צילום Pixabay

עורך דין תעבורה

במקרים שבהם אדם עבר עבירת תנועה חמורה ובגינה זומן לבית המשפט לתעבורה, עליו לפנות באופן מידי לעורך דין תעבורה לצורך ליווי וייצוג

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

כל נהג וכל הולך רגל, יודעים כי ישנם חוקי תעבורה שעליהם לעמוד בהם, על מנת לאפשר הן לדרכים ולהן לכבישים להיות מקום בטוח לנהגים והולכי רגל. אי ציות לחוקי התעבורה במזיד או בשוגג, עלולה לגרור אחריה קנס כספי או עונש חמור יותר, בהתאם לחומרת עבירת התנועה אותה עבר האדם. אם נתפסת עובר עבירת תנועה וזומנת לבית המשפט לתעבורה או אם זומנת למכון הרפואי לבטיחות בדרכים על מנת לבחון את הכשירות שלך לנהוג, חשוב מאוד שלא תגיע לשם לבדך ותיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה בתחומו.

מקרים שבהם כדאי לפנות לעורך דין תעבורה

ישנם לא מעט חוקי תעבורה בפקודת התעבורה והתקנות, אשר על כל אדם לעמוד בהם. עבירה על חוקי תעבורה שונים, עלולה לגרור אחריה עונשים שונים לאדם שעבר את העבירה. לעיתים העונש יכול להיות קל יחסית ולגבול בקנס כספי ונקודות בלבד. אולם לעיתים העונש יכול להיות חמור יותר. כך למשל, במקרים שבהם אדם נתפס כאשר הוא מבצע עבירה של נהיגה בקלות ראש או במקרים שבהם אדם נתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול או חומרים מסוכנים אחרים. גם במקרים בהם פגע נהג באדם אחר בשל עבירת תנועה אותה ביצע, האדם לרוב יזומן לבית המשפט לתעבורה כאשר העונש הצפוי לו יכול להיות חמור. עונשים חמורים יגבלו לרוב בשלילת רישיונו של האדם לפרק זמן כלשהו או לצמיתות במקרים חריגים, עונש מאסר על תנאי או בפועל או תשלום של קנס כספי משמעותי מאוד. במקרים שבהם אדם עבר עבירת תנועה חמורה ובגינה זומן לבית המשפט לתעבורה, עליו לפנות באופן מידי לעורך דין תעבורה לצורך ליווי וייצוג.

ומה לגבי קנס כספי ונקודות?

ישנן לא מעט עבירות תנועה אשר העונש הצפוי עליהן הוא: קנס כספי וצבירת נקודות לחובתו של האדם. לא מעט אנשים מקבלים עליהם את העונש שהתקבל בגין עבירת התנועה אותה עברו ומשלמים את הקנס. אולם, ישנם אנשים אשר חשים כי נעשה להם עוול והם קיבלו עונש מעין זה ללא סיבה מוצדקת, או שישנם אנשים אשר חשים כי העונש שהם קיבלו בגין העבירה אותה ביצעו, איננו מוצדק. אותם אנשים יכולים לבקש להישפט בגין אותה עבירה. גם במקרים מעין אלה, כדאי מאוד לפנות לעורך דין תעבורה מקצועי ומומחה בתחומו. לא פעם, עורן דין תעבורה יצליח לבטל לאדם את הדוח בשל ליקויים שונים בדוח עצמו. במקרים אחרים, עורך הדין ייצג את האדם אל מול בית המשפט במטרה להביא לזיכויו או לבטל את העונש אשר קיבל.

כיצד תדאג לצאת בעונש מנמלי במשפט תעבורה

אם זומנת למשפט תעבורה, אם זומנת למכון הרפואי לבטיחות בדרכים או אם אתה מעוניין לערער על עונש שקבלת באופן עצמאי, על מנת למזער עד כמה שניתן את העונש שלך או לבטל אותו, עליך לבחור בעורך הדין תעבורה. בטרם תבחר את עורך הדין הרלוונטי לך, עליך לערוך מחקר קצר אודות עורכי הדין המעניקים את השירותים הללו באזורך. חשוב לבחור עורך דין בעל המלצות רבות מלקוחות וכן, עורך דין אשר ידוע כי הוא מצליח באופן תמידי להשיג ללקוחותיו את הטוב ביותר במשפטי תעבורה. יש לבדוק מהו הותק של עורך הדין בתחום, מהו הניסיון שלו ומהו המוניטין שלו, בטרם בוחרים בו.

עורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה בתחום, הוא קריטי עבור אדם המעוניין לנהל תיק תעבורה, בין אם מדובר בניהול משפט הוכחות ובין אם מדובר בשיפור מצבו על ידי הסדר טיעון מקל. לכן, יש לבחור את עורך הדין הרלוונטי עבורכם בקפידה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture