בזק בינלאומי משיקה את BI Labs – פלטפורמת מחקר ופיתוח לחברות סטארט אפ

במסגרת ה-BI Labs, תאפשר בזק בינלאומי לחברות סטארט אפ התנסות במספר תחומים בהם ניתוח לוגים, ניתוח תעבורה בזמן אמת בקצבים גבוהים, חיבור לכבל התת ימי, ניתוח מתקפות סייבר, חשיפה והתנסות בציוד תקשורת מתקדם בעולם, גישה לרשת הדאטה סנטרים הגלובאלית של בזק בינלאומי. כל אלו בתנאי אמת אך ללא כל פגיעה או קבלת נתונים על לקוחות בזק בינלאומי.

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

 

בזק בינלאומי משיקה את BI Labs – פלטפורמת מחקר ופיתוח לחברות סטארט אפ

תאפשר שימוש בתשתיות וביכולות בזק בינלאומי ותציע מנטורינג עסקי וטכנולוגי

חברת בזק בינלאומי מכריזה על הקמת מעבדה ייעודית שבה חברות סטארט אפ תוכלנה לבדוק ולפתח את המוצרים והשירותים שלהם באמצעות שימוש במגוון הנתונים, היכולות והמידע של החברה. מעבדה זו הינה הראשונה מסוגה בשוק התקשורת הישראלי. BI Labs הוקמה כנדבך נוסף במטרתה של בזק בינלאומי לעמוד בחזית החדשנות ולהציע את המוצרים המתקדמים ביותר ללקוחות החברה.

מזה כשנה וחצי, בזק בינלאומי פועלת באינטנסיביות בתחום הסטרטאפים ואנשיה פגשו למעלה מ-150 חברות סטארט-אפ בתחומי התקשורת והסייבר. פתיחת המעבדה נותנת מענה לחברות סטארט אפ בכל שלבי החיים שלהם החל מאלו שיש להן מוצר בשל וכלה באלו בשלב מוקדם יותר. המעבדה, מציעה פתרון מעשי לבחינת התכנות הפיתוחים וחיבורם לסביבה טכנולוגית ועסקית אמיתית, כדי שיוכלו להתאים את המוצר שלהם לדרישות השוק הן מהפן הטכנולוגי והן מהפן של דרישות הצרכנים.

לתפיסתה של בזק בינלאומי, לאימוצן של  חברות סטארט אפ כבר בשלבי מוצר מוקדמים, תוך קיום סיעור מוחות בחברה בהגדרת אופן בניית שירותים ומוצרים, ושילוב מוצרים בשלבי אלפא ובטא בתשתיות ורשתות החברה דרך פלטפורמות ייעודיות- ישנם יתרונות רבים. החברות מרוויחות בכך ניסיון ובדיקת יכולות בשטח חי, ובזק בינלאומי, מוצר מתקדם וזהו מודל עסקי מנצח. הכל נועד לסייע בהתאמת המוצרים ללקוחות ומתן ערך מוסף לשירותים שמספקת החברה.

במסגרת ה-BI Labs, תאפשר בזק בינלאומי לחברות סטארט אפ התנסות במספר תחומים בהם ניתוח לוגים, ניתוח תעבורה בזמן אמת בקצבים גבוהים, חיבור לכבל התת ימי,  ניתוח מתקפות סייבר, חשיפה והתנסות בציוד תקשורת מתקדם בעולם, גישה לרשת הדאטה סנטרים הגלובאלית של בזק בינלאומי. כל אלו בתנאי אמת אך ללא כל פגיעה או קבלת נתונים על לקוחות בזק בינלאומי.

בנוסף, תציע בזק בינלאומי מנטורינג עסקי וטכנולוגי באמצעות כח אדם ספציפי המיועד לפרויקט. יודגש כי הצטרפות ל – BI Labs ללא כל דרישת התחייבות מהסטארט-אפים. ניתן להתרשם ולהירשם דרך האתר – http://www.bilabs.co.il

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי, מסר היום: "בזק בינלאומי גאה לעמוד בחזית החדשנות ולהציע גם לחברות סטארט-אפ ישראליות את הכלים, התשתיות והידע העצום שלנו. אנו בטוחים כי שילוב בין היזמות הישראלית הפורחת והרעיונות היצירתיים לבין הניסיון הרב שיש לנו כמי בפועל מול מאות אלפי לקוחות עסקיים ופרטיים יוכלו להוות מכפיל כח ביצירת טכנולוגיות חדשות ובהחדרת מוצרים ושירותים חדשים לשוק. אנו מאמינים שהחיבור בין בזק בינלאומי לחברות סטארט-אפ יניב רווח וידע מקצועי וטכנולוגי לשני הצדדים ובעיקר, רווח גדול ללקוחות החברה".

בזק בינלאומי לא מסתפקת בכך והינה ספקית פתרונות התקשורת המובילה בפעילויות מגנ"ט (מחקר ופיתוח גנרי טכנולוגי) של המדען הראשי במשרד הכלכלה, וככזו מקדמת את יכולת התאמת הטכנולוגיות העתידיות המפותחות במסגרת המאגדים לצרכי חברות טכנולוגיה ותקשורת, והפיכתם למוצר.

כדי לקדם זאת, החברה פעילה כיום במאגדים טכנולוגיים הקרובים לליבת העשייה של החברה, בנושאים של SDN (Software Defined Networks), יכולות הגנת סייבר מתקדמות, וכן פיתוח יכולות הדור הבא של רשתות ה-Data Center. מעבר לתרומה הישירה של בזק בינלאומי כשותפה ליישום הפתרונות, מרבית תוצרי המאגדים נבדקים ומודגמים ברשתות בזק בינלאומי ובמתקני ה-Data Center של החברה.

רק בשנה שעברה, נרשם שיא ישראלי חדש בהעברת מידע של 1 טרה-ביט לשנייה על גבי הכבל האופטי היוצא מישראל של חברת בזק בינלאומי. הישג זה הינו תוצר של מיזם מחקרי ישראלי בו שותפות חברות תעשיה ואקדמיה הנקרא מאגד "טרה סנטה". מאגד זה הינו חלק מתוכנית מגנ"ט של המדען הראשי ומטרתו לחקור ולפתח טכנולוגיות חדשניות עבור מערכות הדור הבא בתקשורת האופטית וזאת על רקע הביקושים ההולכים וגוברים בעולם לרוחבי פס ויישומים מרובי-שירותים.

הניסוי המוצלח יאפשר לבזק בינלאומי יכולת להרחיב בעתיד את הקיבולת הסופית של הכבל שלה המיועד להעביר תקשורת נתונים, טלפוניה ואינטרנט בין ישראל לעולם לעד 32 טרה-ביט לשנייה. לשם המחשה, לכשיושלם המוצר הסופי (כעת הושלמו אבי הטיפוס הטכנולוגיים) ניתן יהיה להעביר בכבל של בזק בינלאומי כ-448,000 סרטי DVD מלאים בדקה.

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture