אביב הגיע, פסח בא

מטרנה מגישה לכם טיפים לטיולים עם הקטנטנים בחול המועד

כתבות נוספות בנושא:

שלושה מתכונים קלילים לשולחן ליל הסדר
מהו טיח הסלע של Dryvit?
אחרי אסם: גם חברת דיפלומט 'תדחה' את עליית המחירים בשלושה חודשים
כיצד גרביים מעוצבות הפכו לפריט אופנה מבוקש?

פסח הגיע והוא מלווה בשפע של פריחה ושדות מוריקים שרק מזמינים לצאת לטייל בהם, והשנה במיוחד- שבוע שלם של ימי חול המועד בהם משפחות רבות מתכננות לצאת לטיול משפחתי. לקראתם אספנו  טיפים לטיול לחוויה משפחתית מוצלחת ובפרט עם הקטנטנים.

מה להכין לפני שיוצאים לדרך?

הכנת הציוד תלויה כמובן בסוג ומשך הטיול ועד כמה אתם רוצים לקחת אתכם. כך או כך כשנוסעים עם הקטנטנים יש כמה פריטים שחשוב לא לשכוח. ראשית מומלץ להכין מראש תיק ובו חיתולים ומשטח החתלה, בגדים להחלפה כולל בגדים ארוכים לשעות הערב, חיתולי בד ומגבונים בשפע, מוצצים ומשחקים או חפצים אהובים במיוחד אליהם הילד קשור. מומלץ לקחת קרם הגנה וכובע- השמש אמנם עדיין רק "מלטפת" אך מטעה, ולכן חשוב להיות חכמים בשמש כל השנה ובכל גיל. כמובן מומלץ לקחת משטח מתקפל לישיבה ובהתאם לגיל הילדים ולסוג הטיול, להצטייד במנשא, עגלה, בימבה וכדומה.

 

אוף מתי כבר נגיע, משעמם לי

הטיול אמנם מגבש ומהנה, אך הדרך לשם לא תמיד כזו, בעיקר אם מדובר בנסיעה ארוכה ופקוקה כמו בתקופה זו של החג. לשם כך, כדאי להתכונן מראש – לפני הטיול/חופשה כדאי לספר לפעוטות ולילדים הגדולים במשפחה לאן נסע ולכמה זמן, את מי נפגוש, איפה נישן ולהזכיר מהם כללי ההתנהגות המצופים מהם. מידע מוקדם ישרה עליהם בטחון וגם ייצר אצלם ציפייה לקראת הנסיעה הקרבה. תינוקות נוטים להירדם במהלך הנסיעה ככל הנראה בשל טלטולי הדרך, מה שמאפשר להפוך את הנסיעה לזמן איכות עם הילדים הגדולים יותר. מומלץ להכין משחקים לדרך כמו: הראשון שצועק "אוטו צהוב" בכל פעם שהוא נתקל באחד מקבל נקודה, או תחרות שירים המתחילים באות מסוימת או בנושא מסוים. גם מוסיקה ושירה משותפת יעילות להפגת שעמום הנסיעה ולמניעת בחילות.

 

אוכל, קדימה אוכל

אוכל מהווה את אחת ההנאות שבטיול וכשמדובר על ילדים חשוב שהוא יהיה נגיש וזמין. סביר מאד שהם יהיו רעבים יותר מתמיד, ולא משנה אם זה האוויר הפתוח או עצם היציאה מהשגרה שמגבירים את הרעב, העיקר שיהיה זמין ומגוון. זו גם הזדמנות להתנסות במזונות חדשים ולא מוכרים עבורם. . לכן, הכינו מראש פירות שטופים וקופסה מלאה ירקות חתוכים וצבעוניים ואולי תופתעו לגלות כי השילוב של טיול בטבע, רעב, אכילה בחברותא ויציאה מהשגרה מביאים את הפעוט הכי סרבן לטעום מאכלים חדשים.

לתינוקות קטנים הניזונים מתחליף חלב חשוב לקחת בקבוקים, מים רתוחים מראש שקוררו לטמפרטורת חדר ואם נוסעים לכמה ימים אז בוודאי שגם אמצעים לשטיפתם. כדאי להצטייד במנות מדודות מראש של תחליף חלב מהם ניתן להכין בקלות ובמהירות בקבוק כשהתינוק מגלה סימני רעב כמו מארזי מטרנה מהדרין To go.

לתינוקות גדולים יותר שכבר אוכלים מזונות נוספים הכי נוח לקחת אתכם מחיות מטרנה, טעימות, מזינות ונוחות לנשיאה אותן אין צורך לשמור בקירור. ניתן לקחת גם מחית של פירות וגם מחית של ירקות כארוחת צהריים אותה ניתן לחמם בעת הצורך בקערה עם מים חמים או במיקרוגל.

 

מטרנה מאחלת לכל בית ישראל חג כשר ושמח ומועדים לשמחה!

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture