עכשיו זה הזמן לשדרג את חדר האמבטיה

הקורונה עדיין כאן, כולנו מבלים זמן רב במרחב הביתי וזה הזמן גם לרענן את חדר הרחצה. מה מתאים? באיזה חומר רצוי להשתמש? מה הם הגוונים המומלצים? מומחי נירלט עושים סדר ומגישים כלים מקצועיים

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

מלבד תחזוקת הקירות כמובן, חשוב להקפיד על אוורור מקסימלי, פתיחת חלון או מאוורר אחרי שימוש. כמו כן חשוב להקפיד על איטום אריחי הקרמיקה בחדר האמבט ולחדש את ה"רובה" הנמצאת בין חריצי האריחים. רובה היא החומר אשר ממלא ואוטם את הרווח בין האריחים, על מנת שלא יחדרו מים ותיווצר רטיבות ועובש מתחת לאריחים. את הרובה ניתן לרכוש בכל חנות המתמחה בחומרי בניין וליישמה על פי הוראות היצרן. הרובה נמכרת במגוון גוונים וחשוב לזכור לבחור את גוון הרובה כך שיהיה דומה ככל האפשר לצבע האריחים שלכם, על מנת שלא ייווצרו הבדלי גוונים.
הדס כהן, מנהלת תחום אדריכלות והשראה בחברת נירלט: "תחזוקת חדר הרחצה היא מהחשובות בבית משום שהחלל חשוף לרטיבות, כתמי אדים ועובש. לרוב, פעולות הניקיון הבסיסיות, לא בהכרח מבטיחות את ניקיון הקירות ולא פעם, אנו עדים לתופעות של קירות משחירים ועם עובש. לכן, בבואנו לצבוע את חדר הרחצה, אנו ממליצים לבחור בצבע המעכב תופעות של עובש ופטריות המצטברים במקומות לחים. כך בפעולה אחת פשוטה גם מחדשים את הקירות בחדר הרחצה וגם מגנים עליהם".
אם אתם מחפשים שינוי 'עשה זאת בעצמך' וללא צורך בביצוע של בעלי מקצוע ניתן לבחור בצבע לריענון האמבטיה. חידוש באמצעות צבע הוא קל, מהיר ולא יקר והתוצאות מאוד משמעותיות ומרעננות. בשימוש בצבע, חשוב שיהיה זה צבע המותאם לחללים בהם יש לחות ורטיבות. צבע אקרילי כדוגמת נירוקריל EXTRA לאמבט, צבע אקרילי על בסיס מים, בעל נוסחה ייחודית המיועד לצביעת חדרי אמבט וחדרים לחים. צבע זה מעניק הגנה גבוהה ביותר ומעכב הופעת עובש ופטריות.
לאחרונה ניתן לראות כי קיים מעבר משימוש באריחי קרמיקה מסורתיים, לשימוש בטיח מינרלי וטקסטורות שונות בחדר האמבטיה. את הטיח המינרלי, כדוגמת טיח הווגה, ניתן ליישם במקום קרמיקה ולקבל תחושה טבעית וחמה, חשוב להדגיש שניתן ליישמו רק באזורים היבשים ולא באזורים הרטובים, על הקירות שאינם באים במגע ישיר עם מים. בנוסף למראה הייחודי של הטיח המינרלי, למוצר יתרון בולט בכך שהוא מונע הצטברות לחות בקירות. הוא מכיל מינרלים ומחצבים טבעיים בלבד, ולפיכך הוא נושם ועמיד במיוחד ומאפשר אידוי מהיר ויעיל לרטיבות ללא השארת סימן או התפתחות עובשים.
כמו כן, הטיח המינרלי הינו רב עובי, מה שהופך אותו לבעל יכולת כיסוי והסתרת פגמים בתשתית. המוצר מגיע ב-13 גוונים ייחודיים ובמגוון רחב של טקסטורות וגימורים. טיח מינרלי טבעי יפהפה נוסף הוא טיח NOVA פרנצ'סקה בגימור מחוספס עדין. הוא מיועד לשימוש בקירות פנימיים, מצטיין במעבר אדי מים בצורה גבוהה ומונע הצטברות לחות בתוך הקיר.
לאחר יישום הטיח מומלץ ליישם את מוצר האקווה סיל- סילר על בסיס מים שנספג על מצע מינרלי חיצוני ופנימי, הוא איננו משנה את מראה הטיח, בעל יכולת לדחיית מים גבוהה מהתשתית ומגן על המבנה מפני רטיבות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture