החונכים בנתיבות חגגו מסיבת חנוכה לתלמידים • סיקור

כמיטב המסורת וכמידי שנה בשנה, גם השנה נערכה מסיבת חנוכה מפוארת ויוקרתית לחונכי וחניכי 'פרויקט חונכות המרכזי', מסניף נתיבות וסניף באר שבע והפעם בסימן 'מוסיף והולך'. המסיבה נערכה ברוב פאר והדר ביום ראשון נר א' דחנוכה באולם השמחות שע"י בית הכנסת "בית בוכריס".

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יותר משמונה נרות

החנוכייה הגדולה בעולם אינה מכילה יותר משמונה נרות, המהדרין מן המהדרין מדליקים לכל היותר שמונה נרות בלילה, אך מסתבר שב'פרויקט חונכות המרכזי' השמיים הם הגבול, שם הדליקו בליל א' דחנוכה יותר משמונה נרות…

מנהלי ת"תים ומחנכים, רבני הקהילה ואישי ציבור רבים ונכבדים באו להוקיר ולהביע את הערכתם הרבה: לאברכים היקרים המנוסים אשר מידי ערב לומדים עם חניכיהם ומתוך מסירות ואהבה מעלים בהם את האור עד שתהא שלהבת עולה מאליה, לתלמידים היקרים המקדישים מזמנם האישי מידי יום ביומו בכדי להתעלות בתורה, וליו"ר הארגון הרב אריאל יפלח שליט"א שמשקיע את כל הונו ומרצו להגביר חיילים לתורה. ומקדיש את מירב תשומת הלב להתאים לכל חניך את האברך הנדרש לו, ומלווה ומעודד כל חברותא באופן אישי.

את המעמד פתח מנהל הארגון הרב אריאל יפלח אשר בדבריו עורר על עבודת ימי החנוכה ללמוד תורה מתוך חיות וחביבות ולא כמצוות אנשים מלומדה. בדבריו הודה נרגשות לחונכים העושים עבודת קודש מיוחדת. בסיום דברי הביע הערכה מיוחדת לאישי הציבור המוסרים נפשם בשליחותם ועומדים לימין הארגון בלב ונפש חפצה בכל העתים והזמנים.

בהדרת כבוד נשמעו דבריו החוצבים של רב הקהילה הרה"ג דנון דנין שליט"א על מסירות הנפש של החונכים והתלמידים כדוגמת מסירות נפשם של החשמונאים לתורה הקדושה. הרב אף עורר לנצל את ימים אלו שיש בהם שפע של אור התורה המשפיעים על כל השנה. בדבריו שיבח את מנהל הארגון הרב יפלח שדואג להמשיך ולשמר את פך השמן הטהור שהם הילדים היקרים מתוך מסירות נפש גשמית ורוחנית.

הרה"ג הרב יורם כהן שליט"א הביע את התפעלותו הרבה מכך שהארגון לא חדל מלהתחדש בבחינת "אין בית המדרש בלא חידוש". הרה"ג משה ברויאר שליט"א הלהיב את הלבבות והצית בהם אש להבה לנצל את גדולת וקדושת ימי החנוכה. לקול שירת הקהל הופיע בהדרו מרן ראש הישיבה הגאון הרב אריה לוי שליט"א שגם הוא כקודמיו שיבח את הארגון ואת העומד בראשו, ואיחל ברכת הצלחה וסייעתא דשמיא לחונכים והחניכים ועמם כל העוסקים במלאכת שמים להגדיל תורה ולהאדירה.

שורה של אישי ציבור אשר מלוים את הארגון בכל ימות השנה ומסייעים בכל כוחם כיבדו את המעמד בהשתתפותם: יו"ר ש"ס הרב יגאל פרץ הי"ו העלה על נס את התפתחות והתרחבות הארגון תשע שנים ברצף עם פעילות ענפה שכזו. חבר מועצת העיר הרב אבי דרעי הי"ו דיבר על חשיבות למודם של תשב"ר ועל אחת כמה וכמה כשלומדים בפרויקט עקבי ומסודר שכזה, ואף הבטיח להמשיך ולעמוד לימין הארגון ולסייע ככל הניתן להרחבת פעילותו הענפה והחשובה. כמו"כ נכח במעמד חבר מועצת העיר הרב יאיר אלחדד הי"ו. יועץ ראש העיר וידיד הארגון הרב נפתלי קובר הי"ו דיבר אף הוא בשבח הארגון החשוב ואמר "כשרואים אלו אנשים מכובדים טרחו ובאו להשתתף במסיבה זו מבינים את גדולתו וחשיבותו של 'פרויקט חונכות המרכזי'. לקראת סיום הפתיע בהשתתפותו מנכ"ל העירייה מר משה מימון הי"ו העומד לימין הארגון בכל השנה. מר מימון התרגש למראה מאות ילדי חמד עם אור התורה הזורח במצחם, הוא בירך את הארגון החשוב והבטיח להמשיך ולסייע לארגון ולהתפתחותו הרבה.

לאחר שעה ארוכה של דרשות מרתקות שנשמעו בקשב רב נערך חידון ענק על הלכות חנוכה, התלמידים כמובן ללא יוצא מן הכלל הראו שליטה נפלאה בהלכות חנוכה וקיבלו כאות הוקרה פרסים יקרי ערך רבים. בין הפרסים המיוחדים הוגרלו שלש זוגות אופניים יוקרתיות, וטיסות בשמי הארץ

בסיום המעמד נערכה הצגה בעלת ערך חינוכי הממחישה את מסירות נפשם של החשמונאים לתורה ולמצוות. אין ספק שהיה זה מעמד של קידוש שם שמיים. הוא אשר אמרנו ב'פרויקט חונכות המרכזי' הדליקו והציתו אש בעשרות לבבות של תשב"ר.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פרויקט שמציל נפשות בהצלחה רבה

רואים שהארגון מושקע מאוד מאוד אנו מאחלים את כל ההצלחות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture