כוכב הצפון: יו"ר ש"ס אריה דרעי ערך סיור נרחב בצפון הארץ וזכה לאהדה רבה

יו"ר ש"ס אריה דרעי סייר בערי הצפון והשתתף בפתיחת המטות המרכזיים בקרית מוצקין, צפת, יקנעם וחדרה • בדבריו לפעילים אמר: "הקב"ה עשה אתנו נס שהפיל את הממשלה כדי שנוכל לפעול למען הציבור למען השכבות החלשות"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יור שס אריה דרעי בסיור בערי וישובי הצפון (10)

בהמשך לביקוריו של יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי ברחבי הארץ סייר אמש בצפון הארץ וזכה לאהדה רבה בקרב כל הזרמים. תחילה הגיע דרעי לפתיחת המטה בקרית מוצקין שם כובד בקביעת מזוזה. לאחר מכן, שמע סיקור נרחב מפי יו"ר שס במקום על נתוני ההצבעה בבחירות המקומיות והארציות הקודמות.

דרעי המריץ את הפעילים לפעול ביתר שאת ולהכפיל את כחה של ש"ס בבחירות הקרבות "ככל שנגדל כך תהיה לנו יותר השפעה ונוכל לעזור לנציגים המקומיים". אמר.

משם יצא יו"ר ש"ס עם פמליתו לתיכון בקריית מוצקין שם התקיים פאנל בנושא הבחירות. במהלך הפאנל נשאל דרעי בנושא הגיוס, תחבורה ציבורית בשבת וכו .והציג את הקו של ש"ס החברתי תוך כדי שמירה על מסורת וקיום מצוות.

משם המשיך דרעי לעיר צפת שם נפגש לשיחה בארבע עיניים במשך כחצי שעה עם הרב ירמיה כהן ראש מוסדות אור יקר ומהרבנים המשפיעים בעיר. הרב כהן בירך את דרעי שיצליח לקדש שם שמיים ולהרים קרן התורה בישראל. דרעי נפגש בעיר אף עם נוער בסיכון שמע את מצוקותיהם וחיזק אותם.

משם נסע יו"ר ש"ס למטה המרכזי בעיר למעמד פתיחת המטה וקביעת מזוזה. שם השתתפו יו"ר ש"ס בעיר הר' רונן גנון וסגר"ע הר' נהוראי לחיאני וחברי מועצת העיר מטעם ש"ס.

יור שס אריה דרעי בסיור בערי וישובי הצפון (20)

דרעי נשא דברים בפני הפעילים הנלהבים ואמר "הקב"ה עשה אתנו נס שהפיל את הממשלה כדי שנוכל לפעול למען הציבור למען השכבות החלשות". דרעי בדבריו התייחס לאותם המתפלגים מהעיר צפת ואמר "קרה דבר בישראל דווקא בצפת בעיר של מרו אנשים מתוכנו בשר מבשרינו, אנשים שסייענו להם בכל הכח הלכו בלי להודיע לנו בלי לעדכן מצאו בית אחר, זה לא דרכנו, אנחנו נפתיע בע"ה בצפת, נראה לכולם שמורשתו של מרן ממשיכה.

במהלך מפגש עם חילונים בעיר שאל דרעי את אחד החיילים שם למה אתה בוחר ש"ס?. החייל השיב לו: "כי ש"ס חושבים על העניים על מחוסרי בית הדאגה הזאת גורמת לי להצביע ש"ס". אמר החייל.

משם נסע דרעי לעיר ליוקנעם למפגש עם הפעילים שם נשא דברים ודרבן את הפעילים לצאת ולהשפיע וכך להגדיל את כח התורה כדי שנוכל להחזיר את כל מה שהממשלה הרעה הקודמת לקחה לנו. דרעי ביקר אף בבית רב העיר הרב ועקנין שבירך את יו"ר ש"ס שיצליח בדרכו. כמו"כ ביקר דרעי באור עקיבא וגם שם ביקר בבית רב העיר הרב אליהו אילוז שחיזק את ידיו.

יור שס אריה דרעי בסיור בערי וישובי הצפון (34)

את סיורו חתם דרעי בעיר חדרה במעמד פתיחת המטה המקומי. דרעי שיבת את יו"ר ש"ס בעיר הר' בועז ביטון הממוקם במקום 13 ברשימת ש"ס לכנסת ואמר "יש לכם נציג ברשימה תעשו הכל ע"מ שהוא יכנס לכנסת". אמר דרעי.

בביקורו בחדרה נפגש דרעי עם נערים אתיופים. והרחיב בפניהם על דאגתו של מרן זיע"א אשר מסר נפשו על הקהילה האתיופית והוא זה שפסק שהם משבט דן וע"כ חייבים הם הכרת הטוב למרן.

משם יצא דרעי לשיעורו של הרב כחלון מזכה הרבים בעיר. שחיזק ובירך את דרעי להצלחה וקרא לתלמידיו לפעול למען תנועת ש"ס. בדבריו אמר הרב כחלון. "מי לא פותח ילקוט יוסף או יביע אומר כדי ללמוד הלכה, כך צריך כך בהנהגה להמשיך בפסקו של מרן זצ"ל", אמר הרב.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture