צילום: פלאש 90

המהומות ב'כחול לבן': "ח"כים דופקים את הראש בקיר ואומרים מה קורה פה"

אחרי עוד התבטאות לא מתוכננת של גנץ שלא פסל ישיבה עם נתניהו, חברי כנסת מפלגה יוצאים במתקפה: "ברור שזו פדיחה נוראית שהראש שלנו אומר דבר כזה. בן אדם תחליט מה אתה רוצה". שליחי גנץ: עומד ב־100% מאחורי ההתבטאות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

המחלוקת בתוך 'כחול לבן' נמשכת, על רקע הסערה שעורר אתמול יו"ר הרשימה ח"כ בני גנץ כשלא פסל רוטציה עם נתניהו, אם הוא במקום הראשון. "השאלה הנשאלת היא היכן ההתבטאות על הרוטציה של גנץ עם נתניהו שמה את הרוטציה שלו עם לפיד? האם להתייצב מאחורי בני של השבוע שעבר או מאחורי הבני של היום?", צוטט בכירים במפלגה ב'ישראל היום'.

בדיווח מצוטט אחד הבכירים ברשימה שאומר, "מי אמר שנתניהו בכלל היה מסכים ללכת עם גנץ ועוד במקום השני. מי הוא בכלל? גנץ טיפס על עץ גבוהה ועשה נזק עם ההתבטאות השחצנית הזו". גורם אחר, מקורב לגנץ, אמר כי "לא בטוח שההתבטאות הזו היתה הכי חכמה והיא גם לא תואמה מראש. גנץ מקפיד להיות ממלכתי ולהיצמד לדף מסרים. לא ברור מאיפה האלתור הזה הגיע. אולי רגע של חוסר ריכוז".

כזכור, גנץ אמר אתמול בראיון ל'ווינט' כי, "אם (נתניהו, ב.ב.) היה מציע רוטציה ואני הייתי מתחיל אותה ראשון, אפשר להתחיל לדבר על הדברים". זמן קצר לאחר הראיון צייץ בטוויטר הודעה שנראתה כהבהרה, "כחול לבן תרכיב את הממשלה הבאה שתקרא לאחדות, בלי נתניהו". מנגד, שליחיו של גנץ ביקשו להבהיר, למרות ציוץ ההבהרה, כי הוא עומד ב־100% מאחורי ההתבטאות.

בדיווח הבוקר של דניאל רוט-אבנרי מצוטט ח"כ ב'כחול לבן' שמספר כי "נוצרה אצלנו היסטריה אחרי שנודע לאנשים שבני מוכן ללכת לאחדות עם נתניהו. אם זה מה שהוא החליט זה בסדר גמור ואנחנו נתייצב מאחוריו, יש הרבה שלא שללו זאת מההתחלה. הבעיה היא שבחודש האחרון ועוד קודם לכן קיבלנו הוראה לפמפם 'רק לנו ביבי' ופתאום התמונה התהפכה, אז אנחנו נראים מטומטמים ולא אחידים".

"ברור שזו פדיחה נוראית שהראש שלנו אומר דבר כזה. הלכנו אחריו באשר לכך שלא נלך לאחדות עם נתניהו ופתאום הוא אומר דבר כזה?" סיפר גורם בכחול לבן, "רוח הדברים היא שח"כים דופקים את הראש בקיר ואומרים מה קורה פה. גנץ רוצה ללכת לאחדות עם ביבי, בסדר, נלך לאחדות עם ביבי. רק תגיד לנו מה לומר. בקיצור, בן אדם תחליט מה אתה רוצה".

גורם נוסף סיפר כי "אין קו אחיד בכחול לבן והבלבול עושה נזק גדול. כל יום בכחול לבן אומרים משהו אחר ויד ימין לא יודעת את יד שמאל. אף אחד לא יודע מה קורה ושומעים את ההתבטאויות של גנץ רק מהתקשורת". הוא הבהיר כי "לא נשמעה התנגדות לישיבה עם נתניהו, אלא זעם על תחושת הבלאגן שאנחנו מעודכנים מהתקשורת ואז צריכים מייד להתיישר מאחורי כל דבר שנאמר. מאז ההתבטאות לא קיבלנו הנחייה מיוחדת מכחול לבן, הועברו שלל שאלות מחברי הכנסת על איך להתנהל, אך לא היו תשובות".

מכחול לבן נמסר בתגובה: "כחול לבן תנצח בבחירות הקרובות ותרכיב ממשלת אחדות שתפעל למען אזרחי ישראל ולא למען חסינותו של נתניהו, ולא תשב תחת ראש ממשלה עם 3 כתבי חשדות חמורים. כחול לבן תכבד את ההסכמים וההבטחות שלה. כפי שנתניהו לא הצליח לפרק את השותפות בערב פיזור הכנסת בהבטחות שונות, כך לא יצליח גם עכשיו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני לא חושב טוב ביום הזה…
זו החשיבה של ה-M16…

נו…
מה ההיסטריה,
בסה"כ הוא פיספס פגישה אחת עם הפסיכולוג,

עד מחר הכל יסתדר

זה לא משנה לנו מה הוא אומר, כן נתניהו לא נתניהו, ימין או שמאל, אידיאולוגיה או פופוליזם, העיקר שיהיה עקבי, זה מוציא אותנו מטומטמים

נו ביבי מה אתה רוצה אני הגעתי אתמול לפסיכולוג והוא רצה שגם אתה תגיע אבל אתה תליתה שלטים בתל אביב על ניסנקורן שר האוצר הבא ואז אתה כותב תגובות עלי חצוף יו יו יו יוי יוי יונית יו יוי יוי יוי יונית

גנץ מה קורה בוחרים רוצים לדעת כן או לא ?

אין להשוות כלל בין ביבי וחרדים לבני זה.

מפלגת כחול לבן אל תפחדו נתניהו מוביל את העם לכעוס תפעלו כרגיל איך שאתם פעלתם עד היום. אנחנו צריכים שינוי. בליכוד 6 חברי כנסת עמם הרשאות משפטיות. אורי שחר

גנץ , ביבי לא משחת אם הוא מסכים לתת לך ראשון ברוטציה,? אם אתה ראשון אז אפשר לשבת איתו באותה ממשלה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture