מאות בחגיגת בר מצוה לתלמידי 'בית חנוך' לילדים מיוחדים של 'אהל שרה'

מעמד מרגש של שמחת בר מצוה לילדי "אהל שרה" נערך אחה"צ • באמצעות סמלים קרא מאיר את דרשת הבר מצוה • צילום: יעקב נחומי

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

מאות אנשי צוות, הורים, בני משפחה, הנהלת 'אהל שרה', אורחים ומכובדים, ומאות מתנדבים השתתפו אחר הצהרים במסיבת בר מצוה ומסיבת ראש חודש אדר לתלמידי 'בית חנוך' לילדים מיוחדים של 'אהל שרה' שהתקיימה בשיתוף רדיו 'קול חי'. האירוע כולו שודר בשידור חי בתוכנית 'זמן אויר'. מאות המתנדבים נשאו את חתני המצווה וכלל ילדי בית הספר על כתפיים בשירה ובריקודים סוחפים לצלילי תזמורתו של יהודה גלילי והזמרים; יוני ברגר וחיים שלמה מאייעס, ובהנחייתו המרשימה של מנחם טוקר.

את הבאים בירכו; יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ הרב יואב בן צור. חבר הנהלת 'אהל שרה', הרב אברהם וינברג ומ"מ ראש עיריית אלעד שהביא את ברכת רב העיר, הגאון רבי שלמה זלמן גרוסמן שליט"א. את עיריית בני ברק ייצגו; סגני ראש עיריית בני ברק; הרב אברהם רובינשטיין ומחזיק תיק הרווחה, הרב מנחם מנדיל אייזנברג.

עין לא נותרה יבשה שעה שחתני המצווה עלו לברך את ההורים והסגל. אחד החתנים, מאיר, ריגש במיוחד את המשתתפים כשקרא את דרשת הבר מצוה באמצעות תקשורת תומכת חלופית. מאיר ה'מיוחד' הודה להוריו היקרים. להנהלת בית הספר ו'אהל שרה' ולמאות המתנדבים שבאו לשמח את חתני המצווה ובני משפחותיהם באמצעות סמלים כשהטקסט מוקרן על גבי מסכים. אחד התלמידים המיוחדים קרא את חרוזי ה'גרעמן' המסורתיים ושני הורים נרגשים עלו לברך את ילדיהם ואת המשתתפים.

מנהלת 'אהל שרה', גב' מלכה וינברג אמרה כי 'בר מצוה לילד הוא אירוע מרגש. היום בו ילד מגיע למצוות הוא יום שבו האב והאם מתרגשים. הנה הבן שלהם גדל, החכים. לילדים המיוחדים שלנו ולבני משפחותיהם זה יום גדול ומיוחד עוד יותר. ואנחנו כאן אתם היום באנו לשמוח ולהתרגש יחד עם כל הצוות שעושה עבודה מקצועית ומסורה'.

'אלה הם התלמידים שרק לפני כמה ימים סיימו ללמוד משנה ועשו סיום מיוחד ומרגש מאד יחד עם כב' הרב הראשי הרב דוד לאו שליט"א. תלמידים שהצוות המיוחד עושה כל מה שרק אפשר שיהיו חלק בלתי נפרד מהחברים שלהם, מהמשפחה שלהם. הם קוראים ולומדים תורה, ומשנה, והלכה. ואם הם לא מצליחים לקרא הם יצליחו להתפלל ולספר את פרשת השבוע באמצעות התקשורת בסמלים. נמשיך לעשות הכול למען הנשמות הטהורות האלה כדי שיהיו חלק בלתי נפרד מהחיים הכול כך מיוחדים של כולנו'.

הגב' וינברג הודתה למנהל 'קול חי', הר"ר אבי רוזן. למנהל התוכניות, הר"ר בצלאל קאהן ולעורך התוכנית, הר"ר דוד איינהורן על שיתוף הפעולה והלב החם למען הילדים המיוחדים ולחברת האבטחה 'אלמוג' שאבטחה בהתנדבות את האירוע.

המסיבה נחתמה בהענקת תשורות לחתני המצווה. גביעים; מתנת 'אהל שרה' ותשורות נוספות; מתנת 'סגנון חדש', ושעוני יד יוקרתיים לכלל ילדי בית הספר; מתנת החפצים בעילום שמם.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נראה ארוע מרגש במיוחד. אהל שרה הוא אחד הארגונים החזקים והמקצועיים ביותר היום. יש עבודה מקצועית של המורות והצוות. אנשים מסורים מאד. הייתי לפני שנה במסיבת בת מצוה בבית הספר. אין דברים כאלו. מענין שרק השנה התחילו לפרסם את עצמם חזק. מגיע להם סוף סוף לקבל קצת כרדיט שכולם יראו אותם. אין דברים כאלו הכל שם דופק טיפ טופ כל הכבוד גם לרדיו על שמעתי כשהייתי בדרך נשמע סוף הדרך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture