למה כדאי לחפש טיסות למיקונוס ואיך לבלות בו חופשה מושלמת?

סיבה טובה נוספת לעלות על טיסות למיקונוס היא האפשרות להפליג ממנו אל איים יווניים קסומים אחרים שנמצאים בדרום מזרח הים האגאי.

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

הוא אולי קטן (שטח האי קטן משטחה של ירושלים למשל), אבל השילוב המושלם בין יופי לאופי הופך אותו ללוקיישן המושלם לחופשה – ולא בכדי מגיעים כמיליון איש בשנה לבקר באי שמספר התושבים הקבועים בו הוא בסך הכל 12,000. גם עבור ישראלים רבים מיקונוס הוא שם נרדף לנופש מענג ומקור לזכרונות חיוביים במיוחד, ואם מקדישים מעט זמן ותשומת לב למציאת טיסה לאי ולתכנון השהות בו, התמורה גבוהה להפליא.

כמה זמן נמשכת טיסה למיקונוס?

טיסות למיקונוס, שנמצא בחלק הדרום מזרחי של הים האגאי, נמשכות כשעתיים. בעונת התיירות תוכלו למצוא מספר רב יחסית של אפשרויות כשבין השאר מציעות טיסה למיקונוס ארקיע ואגיאן איירליינס. ישנן גם טיסות עם עצירת ביניים, בעיקר בקפריסין הקרובה יחסית או באתונה. בדרך כלל טיסה שכזו אורכת בין 4 ל-6 שעות, ואם היא מאפשרת להוזיל את עלות החופשה במידה משמעותית, כדאי לשקול אותה גם אם כמובן מדובר באופציה פחות נוחה.

החופים היפים ביותר במיקונוס

כמו אל כל אי יווני, הסיבה העיקרית לעלות על טיסות למיקונוס היא חופי הים היפים שמציעים גם בטן-גב נינוח וגם פעילויות ספורטיביות מזרימות אדרנלין. בין האיים המומלצים: פרדייס, סופר פרדייס, פנורמוס, אליה, פאראגה, פלאטיס גיאלוס, אגיוס סוסטיס, אגיוס סטפנוס ואורנוס.

אטרקציות נוספות במיקונוס

למי שרוצה להפוך את החופשה במיקונוס, ששייך לאיים הקיקלאדיים (ביחד עם ריניה, דלוס ואיים נוספים), למגוונת יותר, ממתינות מספר אטרקציות חביבות במיוחד.

בין השאר כדאי להגיע למגדלור ארמניטיס שבצפון מזרח האי. זהו מגדלור שהוקם במאה ה-19 וכבר אינו בשימוש אולם התצפית ממנו אל הים האגאי ואל האי טינוס מספקת מראות בלתי נשכחים. עוד מקום שכדאי להגיע אליו הוא המוזיאון הימי שמציג שלל פריטים הקשורים לים, לספינות עתיקות, למטבעות עתיקים למסעות ועוד.

עוד אטרקציה פופולרית היא ונציה הקטנה. ונציה הקטנה היא הכינוי שניתן לחלק המערבי של עיר הבירה של מיקונוס (שלעתים נקראת גם היא מיקונוס ולעתים תיתקלו בשם חורה). ונציה הקטנה היא מקום המפגש בין העיר לבין הים עם בניינים עתיקים מהמאה ה-16 ומרפסות שנמצאות ממש על שפת הים – חוויה מעוררת קנאה והשראה גם יחד. על קו המים תמצאו גם לא מעט ברים ומסעדות שכל בילוי בהם הוא חוויה קולינרית טעימה מול נוף מרחיב נשימה.

הפלגות לאיים סמוכים

סיבה טובה נוספת לעלות על טיסות למיקונוס היא האפשרות להפליג ממנו אל איים יווניים קסומים אחרים שנמצאים בדרום מזרח הים האגאי.

בפרט ישנן הפלגות ממיקונוס אל דלוס, נקסוס, פארוס ואנדרוס. בהקשר זה כדאי לדעת שהאיים הקיקלאדיים יוצרים מעין מעגל, ובמרכזו האי דלוס. זהו אי קטן ולא מיושב (מספר התושבים בו הוא 20, וכולם אחראים על תחזוקתו) שמפורסם כמקום הולדתם של אפולו וארטמיס. בנוסף יש בו שלל שכיות חמדה ארכיאולוגיות ובהם שרידים של מקדשים עתיקים, תיאטרון בן מאות שנים, שרידים של בית כנסת ששכן ממש על חוף הים ועוד.

עוד אי שניתן להפליג אליו ממיקונוס הוא כאמור נקסוס, שהיתרון העיקרי שלו הוא שפע הנופים ההרריים המרשימים. במיוחד כדאי למי שמגיע לנקסוס לבקר בחאלקי ובאפירנטוס. פארוס הוא אי בעל אופי כפרי וטיול בו יכלול את עמק הפרפרים ואת המנזר המפורסם של האי. באנדרוס תמצאו עשרות מפרצונים מרהיבים והמון שקט.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ומה עם כשרות החופים??
זה בהפרדה? מלאה או חלקית…….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture