Miriam Alster/Flash90

נתניהו: "נימה אנטישמית" • לפיד: "לא אקבל מוסר ממי שמקלל ומשמיץ"

יו"ר 'יש עתיד': "אני רואה שהעסקנים החרדים זועקים 'אנטישמיות', אני בחברה טובה. לי קראו כבר 'עמלק, אנטישמי, צורר, רשע ושטן'. אני לא מקבל מהם הוראות מה מותר לי ומה אסור לי להגיד". נתניהו: "הסתה המנוסחת בנימה אנטישמית"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד פרסם תגובה למתקפה עליו, כולל ביקורת מרומזת וישירה מחבריו למפלגה, בעקבות סרטון ההסתה אותו פרסם אמש נגד החרדים והציג אותם כסחטנים. הסרטון מדמה שיחה באפליקציית המסרים וואטספ בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשי סיעות הקואליציה בראשותו, סביב הצהרת הנאמנות שנתניהו ביקש מהמועמדים ברשימת הליכוד לחתום עליה ובתגובה ליצמן ודרעי דורשים כסף.

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפני זמן קצר לדברים וכתב כי, "ההסתה של המועמד לראשות הממשלה יאיר לפיד, המנוסחת בנימה אנטישמית, מוכיחה פעם נוספת מדוע אסור לתת ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה. רק ליכוד גדול ימנע ממשלת שמאל מסוכנת וחסרת אחריות בראשות יאיר לפיד וגנץ".

"אני רואה שהעסקנים החרדים זועקים "אנטישמיות!" על סרטון הווטצאפים שהעליתי כאן", כתב לפיד בתגובה לגל הביקורת. "אני בחברה טובה. הם קראו "אנטישמי" לאלוף אלעזר שטרן, יהודי שומר תורה ומצוות. הם קראו "אנטישמים" לרוב יהודי ארה"ב, מיליוני יהודים חמים ואוהבי ישראל. הם קראו "אנטישמים" לאנשי מערכת הבטחון שהעזו לפעול למען גיוס חרדים. הם קראו "נאצים" לשוטרים שעושים את עבודתם. לשר המשפטים אוחנה הם קראו "מחוקק התועבה". לי קראו כבר "עמלק, אנטישמי, צורר, רשע ושטן" (רשימה חלקית מאוד). עמלק, למי שלא מכיר את הסלנג, הוא מי שצריך להשמיד אותו ואת זרעו אחריו. כן, הכוונה לילדים שלי".

עוד טוען יו"ר 'יש עתיד', "אני לא זוכר שמישהו הזדעזע במיוחד כשכתבו את כל זה בעתונות החרדית וצעקו את זה מעל בימת הכנסת. יש אגב הבדל אחד עקרוני בין סרטון הווטצאפים שלנו למה שהם כתבו. הסרטון הוא בדיחה (על חשבון ביבי בכלל). את דברי ההסתה החמורים שלהם הם אמרו ברצינות גמורה".

"אני גם מאוד מתרשם מזה שהם פיתחו לפתע רגישות כזו. לא הפריע להם שביבי אמר שבני גנץ הוא חולה נפש. לא הפריע להם כשהשוו את השמאל לדאעש. לא הפריע להם כשצועקים "מוות לערבים". לא הפריע להם כשיצאו עוד ועוד עדויות על אפליית בנות מזרחיות ואתיופיות בחינוך החרדי. ממש לא הטריד אותם כשח"כ אייכלר אמר שאני "מזכיר לו את היטלר" (את היטלר!). הדבר היחיד שזיעזע אותם עד עמקי נשמתם האנינה זה ווטצאפ שהזכיר את המילה "תקציבים"".

"כי זו השיטה שלהם. אלה שמסיתים בלי חשבון, צועקים "הסתה!", אלה שמובילים שיח של שנאה, צועקים "שנאה!" לא יעזור להם. אין לי שום כוונות לקבל הטפות מוסר מאנשים שלא מפסיקים לקלל ולהשמיץ. אין להם בעלות על היהדות, ואני לא מקבל מהם הוראות מה מותר לי ומה אסור לי להגיד", לשון ההודעה שלפיד פרסם אחר הצהריים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יהיר לפיר ראש מפלגת הפילו והשנאה שחבר לקרנצ תומך השנאה בסתר . הם והשמן הטמא ומרץ האומללים שונאי ה' ומתירים לשפוך דמם של החרדים .. יהיר ראש הנחש ההזוי העיתונאי שנפצע בעית חלוקת עיתונים . הלייל ההזומ ששלוש שנים לא ירה כדור מאקדח של פורים . מוב הלב הגדול בשיתוף השמן .

ערוץ gdn שלא נותנים לנו להתבטא שותפים לשנאה של יהיר לירדים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture