק"ל, שעמד בראשה במסירות נפש עד לשנתו האחרונה ממש.

בימים אלו נתקבלו חברי הנהלת "לב לאחים" במעונם של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א ומרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א, אשר נענו לבקשתם להשתתף במעמד ´דבר מרנן ורבנן´, המעמד המרומם שאין לו אח ורע, כאשר עיני העדה מרנן גדולי ישראל שליט"א ועימם ראשי הישיבות שליט"א מתכנסים יחדיו להשמיע דבר ד´ זו הלכה, לחזק את ידיהם של אלפי מוסרי הנפש פעילי ומתנדבי ´לב לאחים´ הפועלים בשליחותם ובהכוונתם בעבודת הקודש.

הכינוס השנתי הגדול מוקדש למורשתו הטהורה ולעילוי נשמתו של רשכבה"ג מרן ראש הישיבה זצוק"ל, בסימן ´דבר שמסר עליו נפשו אותו צדיק´, אשר נשא את משא הקירוב על לבבו הטהור בהנהגת "לב לאחים" חצי יובל שנים. לחזק ולעורר את כלל ישראל לקרב אל המלאכה להמשיך לעשות אותה לאורו ובדרכו של רשכבה"ג מרן ראש הישיבה זצוק"ל.

בחלקו הראשון של הכינוס הגדול יתקיים ´רב שיח´ עם בני ביתו של מרן זצוק"ל על משנתו בקרוב רחוקים. בהמשך יתקיים ´שו"ת קירוב רחוקים´ עם הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, רבה של רמת אלחנן וחבר מועצת גדולי התורה ובו יוצגו השאלות שהביא הגאון הגדול שליט"א בשנים שעברו לשולחנו של רשכבה"ג מרן ראש הישיבה זצוק"ל והכרעתו. במהלך הכינוס הגדול יוקרנו קטעים נדירים עם רשכבה"ג מרן זצוק"ל, בהנהגת ´לב לאחים´.

במקביל לכינוס השנתי הגדול, מתקיים באולם סמוך כינוס שנתי לנשים הפעילות והמתנדבות במסגרת ´לב לאחים´ כאשר חלקים מהכינוס הגדול מועברים אליהן בשידור ישיר.

לקראת הכינוס הגדול הולכת ונשלמת עריכת הספר ´מתחזקים בתורתו´ המונח מזה כעשור שנים על שולחן הכינוס הגדול. בשנה זו נערך הספר במתכונת מיוחדת והוא מוקדש כולו לחידושי תורה של בוגרי מדרשות ´לב לאחים´ בתורתו של רשכבה"ג מרן זצוק"ל ב"אילת השחר". לצד זאת, נקבעו עוד שני מדורי זיכרון לרבנו מרן זצוק"ל, האחד, ´זכור אב יחד לב´, בו נקבצו משאותיו ושיחותיו של מרן זצוק"ל, שנישאו מעל במות ´לב לאחים´ בכינוסים השנתיים הגדולים, בכנסי רישום, בכנסי ´לב שומע´ ושאר אירועים ומעמדים, השני, ´אב לאחים´, יריעת זיכרון קצרה ומתומצתת, על תקופת התנהלות ´לב לאחים´ תחת הכוונתו והנהגתו של מרן זצוק"ל, כאשר דברי הזיכרון והעובדות שזורים בתיעודים היסטוריים, מהם נדירים ומרתקים שלא ראו אור עד היום.

בימים אלו שוקדת הוועדה המכינה בראשותם של ראשי הארגון הזמנתם של מרנן ורבנן שליט"א למעמד ´דבר מרנן ורבנן´, ועל מכלול הסידורים הנדרשים לקראת הכנסייה הגדולה של מקדשי שם שמים, כינוס רב רושם המניע את עולם הקירוב ומחבר את אלפי שליחיו לכוחו של המשלח הלא הם מרנן גדולי ישראל שליט"א.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האם נשים שאינן מתנדבות ואולי רוצות להתנדב יכולת להגיע ג"כ?
יש למישהו פרטים?

מקווים שתביאו פה שידור חי מהכנס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture