האדמו"ר מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני "רפואה וחיים" ויז'ניץ

מיזם ייחודי מבית החסד של רפואה וחיים: נופשון מהנה נערך בה' אייר ביום בו מסגרות החניך החינוך המיוחדים שובתים • היערכות ליום כייף בל"ג בעומר הקרוב למאות ילדים חולים ומוגבלים

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ארגון רפואה וחיים שמה לעצמה מטרה לעזור למשפחות ולקחת את הילדים בכל פעם במוסדות החינוך אינם פעילים, גם כשמדובר ברצף של פעילות שמסתכם בעלויות גבוהות בפן הכלכלי ובלוגיסטיקה ומערך מתנדבים נרחב בפעילות בשטח.

האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (1)

האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (2)

האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (3)

האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (4)

האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (5)

בימים בהם מסגרות החינוך המיוחד מושבתים ובעתות הפנאי, חושבים ברפואה וחיים כיצד ניתן להעניק לילדים וגם להורים את החופשה המיוחלת והמשחררת, וממחשבה הדרך קצרה לשטח המעשה, כאן נכנסו לתמונה המתנדבים המיומנים של רפואה וחיים שהזמינו מאות ילדים חולים ומוגבלים ליום של הנאה ופעילות באולמי קונטיננטל בבני ברק.

ההתארגנות כללה הסעות מהבית והחזרת הילדים לביתם בהסעות מסודרות, חלקם הגדול ברכבי הנכים של העמותה, בסיום יום הפעילות.

לאולם הובאו מתקנים ומתנפחים, תוכניות מגוונות, יצירות והפעלות מרתקות במשך כל היום מבוקר ועד ערב ע"י מאות מתנדבות האגף המסורות. כשבמהלך היום חולקו ארוחות מזינות המותאמים לילדים מוגבלים אלו.

להפתעה נדירה וחוויה מיוחדת זכו הילדים המיוחדים כאשר בפתח האולם הופיע בהדרו כ"ק האדמו"ר מסאדיגורא שליט"א חבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, את פניו קיבלו ביראת הכבוד, חברי הנהלת האגודה ובראשם מנכ"ל האגודה הרב ברוך הימל הי"ו, יו"ר האגודה הרב יצחק רוט הי"ו, מנהל אגף החניך המיוחד הרב נפתלי וינברגר הי"ו, הרב יצחק שטרן הי"ו היועץ הרפואי הרב דוד הרשטיין הי"ו חבר הנהלת האגודה.

כ"ק האדמו"ר שליט"א היה במהלך כל הביקור נרגש ונפעם ביותר, התרגשות שהביעה הערכה והתרשמות מקרוב בנופשוני הקיץ הנערכים כל שבת שלישית למאות ילדים חולים ומוגבלים, כאשר הפעם הוא זוכה לחוות זאת בהתרשמות אישית מקרוב. הורים לילדים מיוחדים שנכחו במקום סיפרו לאורח על הסיוע והתמיכה העצומה אותה הם מקבלים מהאגודה כבר עשרות שנים במסירות של ממש, רפואה וחיים נוסכים בנו כוחות להמשיך בחזית התפקוד השוטף של ההתמסרות לצרכי הילדים הבריאים בבית.

למראה עשרות רבות של ילדים המיוחדים כל אחד ואחת על מוגבלויותיו ומצוקותיו הקשים, זלגו עיניו דמעות של הזדהות וכאב, המילים נעתקו מפיו מתוך התרגשות ודומיה למחזה היקף הפעילות ומראה הילדים המטופלים בחום ובמסירות.

ממנכ"ל האגודה קיבל האדמו"ר סקירה נרחבת על כל מפעלות אימפריית החסד 'רפואה וחיים' על מגוון אגפיה ופעולותיה כשהוא מתעניין בכל פרט ופרט.

"זכות גדולה התגלגלה לידי לראות את עבודת הקודש העצומה ופעולות החסד הגדולות של אנשי רפואה וחיים", אמר האדמו"ר האורח הרם בפעימות לב ובמאור זיו פניו הנרגש והאצילי, כשהוא מתבטא שלנוכח פעילות מופתית זו ברכתו לכאורה מיותרת…

האדמו"ר בירך את כולם בברכת רפואה שלימה, שעם ישראל יגאל כבר מכל צרותיו, ברכה מיוחדת הוסיף למתנדבות המסורות על מעשי החסד העצומים שנעשים על ידם ובזכותם תקרב הגאולה ושיזכו לבריאות ולשמחות בבתיהם.

לסיום האציל ברכות על כל התומכים והמסייעים לארגון חשוב זה, שבזכות ההקלה והשמחה שהם מביאים לילדים ובני משפחותיהם ימלא הקב"ה כל משאלות לבבם לטובה ולישועה.

במקביל, לא שוקטים ולא נחים במשרדי האגף, ובאגודה מתקיימת כבר הכנה מאסיבית ומקיפה לשבת הקרובה שתערך בנתניה ולשבת הבאה שתערך בפ"ת, זאת מלבד היערכות לוגיסטית ליום כייף נוסף שיערך בל"ג בעומר עם מגוון הפתעות מרנינות של אורות וחיוכים כמיטב המסורת.

האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (6)האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (7)האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (9)האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (10)האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (11)האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (12)האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (13)האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (14)האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (15)האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (16)האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (17)האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (18)האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (20)האדמור מסאדיגורא בביקור מרגש בנופשוני רפואה וחיים ויז'ניץ (19)

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture