בתמיכתם של גדו"י: אלפים מתחסנים בחיסון שלישי במתחמי החיסונים של מאוחדת

יו״ר ש״ס הרב אריה דרעי התחסן אתמול במאוחדת: ״התחסנתי במנה השלישית נגד נגיף קורונה, זאת הדרך היחידה לעצור את התפשטות הנגיף. 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'״. סמנכ"ל הרפואה של מאוחדת ד"ר דוד מוסינזון: "מוטלת על כולנו אחריות"

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

בהמשך להנחיית משרד הבריאות מאוחדת ממשיכה לחסן במנה השלישית את האוכלוסיה מעל גיל 60 שעומדת בקריטריונים שהוגדרו על ידי משרד הבריאות. עד כה חוסנו 3380 ממבוטחי הקופה ומעל 25,000 נוספים קבעו תורים, כל זאת מתוך פוטנציאל מתחסנים של 117000 מבוטחים שזכאים לחיסון השלישי.

מאוחדת היתה הקופה הראשונה לפתוח את האפשרות לזמן תורים לחיסון כבר ביום חמישי, וחיסנה מאות מבוטחים ביום שישי. נוספו אתרי חיסון והורחבו שעות פעילות מרפאות החיסונים באופן משמעותי, וחלקן פעילות גם עד 22:00, כל זאת על מנת להצליח ולעמוד ביעד שרוה"מ הציב לקופות החולים לחסן 1.5 מליון אנשים מעל גיל 60 תוך 10 ימים.

מבוטחים מעל גיל 60 העומדים בקריטריונים שהוגדרו על ידי משרד הבריאות: חוסנו במנה השניה לפני למעלה מ- 5 חודשים ולא מוגדרים כמחלימים או מאומתים. אוכלוסייה זו יכולה להיכנס כבר עכשיו להזמין תור לחיסון, ובקרוב יעודכנו הלקוחות על הזכאות ודרכי זימון תורים גם במתן הודעה אישית.

בתחילת השבוע אלפים הגיעו להתחסן במנה השלישית בינהם רבנים וגדולי תורה וכן יו"ר ש"ס ח"כ הרב אריה דרעי שהגיע למרכז החיסונים של מאוחדת והתחסן. לאחר שהתחסן במנה השלישית אמר ח"כ הרב דרעי: התחסנתי כעת במנה השלישית נגד נגיף קורונה, זאת הדרך היחידה לעצור את התפשטות הנגיף. 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'.

סמנכ"ל רפואה במאוחדת ד"ר דוד מוסינזון היה מראשוני המתחסנים ביום שישי במנה השלישית של החיסון ואלפי לקוחות נוספים כבר קבעו תורים. "מוטלת על כולנו אחריות לעשות את מירב המאמצים על מנת לבלום את המשך התפשטות התחלואה ואת העליה בתחלואה הקשה. היה לי חשוב לתת דוגמא אישית ולהיות מראשוני המתחסנים במנה השלישית, אבל לצערי, מיליון אנשים עדיין לא התחסנו במנה הראשונה. החיסון בטוח ויעיל, רק הוא יאפשר לנו לנצח את המחלה. מגיפות מנצחים עם חיסונים, ואני קורא לכל מי שטרם התחסן לעשות זאת בהקדם" אמר ד"ר מוסינזון.

האחות הראשית ומנהלת אגף הסיעוד במאוחדת מלי קושא, שמנהלת את מבצע החיסונים, הוסיפה כי: "בזכות היערכות מצוינת של כל צוותי הקופה הצלחנו להתחיל את מבצע חיסוני המנה השלישית כבר ביום שישי ב8:00 – 12 שעות בלבד אחרי שהודענו על חיסון נוסף, 2,095 ממבוטחי מאוחדת כבר הזדרזו לקבוע תור. בהזדמנות זו אני קוראת לכל ההורים ולבני הנוער להתחסן כבר השבוע, כדי שיוכלו לחזור לספסל הלימודים כשהם מוגנים מהנגיף".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture