יצאה לדרך קבוצת הרוכשים המשמעותית והגדולה ביותר בהיסטוריה של עמנואל

מאות נרשמים ומתעניינים השתתפו אמש באירוע השקת הקריה החסידית בעמנואל באירוע נשא דברים משב"ק כ"ק האדמו"ר מבאיאן שקרא לנצל את ההזדמנות למגורים בדרך החסידות ובמחיר שווה לכל נפש כמו כן נשאו דברים יזמי הפרוייקט, ראש מועצת עמנואל ועו"ד המלווה את הפרוייקט

כתבות נוספות בנושא:

הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
חיפה נגד מיכאלי: "הפעלת הרכבלית בשבת היא בניגוד גמור לסיכומים בנושא"
מיכאלי מאשרת תחבורה ציבורית בשבת; הרכבלית תפעל ללא הפסקה?

מאות נרשמים ומתעניינים השתתפו אמש (מוצ"ש משפטים) באירוע ההשקה של הקריה החסידית בעמנואל, אשר אמורה להתנוסס בע"ה לתפארת ולהקל באופן משמעותי על מצוקת הדיור הקשה בציבור החרדי.

הנרשמים והמתעניינים הגיעו לשמוע מקרוב על הבשורה הגדולה של הקריה החסידית, ולקבל מענה מאת אנשי המקצוע, העסקנים והיזמים, לגבי שאלות והתלבטויות שונות.

בתחילת האירוע נשא דברים עו"ד אלקנה הולצר המלווה את הפרוייקט מטעם חסידות באיאן שמובילה אותו. "הדירות נמכרות ע"י שתי חברות מתחרות, מתוך רצון והבנה שהתחרות תוזיל מחירים לטובת הרוכשים". לדברי עו"ד הולצר, "כל הדירות שנמכרות בפרוייקט נמכרות לפי חוק המכר, כך שסיפורי דוגמת חפציבה וכיו"ב לא יחזרו על עצמם היות והכל בערבויות כדת וכדין. הכספים של הרוכשים מובטחים ברמה הכי גבוהה לפי חוק המכר- שתכליתו לבטח את כספי הרוכשים".

אחריו דיבר הרה"ג ר דוב בער רבינוביץ משב"ק כ"ק אדמו"ר מבאיאן שליט"א, ששיתף את הציבור בדבריו הנלהבים של האדמו"ר על הפרוייקט: "כשהייתי אצל האדמו"ר כל האוירה הייתה מאוד מרוממת, וכלשונו "לא מדובר בחומר ובלבנים", האדמו"ר אמר שזהו המקום הנכון להתיישב ואף התבטא שבעבר בביתר היו הרבה יותר קשיים והיה בגדר חלום. האדמו"ר בירך שיהיה בהצלחה גדולה, ואף הוסיף שנדאג לכל הצרכים של הציבור. במוצ"ש כשעברנו אצל האדמו"ר הוא בירך שיהיה בהצלחה גדולה ובירך שנבוא אל המנוחה ואל הנחלה".
לאח"מ נשא דברים הרב יעקב לודמיר, חבר ועדת הדיור של חסידי באיאן. בדבריו אמר: "הדירות לא יוזלו בישראל! תבדקו כשהתחלנו עם מודיעין מכרו דירות בחמש מאות אל"ש, דירת 5 חדרים עם מעטפת, כיום הדירות שוות מליון מאתיים. בקרית גת לפני שבע שנים עלה חצי מיליון שקל, היום הדירות שוות מיליון. סיפורים על הוזלת מחירי הדיור יש כל הזמן, אך הם פשוט לא נכונים. גזירת הדיור לא שייכת לבאיאן היא לא בעיה חסידית, היא בעיה כללית, כל המדינה יקרה, אנחנו חושבים איך ניתן לעזור לעצמינו. אני אומר לכם את זה כי יש המון דמיונות שמחירי הדיור יוזלו – לא כך היא.
"איננו מעוניינים שילכו 50 אברכים לעמנואל ובכל תסתכל הקהילה. לכן סגרנו עסקאות לטווח ארוך, ונשמר את המחיר לתקופה ארוכה". לדבריו, "הסתובננו בהמון מקומות ברחבי הארץ, על כל עיר יש לנו תיקיה על המקום, עתודות קרקע, מרחק, מקומות תעסוקה וכו'. כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א קבע שעמנואל זה המקום לציבור והוא הדגיש שוב ושוב שאם זהו המקום!"

בשלב עדכן עו"ד הורצל: "קהילות רבות מבקשות להצטרף לפרוייקט. משרד השיכון תיקצב 7 מיליון שקל בשביל כביש הגישה החדש. כשרואים את ההתלהבות של יזמים פרטיים המהמרים להשקיע במקום, ניתן להבין את הפוטנציאל האדיר"

הרב בנימין הרשלר מנכ"ל מוסדות באיאן אמר בכינוס: "בשעות אלו שאתם הרוכשים יושבים כאן וחושבים על עתידכם, אנו בהנהלת המוסדות כבר שקועים עמוק בתהליכי הרכישה והבנייה של מוסדות החינוך שיתנוססו לשם ולתפארת בעתיד הקרוב והנראה לעין, עם רל מה שקיבלה חסידית כדוגמת חצר הקודש באיאן זקוקה לו. החל ממוסדות חינוך לבנים, בתי ספר על טהרת הקודש לבנות, ושירותי קהילה לשמירה על צביון החינוך. עד שקבוצת הרוכשים הראשונה לתקנם המקום, כבר יהיו בעזרת ה' כלל המרכזים הרוחניים הדרושים".

קרדיט צילום: שמואל דריי

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פלא של מקום. עמנואל עיר העתיד של הציבור החרדי. כתושב המקום עד שלא באים לא מאמינים לשינוי הענק של המקום.. העתודות הבניה… הפרויקטים בבניה ועוד ועוד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture