Gershon Elinson/Flash90

ראשי המעוצות באזור הפיגוע: "דורשים ביטחון לתושבים ביו"ש והחלת ריבונות"

ראש מועצת בנימין: "הקלות הבלתי נסבלת בה יכול מחבל לרצוח עלם חמודות צריכה לזעזע את מדינת ישראל כולה". ראש המועצה האזורית גוש עציון: "לממשלת ישראל אנחנו אומרים שוב - תסיימו את המלחמה הזו בנצחון. תגדעו את הדמיונות של בני עוולה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, שבשטחו התגורר החייל שנרצח הלילה בפיגוע בגוש עציון, הגיב לאירוע הקשה ומסר כי, "בנימין אבלה ודואבת הבוקר על הרצחו בידי מחבלים שפלים של חייל צה״ל ותושב בנימין. המועצה מלווה את המשפחה מרגע היוודע האירוע ותסייע לה ככל הנדרש".

גנץ פנה לדרג המדיני והצבאי ואמר, "הקלות הבלתי נסבלת בה יכול מחבל לרצוח עלם חמודות צריכה לזעזע את מדינת ישראל כולה. אנחנו מצפים ובטוחים שכוחות הבטחון יפעלו בכל הכח למציאת וחיסול הרוצחים. אנחנו דורשים מראש הממשלה לטפל בנחישות בשורש תשתיות הטרור, להבטיח את שלומם ובטחונם של תושבי יהודה ושומרון ולהחיל ריבונות במעשים ולא בדיבורים".

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, שבשטחו אירע הפיגוע, אמר, "גוש עציון התעורר לבוקר קשה של שפיכת דם טהור על ידי רוצחים מנוולים. אנו התיישבות מושרשת ואיתנה, למודת שכול וגבורה. לא ניחלש כאומה וכמפעל. בימים אלו של חודש אב, ימי אבל על חורבן המקדש והגלות הארוכה, אנו מכריזים בראש מורם שישיבתנו בארץ האבות היא לא אפיזודה חולפת אלא עובדה קיימת לעולמי עולמים. אוייבינו המרים ינסו שוב ושוב לפגוע בנו, אבל תשובתנו כתשובתם של לוחמי גוש עציון במלחמת העצמאות, נחושה מתמיד – נצח ירושלים".

"אנו שולחים את תנחומנו למשפחה היקרה והכואבת, ולישיבה בה הגיבור למד – רק חיזקו ואימצו", הוסיף נאמן ופנה גם לדרג המדיני, "ולממשלת ישראל אנחנו אומרים שוב – תסיימו את המלחמה הזו בנצחון. תגדעו את הדמיונות של בני עוולה. אל תשאירו להם כל אופציה. זו הדרך היחידה להיות ברורים ולא להשאיר כל פתח לתקוותם. ריבונות ישראל בגוש עציון בפרט וביהודה ושומרון בכלל היא התשובה הלאומית היחידה המתבקשת".

תגובת ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי "התעוררנו לבוקר קשה עם הידיעה הכואבת על הרצח המזעזע, הטרור הערבי הרצחני לא צריך סיבה הוא מכה בנו ללא רחם עוד בטרם קום המדינה ובכל מקום בארץ הוא אינו מבחין ופוגע ביהודים באשר הם. הטרור הערבי נמצא על גבולנו בצפון ובדרום ורק עמידה איתנה לא רופסת ומוותרת כזאת שעומדת על עקרונות בכל הגזרות תבטיח שקט ושלום לעם היהודי במדינתו".

עוד הוסיף דמרי, "בחוד החנית נמצאים יישובי גבול הצפון עוטף עזה ויהודה ושמרון שגם אחרי שבעים שנה מוכחים כי קו התיישבות היא מרכיב חשוב בביטחון ועל אזרחי ישראל ומוסדות המדינה להכיר בכך ולתת יחס ראוי להתיישובת האידאולוגית. ליבנו בשעה קשה זו עם המשפחה היקרה והיישוב עפרה. שלא נדע עוד צער".

ממועצת יש"ע נמסר: "שמענו בעצב על הפיגוע האכזרי שאירע הלילה בגוש עציון. זהו עוד ניסיון נואש של אויבינו להבריח אותנו מנחלת אבותינו. ניסיון שלא יצלח. אנו נמשיך לחיות כאן לנצח נצחים. כבר היום, נחנוך שכונה חדשה בבית אל – זוהי התשובה הציונית ההולמת. אנו סומכים על כוחות הביטחון שיתפסו את הרוצחים הנתעבים במהרה. מי שעוסק בטרור ובהסתה הוא בן מוות. מכאן, אנו שולחים את תנחומינו הכנים למשפחת הנרצח ומחבקים אותה. מי ייתן ולא תדעו עוד צער".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture