דמעות יקרות בשבת היקירים של רפואה וחיים

ידידי 'רפואה וחיים' התכנסו לשבת העמקת ההיכרות עם פעילות האגודה • משתתפי השבת המרוממת הצטרפו לסעודת ליל השבת עם ילדי 'רפואה וחיים' והתרגשו לחוש את עומק השותפות עם חניכי הארגון

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

שבת רפואה וחיים אדר תשעה (6)

קבוצה ראשונה מיקירי 'רפואה וחיים' התכנסה לשבת מרגשת תחת כנפי אגודת רפואה וחיים אשר ערכה עבורם שבת גדושה ומלאת חוויות ברוחניות ובגשמיות, יחד עם מטען רגשי עצום שסחף את כל המשתתפים למחוזות נעלים במידת החסד.

השבת מפוארת התקיימה במלון לאונרדו פלאזה בירושלים, ושובצה ברוב כישרון במיטב התכנים העילאיים. הנהלת 'רפואה וחיים' בראשות מנכ"ל האגודה הרב ברוך הימל שליט"א ומנהל אגף החניך המיוחד הרב נפתלי ויינברגר שליט"א קיבלו את פני האורחים הנכבדים שבחרו להתכנס לשבת נפלאה וייחודית.

הרה"ח הנודע ברוך הכשרונות רבי ישראל שטרן מלונדון הנחה במשך השבת בטוב טעם ודעת וקישר בדברי חן ובמילות נועם כשהוא שוזר בדבריו משיח ימי הפורים הנזכרים ונעשים. הנגיד רבי מתתיהו גרוזינגר מחברי הנשיאות של רפואה וחיים נשא דברים בין מנחה לקבלת שבת, בדבריו הרחיב על הזכות הגדולה שנפלה בחלקו להיות לעזר ולאחיסמך למפעל הקדוש 'רפואה וחיים'. לאחר מכן השתפכה בנעימות תפילת קבלת שבת על ידי בעל המנגן ר' יעקב דסקל המלווה בחברי מקהלת ויז'ניץ בניצוחו של ר' מאיר אדלר הי"ו.

עם תום התפילה המרוממת, הסבו המשתתפים לסעודת ליל שבת באווירה נעלה במיוחד, במהלכה נשא דברים ידיד האגודה, רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ שליט"א וביאר את מעלת העוסקים בחסד מופלא זה לילדים המיוחדים. הנגיד בנש"ק הרב אלימלך שפירא שליט"א חיזק בנאמו על מעלת החסד והצדקה, והזכיר בשיחתו מדברי קדשם של זקניו החתם סופר והרה"ק רבי פנחס מקאריץ זי"ע.

ביני לביני הנעימו בזמירותיהם הרב משה ווינטרוב וחברי המקהלה, כשהם מעלים את המשתתפים לאווירה כוספת במיוחד במשך שעה ארוכה. בשיאה של הסעודה חברו בעלי המנגנים והנגידים לאולם הסמוך שם נערכה סעודת השבת לעשרות ילדים חולים יחד עם הצוותים הרפואיים שהצטרפו במיוחד לשבת האירוח.

כמעשהו בליל כן מעשהו ביום, תפילת השחרית של שבת נישאה במתיקות קולו של הר"ר משה ויינטרוב הי"ו והביאה את משתתפי השבת אל סעודת היום אשר העצימה הרגשות ותחושות עונג השבת. ההפתעת הסעודה התגלתה כאשר הזמין מנחה השבת את משה ווינטרוב להשמיע מחרוזיו לכבוד השבת והנאספים, ר' משה ווינטרוב פתח בגראמען מעורר ומרגש המיוסד על הלחן הנודע לתפילת הרה"ק מבארדיטשוב זי"ע "גאט פון אברהם" כלשירה מתלווה… נכד רבי לוי יצחק הקרוי על שמו, ה"ה אורח הכבוד לוי יצחק רחמני מגדולי תומכי האגודה ומפעלותיה. רחמני היה נרגש ביותר וסיפר על התרשמותו החיובית מהיקף הפעילות ואיכותה, הוא הדגיש כי זו שמחה וזכות עבורו להיות שותף למעשי חסד נשגבים אלו.

במהלך השבת נמסרו שיעורי תורה במתק שפתיים, ע"י הרב צבי גלבשטיין והרב משה אברמוביץ אשר יצקו מצוף התורה והוסיפו בכבוד השבת והלומדים.

שבת רפואה וחיים אדר תשעה (13)

עם צאת השבת המיוחדת, לאחר ההבדלה, התקיימה מסיבת שמחת פורים בשילוב עם שמחת בר מצוה לאחד מילדי 'רפואה וחיים', המשתתפים לא יכלו לכלוא דמעותיהם וההתרגשות רבתה עד שמים. האירוע כובד בהשתתפותו המפוארת של הראשל"צ הרה"ר לירושלים הגרש"מ עמאר שליט"א שהרבה בשבחן של מעשי אגודת 'רפואה וחיים' ושל ראשיה הר"ר ברוך הימל והר"ר נפתלי ויינברגר, והפליג במעלת התורמים והמסייעים לפעילות חשובה זו.

המשתתפים סיכמו את השבת שהסעירה את חושיהם והלהיבה לבבותיהם בדברי תודה למארגנים ולמסייעים, והודו לראשי האגודה של שהטעימו להם מטעמה של השבת המיוחדת של 'רפואה וחיים'

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture