גט מובינג – ככה תמצאו מובילים מומלצים למעבר דירה

באתר חברת גט מובינג רשומים כ-200 חברות הובלה, וכולן רוצות שנבחר בהן. הן פועלות בפריסה כלל ארצית כך שכל אזרחי ישראל יכולים להנות מהשירות הזה והמכרז עצמו מתבצע בשקיפות מלאה.

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

נראה שכבר התרגלנו לרדוף אחרי נותני שירותים, איכשהו קיבלנו את זה כאילו הייתה זו גזרה משמיים. אני מוצא את עצמי שעות בטלפון ממתין לנציגי השירות של חברת התקשרות כשיש לי בעיה עם האינטרנט, חברת הביטוח שבה אני מבוטח מעבירה אותי מנציג לנציגה במשך שלוש שעות כשבפעול יש לי שאלה ממש טריוויאלית, וקבלן השיפוצים? הוא הבטיח לסיים את עבודת השיפוץ בתוך שבועיים  – אבל בפועל הוא שם סולם, מרח שכבה אחת של צבע ומאז לא נראו עקבותיו, ולך תמצא אותו עכשיו.

הרדיפה האינסופית הזו אחרי נותני השירות בישראל מעייפת, היא מתישה, מתסכלת, כרוכה בבזבוז אדיר של זמן יקר, וגרוע מכך היא הופכת אותנו לחשדנים, פוגמת במרקם החברתי העדין שלנו ואף פוגעת באמון הבסיסי שיש בינינו, בני האדם.

מייסדי חברת חברת גט מובינג (GetMoving) היו מהראשונים לזהות את הבעיה הזו. ולאחר שהם זיהו אותה הם החליטו לעשות מעשה ולחולל מהפכה באופן שבו אנחנו צורכים היום שירותים. לא מאמינים? כנסו לגט מובינג למצוא מובילים מומלצים ולפתוח מכרז הובלה ותראו איך אפשר לעשות את זה אחרת.

הגיעה העת שנותני שירותים ירדפו אחרינו, ולא אנחנו אחריהם

חברת גט מובינג מציעה לכל מי שעובר דירה פתרון חכם, מהיר, זול ויעיל. היא השיקה אתר שעובד בצורת מכרז, ובמרכז הזה לשירותי הובלות, אלו הם המובילים שרודפים אחרי הלקוח, ולא אנחנו רודפים אחריהם. הרעיון שעומד מאחורי האתר הוא גאוני: הלקוח מכניס את פרטי ההובלה: נקודת מוצא, נקודת יעד, קומה, כמות ארגזים, באם הוא זקוק לשירותי הרכבה או פירוק של רהיטים והאם הוא צריך ארגזי אריזה (ניתן לרכוש דרך האתר גם מוצרי אריזה וקרטונים למעבר הדירה במחירים הכי זולים בישראל), ובתוך שניות ספורות מתחיל תהליך של מכרז בין מגוון רחב של חברות הובלה מקצועיות ומומלצות שנבדקו היטב על ידי מנהלי האתר  וסוננו. במרכז הזה כל חברת הובלות רוצה שאנחנו נבחר בה ומתחרה על ליבו וכיסו של כל לקוח.

וכאשר יש תחרות אמתית, אנחנו הלקוחות מרוויחים, זה פשוט מאוד. מרגע שמתחיל המרכז מתחיל גם "קרב" המחירים. כל מוביל רוצה שנבחר בו, כאמור, ולכן הוא מוריד מחירים וזה מביא להוזלה משמעותית של עלויות שירותי ההובלה בכ-30%! חסכון אדיר ללא כל צל של ספק. בנוסף, תודות למודל העסקי שפיתחה חברת גט מובינג, מודל הממוקד ברווחת הלקוחות, השירות ללקוחות המחפשים שירותי ההובלה הוא חינמי לגמרי.

באתר חברת גט מובינג רשומים כ-200 חברות הובלה, וכולן רוצות שנבחר בהן. הן פועלות בפריסה כלל ארצית כך שכל אזרחי ישראל יכולים להנות מהשירות הזה והמכרז עצמו מתבצע בשקיפות מלאה.

בנוסף, לסינון המחמיר שמבצעים מנהלי האתר לכל אחת מחברות ההובלה הרשומות בפלטפורמה, מציע אתר גט מובינג גם אפשרות לעיין בהמלצות, תגובת, חוות דעת ודירוגים של חברות הובלות, הוא מסייע  ללקוחות לבצע בחירה חכמה ומושכלת יותר וכך מבטיח שחלילה לא ניפול בפח.

המודל של חברת גט מובינג שם את הלקוח במרכז והוא נועד לתת פתרון לבעיה רחבת היקף המוכרת לכל אחד ואחת מאתנו. כולי תקווה שהמיזם שהם הרימו בתחום שירותי ההובלות יתפשט גם לתחומים אחרים.

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture