ילדי קרית בעלזא ב'הר יונה' נהנו מבוקר לבן ומושלג

ילדי קרית בעלזא בהר יונה קמו לבוקר מושלג, והופתעו לגלות שרחובות הקריה התעטפה במרבד  שלג צחור, אותו יזם הר"ר מנדל רייך מחברת 'עמירון', משאיות ענקיות ובו עשרות טונות של שלג טרי הגיע הישר מהר חרמון המושלג להנאת מאות ילדי השכונה.

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
עשרות תושבי קרית בעלזא ב'הר יונה' קמו לבוקר לבן ומושלג

ביוזמת היזם הר"ר מנדי רייך מחברת 'עמירון'

 

בתחילת השנה התבשרו ציבור אנ"ש חסידי בעלזא בבשורה משמחת, לאחר אין ספור מחסומים בירוקרטים, סיבוכים ועיכובים שונים, זכו לראות את הפעימה הסופית של העיר החרדית הגדולה בצפון, החלום שהפך למציאות כשמאות זוגות צעירים עברו להתגורר בשלב א' בקרית בעלזא בהר יונה, מדירת עראי לדירת קבע משלהם. התושבים מספרים בהתרגשות על מקום שוקקת חיים ברוחניות ובגשמיות, ומתפקדת כקהילה חסידית תוססת ופעילה, התפילות והלימודים הקבועים במסגרת כולל האברכים, כוללי בוקר וערב, בבית המדרש המרווח והמפואר שנבנתה במבנה הקבע ומתנוססת במרכז הקריה לשם ולתפארת. כן נמצאים בשלבי בניה סופיים גני הילדים, תלמוד תורה ובי"ס לבנות, ומעונות יום שכעת פועלים במבנים טרומיים.

הקהילה במקום מתנהלת תחת שרביט הנהגתו של הדומ"ץ הגאון רבי נפתלי אופמן שליט"א, המנצח על החיים הרוחניים הממלאים את התנאים הגשמיים המיוחדים בתוכן תורני – חסידי. כן דאגו העסקנים ודומ"ץ הקריה לתעסוקה הן לגברים והם לנשים במפעלים באזור הצפון בכלל ובאזור נצרת בפרט.

כידוע מאחורי בניית הפרוייקט המיוחד עמדו בעלי חברת "עמירון", חברה גדולה ואמינה, המבוססת היטיב ובעלת ניסיון בהקמת קריות ופרויקטים בסדר גודל של מאות דירות בארץ, בראשות הקבלן החרדי הר"ר מנדי רייך. "עמירון". החברה הקימה עד היום פרויקטים רבים ובהם מאות יחידות דירות חדשות, במרכז ובצפון, בפתח תקווה בעיר טבריה ועתה גם בעיר צפת. לצד אלו  גם מבוצעות עשרות פרויקטים של שיפוץ מבנים ישנים מה שנקרא: "פינוי בינוי", באמצעות חברת-בת של "עמירון", ובפי הלקוחות יש רק מילים טובות על החברה, על התנהלותה ועל אמינות ואיכות הבניה, כאשר לכל פרוייקט יש ליווי בנקאי צמוד, מה שמצביע על כך שהבנק בדק תחילה לעומק את כדאיות ורצינות הפרוייקט וסמך עליו את ידיו. בחברה השקיעו רבות בבניית הדירות שיהיו מרווחות ומפוארות וברמה גבוהה ביותר עם הקפדה על גימורים מושלמים. כאשר בשלב הגמר של בניית הקריה מתעתדים להגיע לבניית חמש מאות דירות, כאשר בתוכנית משרד השיכון הוא לבנות 4000 דירות לכלל הציבור החרדי, בשבועות הקרובים יקבלו עוד כמה מאות דירות היתרי הבניה הסופיים בשלב ב' בקרית בעלזא. בחודשים האחרונים בודקים בקרב קהילות נוספות בציבור החרדי בכלל ובציבור החסידי בפרט להצטרף לקהילת חסידי בעלזא ולשאר הקהילות שכבר מתגוררים במקום.

בשבועות האחרונים קמו ילדי הקריה בהר יונה לבוקר מושלג, והופתעו לגלות שרחובות הקריה התעטפה במרבד  שלג צחור, אותו יזם היזם הר"ר מנדל רייך מחברת 'עמירון', משאיות ענקיות ובו עשרות טונות של שלג טרי הגיע הישר מהר חרמון המושלג להנאת מאות ילדי השכונה. התושבים הודו בקרב לב לר' מנדל על היוזמה היצירתית, כהמשך לדאגתו הכנה לתושבי הקריה והשכונה בכל צעד ושעל.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אויש. לא חבל על הכסף?

הר יונה עיר העתיד של הציבור החרדי למי שעדיין לא הבין. בתמונות רואים רק את קרית בעלזא ולא על כל השכונה שכוללת את קרית ברסלב ואחוזת נתיב

התפתחות מדהימה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture