צילום: יחצ

טבעות אירוסין – ששת המיתוסים שפשוט חייבים לנפץ

אתה כבר יודע בדיוק איך זה הולך לקרות ומה שנשאר זה לבחור את טבעת האירוסין אשר תעניק בערב זה. אז לפני שאתה מתחיל בבחירה הכל כך חשובה, החלטנו לעזור לך ולנפץ מספר מיתוסים הקשורים בטבעות אירוסין

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

1.   רק טבעות אירוסין יוקרתיות הן בעלות עיצוב מרשים ויפה

גברים ונשים כאחד חושבים כי טבעת אירוסין היא טבעת שחייבת להיות יקרה מאוד ואם היא אינה יקרה אז כנראה שהעיצוב שלה מאוד פשוט. אך האמת היא שכיום טבעות אירוסין מגיעות בשלל מחירים מגוונים ולא חייב להוציא מעל 3000 שקלים עבור טבעת אירוסין יפה, איכותית ובעיצוב מרהיב. טווח המחירים של טבעות אירוסין מתחיל ב- 1500 שקלים וניתן לקנות

טבעות אירוסין זולות  יפייפיות ומרשימות עם יהלום מרכזי נוצץ ויהלומים קטנים משובצים שכל אישה הייתה שמחה לקבל. אז לפני שאתה נכנס להוצאות מיותרות, כדאי שתדע שעומדות בפניך מגוון אפשרויות לטבעות אירוסין מרשימות במחירים נהדרים. תוכל להתרשם מקולקציית הטבעות שלנו בדיאמור ולבחור טבעת אירוסין במחיר משתלם https://www.diamor.co.il/

2.   יהלומים נראים טוב רק בטבעות זהב לבן

יש אנשים שסבורים כי יהלומים נראים יפים וזוהרים רק כאשר הטבעת עשויה מזהב לבן וזאת בשל הגוון הדומה של הזהב הלבן עם היהלומים, אך האמת היא שיהלומים נראים מאוד מרשימים גם בגווני זהב צהוב ובגווני זהב אדום והבחירה היא למעשה עניין של טעם. כמו כן, זוהר היהלום אינו תלוי בגוון המתכת אליה הוא משובץ, אלא תלוי בנתונים שלו. יהלום עם פחות פגמים, עם רמת צבע הנוטה יותר לשקוף, חיתוכים וליטושים מסוימים הם אלו שיקבעו את הזוהר שלו ולא המתכת אליה הוא משובץ. ההמלצה שלנו, ביחרו גוון מתכת על פי הטעם של בחירת ליבכם.

3.   טבעת אירוסין יפה ומושקעת היא טבעת עם יהלום גדול מאוד במרכז

כולם מכירים את טבעת האירוסין עם היהלום המרכזי, זו למעשה הטבעת הקלאסית ובדרך כלל אליה מוסיפים עיצובים מגוונים. יש גברים אשר סבורים שככל שהיהלום המרכזי יהיה גדול יותר, הטבעת תיחשב ליפה יותר ומושקעת. בעניין זה חשוב להבין כי סגנון עיצוב של טבעות אירוסין תמיד היה ותמיד יהיה מאוד מגוון ואין חוקים למהי הטבעת היפה והמושקעת ביותר, מהסיבה שהיופי הוא בעיני המתבונן. כמו כן, ניתן למצוא טבעות אירוסין אשר משלבות יהלום מרכזי קטן וסביבו המון יהלומים קטנים שהופכים את הטבעת למיוחדת מאוד, לפעמים יותר מטבעת אירוסין עם יהלום אמצעי גדול. תוכלו לראות טבעות כאלו בסגנון טבעות אירוסין היילו. מעבר לכך, יש טבעות אירוסין יפייפיות המשלבות יהלומים קטנים איכותיים ונוצצים מבלי לשלב יהלום מרכזי בכלל. לפני שאתם עושים את ההחלטה על הטבעת המיוחלת, אנו ממליצים לכם לראות מספר עיצובים מעניינים ומושקעים באתר של דיאמור.

טבעת אירוסין בסגנון היילו מבית דיאמור

4.   טבעות אירוסין מזהב לבן עשויות למעשה מכסף

אז זהו שממש לא, זהו מיתוס שחייב לנפץ. הזהב הלבן, בדומה לזהב הצהוב הוא למעשה סגסוגת. הסגסוגת היא ערבוב של מתכת הזהב עם אחוז נמוך של מתכות נוספות אשר מקנות לה את צבעה. כך למשל, זהב צהוב יכיל אחוז מסוים של נחושת, אבץ וכסף, זהב לבן יכיל אחוזים מסוימים של פלטינה או ניקל וזהב אדום יכיל אחוזים של נחושת.

5.   טבעות אירוסין לא קונים באינטרנט

עוד מיתוס שחייבים לנפץ הוא שטבעות אירוסין לא קונים באינטרנט. כיום בעידן הטכנולוגי שבו הכל קורה בזירה האינטרנטית, גם ענף התכשיטים וטבעות האירוסין עבר שינוי וכיום חנויות רבות מציעות לבצע גם קניה דרך האתר. קנית טבעת אירוסין באינטרנט לא מורידה מערך הטבעת, החנות האינטרנטית קונה את יהלומיה בדיוק כמו בחנות רגילה ועל כל יהלום יש לה תעודה גימולוגית על פי החוק. אנו בדיאמור נשמח לתת לכם גם שירות אונליין באתר שלנו.

6.   כל היהלומים הקטנים המשובצים בטבעות אירוסין הם למעשה זרקונים

אמירה זו היא לא בהכרח נכונה, יש טבעות אירוסין אשר משבצים בהם זרקונים, אך שיבוץ כזה יעשה לפי בקשת הלקוח או שמראש המוכר בחנות יסביר לכם שמדובר בזרקונים. אתם כמובן יכולים לבחור בטבעות אירוסין שהיהלומים הקטנים הם יהלומים אמיתיים ואף לקבל את התעודה הגימולוגית שלהם בחנות על מנת לוודא זאת.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture