Noam Revkin Fenton/Flash90

קרא: "הייתה פה בגידה נבזית, אנשים פגעו בי על הנאמנות שלי כלפיהם"

שר התקשורת המתפטר תקף בחריפות את ראש הממשלה: "אפילו בתקופה הכי קשה, כשאיבדתי את אחיי במלחמות ישראל, וגם אחרי מות הוריי, לא הרגשתי כל כך פגוע". לטענתו: "היו החלטות שעשיתי כשר תקשורת, שלא מצאו חן בעיני אנשים מסוימים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

שר התקשורת היוצא איוב קרא התייחס היום (שני) בריאיון ל'חדשות 13' להתפטרותו מהממשלה ואמר כי "אני מאוד פגוע ומרגיש רע. אפילו בתקופה הכי קשה, כשאיבדתי את אחיי במלחמות ישראל, וגם אחרי מות הוריי, לא הרגשתי כל כך פגוע. אני מרגיש פגוע בגלל הנאמנות שגליתי לאורך שנים, ופתאום אני מרגיש נבגד".

עוד הוסיף, "הייתי נאמן על עיוור, זה האופי שלי. יש בי תמימות, יושר, אמינות וציונות. הייתה פה בגידה נבזית, אנשים פגעו בי על הנאמנות שלי כלפיהם. לא האמנתי שזה יקרה", הוסיף. עוד תקף, "אני יכול להעריך שהיום, אחרי מה שראיתי, הגידה הזאת שלא הייתי מעלה על דעתי, שעבורי הסמל הכי חשוב בעולם, הוליך אותי שולל. למה? אני צריך תשובות ממנו".

קרא התייחס לראש הממשלה נתניהו ואמר: "עושה לי רע מאוד שאני צריך לבקר את המנהיג שלי, את ראש הממשלה, איש שהוא סמל עליון עבורי ויישאר כזה. אבל ביקשתי לעזוב את משרד התקשורת כי במקום לחבק אותי, הייתה בגידה עם חוק הלאום – הוא אמר שיתקן את המצב, הדרוזים יצאו נגדי, ולא תוקן".

עוד הוסיף לגבי תהליך מועמדותו לשגריר במצרים, "ציפיתי לשמוע הסבר, איך אפשר לקרוא לי להיות שגריר מצד אחד, ופתאום מתנפלים עליי. אף אחד לא יצא להגנתי, כולם תקפו את המינוי. אני ידוע כאיש המחנה הלאומי, איש ערכי בתוך הליכוד, ומיד כל השמאל תקף את המינוי הזה. פתאום אני מגלה שבמשרד המשפטים מיד אמרו להם להפסיק את הבדיקה. הייתי בהלם".

לטענתו, היחס של נתניהו השתנה כלפיו בעקבות החלטות שקיבל כשר התקשורת, "היו החלטות שעשיתי כשר תקשורת שאני לא רוצה לדבר עליהן, אבל היו החלטות מאוד חשובות. אני מעריך שהחלטות כאלה ואחרות לא מצאו חן בעיני אנשים מסוימים, אני לא נכנס לזה". לדבריו הוא מצטער שלקח את התפקיד, "שילמתי מחיר. אם לא הייתי נכנס נתניהו לא היה כועס עליי. למדתי לקח שאני חייב לעזוב את התפקיד וללכת לתקן את מה שלא יכולתי כשר. היום אני יכול להגיש עתירות, לגשת למוסדות ולבדוק למה עשו לי את זה".

השר איוב קרא הודיע היום על התפטרותו מהממשלה. וזאת לאחר האשמות נגד נתניהו ומקורביו בימים האחרונים על כך שסיכלו את מועמדותו לשגריר ישראל במצרים. התפטרותו של קרא תיכנס לתוקף תוך 48 שעות. ובזמן זה על ראש הממשלה נתניהו למנות ח"כ אחר שיכהן בתפקיד השר מאחר והוא עצמו אינו יכול לכהן כשר התקשורת בשל ניגודי עניינים מרובים והנחיות היועמ"ש בתשובת המדינה לבג״ץ בנושא זה לפני כשנה.

במכתב ששלח לראש הממשלה כתב השר קרא: "מאז מוניתי לשר התקשורת החל מסע הכפשות מגמתי נגדי הנובע מדעות קדומות וכל הצלחה הפכה לצערי לכישלון, כולל ביקורת מגמתית מבפנים ומבחוץ, לשיאה שיתוף פעולה בין צמרת הליכוד כדי להחליש ולהוציא אותי ממרכזי הכוח בתנועה, לרבות אסרו עלי להתמודד במגזר המיעוטים, דבר שלא נעשה לאיש ציבור". לדבריו, "כדי להפסיק מסע ציד זה ועל מנת להמשיך ולשרת את מדינת ישראל, אינני פורש מחיי הציבוריים אבל אני יוצא לקרב לטיהור שמי וגם לניקוי הליכוד מ"תפישות עולם מפא״יניקיות שחדרו אליו בשנים האחרונות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בחרת להיות נאמן לאנשים כל כך נבזים ובזויים ואלה הם הציונים. כל העולם שונא אותנו בגללם.

וולקאם טו איזראל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture