Hadas Parush/Flash90

נתניהו: "לפיד היה לובש שטריימל כדי לצרף את החרדים" • צפו

ראש הממשלה בישיבת חברי הבלוק: "ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים היא ממשלת החלומות של חמאס, חיזבאללה ואיראן". על הפגישה עם ליברמן: "קשה לי להאמין ואני רוצה לקוות שלא יתן את ידו לממשלת מיעוט שתלויה בתומכי הטרור"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום בישיבת חברי בלוק הימין בכנסת כי, "אנחנו התכנסנו לכנס חירום כי זו שעת חירום. נמצאים כאן ראשי הסיעות וחברי הכנסת, נציגים של ציבורים גדולים במדינת ישראל. יש כאן רגע גורלי בתולדות מדינת ישראל. יש אפשרות אמיתית שתוך 48 שעות תקום ממשלת מיעוט שנתמכת ותלויה בתומכי טרור. אני חושב שהדבר הזה מהווה סכנה אמיתית למדינת ישראל".

"אני לא מדבר על ערביי ישראל, הם אזרחי המדינה, הם חלק מהמדינה, הם נאמנים למדינה. אנחנו מדברים על חברי כנסת שתומכים בארגוני טרור שפוגעים בישראל, רוצים להעמיד לדין את חיילי צה״ל כפושעי מלחמה, ואותם ארגונים שואפים להשמיד את מדינת ישראל. הזהרנו מפני ממשלה כזאת ערב הבחירות. כחול לבן הכחישו את זה לגמריו אמרו שזה קמפיין גוועלד, לא יהיה, לא מנהלים שיח כזה עם אנשים כאלה. לא יהיה בלוק חוסם. עכשיו רואים שהם הוליכו שולל את הציבור. זה לא גוועלד, זה אמיתי".

לדבריו, "הייתה לי תקווה שאחרי שקראתי בצורה ברורה ואמרתי לכחול לבן להפסיק ולהודיע שהם יורדים מזה, קיוויתי שיפסיקו. הם לא הפסיקו וכל הסימנים מראים שהם שועטים קדימה לממשלת מיעוט. הם מנסים לתרץ ולומר שזה יהיה רק ממשלת מעבר לשלושה חודשים, אבל אסור שממשלה כזאת תקום אפילו ליום אחד".

"זה כל כך בלתי נתפס שלאנשים קשה להבין מה המשמעות של זה. אנחנו סיימנו מבצע מאוד מוצלח. וכשראש השב״כ הסביר את נסיבות העיתוי של המבצע, וחברי הקבינט יודעים את פירוט הנסיבות, הוא אמר שהכוכבים הסתדרו ובאה שעת כושר. אם הייתה ממשלת מיעוט – הכוכבים לא היו מסתדרים. כי למשל אחמד טיבי אמר בצורה הכי ברורה שאם הייתה קמה ממשלת מיעוט, המבצע הזה לא היה יוצא אל הפועל. חבר הכנסת כסיף אמר שזה מעשה רצח. לחסל רב מחבלים כזה, שאחראי למותם של ישראלים, זה מעשה רצח".

"ממשלה שתלויה באחמד טיבי וכסיף ואיימן עודה וחבריהם – יכולה ותטיל וטו על פעילויות חיוניות לביטחון אזרחי ישראל. אם היא תקום היא תהווה פגיעה חמורה בביטחון ישראל. ממשלת מיעוט בתמיכת תומכי טרור היא ממשלת החלומות של החמאס. גם של איראן, גם של חיזבאללה. יחגגו גם ברמאללה וגם בטהראן וגם בעזה".

"למה עושים זאת בכחול לבן? הם לא עושים זאת בגלל דת ומדינה. כל החברים כאן יכולים לספר על כל המגעים שהיו בחודשים האחרונים בין כחול לבן לבין הסיעות החרדיות כאן. יש פה מישהו שהם לא פנו אליו? אם זה היה תלוי ביאיר לפיד הוא היה לובש שטריימל, מניח תפילין פעמיים ביום, ומקבל שבת פעמיים בשבוע. אם צריך, אולי עושה שוב ברית מילה. היה משלם כמעט כל מחיר".

"זה לא ״ישראל לפני הכל״, זה ״השלטון לפני הכל״. הם מוכנים לשבת עם אחמד טיבי אבל לא עם ראש ממשלת ישראל. הם מוכנים לשבת עם הרשימה המשותפת אבל לא עם חובשי הכיפות סביב השולחן הזה. הם מוכנים לשבת עם מי שרוצים להעמיד לדין את חיילי צה״ל כפושעי מלחמה אבל לא עם אנשים שנלחמים כדי להגן על המדינה ועל חיילי צה״ל".

"אני רוצה לפנות לבני ובוגי. ישבנו יחד ימים ולילות במבצע צוק איתן. אני כראש ממשלה והם כשר ביטחון ורמטכ״ל. פעלנו יום ולילה נגד החמאס. עכשיו אתם מעלים על הדעת להקים ממשלה שתלויה בתומכי החמאס? אני פונה לגבי אשכנזי. פגשתי אותו לראשונה בגבול הצפון מול גבול הלבנון כשנלחמנו בחיזבאללה. אשכנזי, אתה רוצה להקים ממשלה שתהיה תלויה בחסדם של הטרוריסטים האלה?"

"אני פונה לצביקה האוזר. הוא יזם יחד איתי את חוק הלאום. עכשיו בהינף יד הוא רוצה ללכת עם אנשים שלא מכירים במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. אותו דבר ליועז הנדל ולאחרים. מה קרה לכם? איך איבדתם את הכיוון, איך הלכתם לדבר שהוא כל כך הזוי ומטורלל. אז בשם אזרחי ישראל, אני חוזר על קריאתי אתמול. תפסיקו עם הטרלול הזה, תורידו את האופציה ההזויה הזאת. אם אתם לא חוזרים בכם, סימן שאתם הולכים קדימה".

ראש הממשלה עדכן על פגישתו עם יו"ר ישראל ביתנו, "אני רוצה להגיד לחברים כאן: לא הכל אבוד. יש עוד תקווה, עדיין. הייתה לי פגישה אתמול עם אביגדור ליברמן. פגישה טובה, פגישה עניינית, צפויה עוד פגישה. לא דיברנו ארוכות על הנושא הזה משום שאביגדור ליברמן דיבר ארוכות נגד ממשלת מיעוט, הוא הגדיר את חברי הכנסת של הרשימה המשותפת ״גיס חמישי״, הוא אמר שמקומם בכלל לא בכנסת ישראל וכו׳. קשה לי להאמין ואני רוצה לקוות שזה לא יהיה, שאביגדור ליברמן לא יתן את ידו לממשלת מיעוט כזאת שתהיה תלויה בתומכי הטרור ותיזכר לדיראון עולם".

"על מה כן דיברנו? דיברנו באריכות על ממשלת אחדות לאומית. דיברנו על אחדות, הסכמות, תקציב, דיברנו על אחריות. ממשלת אחדות לאומית אחראית זה מה שישראל ואזרחי ישראל זקוקים לה כרגע. לא ממשלת מיעוט, לא בחירות – אחדות. ברגע הזה, זה רגע היסטורי, אנחנו צריכים לבחור בין הקללה לבין הברכה. צריך לשים בצד את הקללה הזאת וללכת לברכה. צריך ללכת לאחדות", דברי נתניהו.

שר הביטחון, נפתלי בנט, הוסיף בכנס כי "לו הייתה כאן ממשלת מיעוט שנשענת על שוללי ישראל ביום שלישי שעבר, היו ממשיכים לחיות כרגע 25 מחבלי ג’יהאד איסלאמי בעזה. ביטחון ישראל לא יכול להישען אפילו דקה אחת על מי ששולל את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. אויבי ישראל מיומנים, הם מכירים היטב את הניואנסים ומסתכלים עלינו. הם בונים על הפיצולים בינינו ועל המחלוקות".

"לפעמים לא צריך מידע מודיעיני אלא רק לקרוא את מה שמנהיג איראן, חמינאי, אמר בציוציו לפני יומיים וחצי – הוא ייחל לממשלה שנשענת על שוללי ישראל כדי להוציא את נתניהו מתפקידו. התשובה מול אויבי ישראל היא אחדות בין כל מי שמכיר במדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית. כל מי שמכיר בכך, מוזמן. יש 2 אפשרויות: ממשלה שלילת ישראל או ממשלת אחדות ישראל. אלה האפשרויות. אנחנו מדברים על חבר׳ה טובים – בני גנץ, בוגי יעלון, ליברמן – הלב שלהם במקום הנכון".

"מה כבר המרחק בין רוה״מ נתניהו לבני גנץ? בוודאי מרחק קצר בהרבה מהמרחק בין בוגי לאחמד טיבי. אנחנו לא מסוגלים בשנה ה-71 של המדינה שלנו לשבת ביחד? כל כך קשה? עד כדי כך האגו חזק? לכן, אנחנו קוראים מפה לאנשים הטובים בצד השני, אשר אנחנו יודעים שלא יעלה על הדעת שהם יקימו ממשלת שלילת ישראל: בואו, הצטרפו. אנחנו באים בלב פתוח. ראש הממשלה כבר עשה ויתור מאוד גדול, הוא כבר עשה את הצעד. אני אומר כאן בבירור: הימין החדש לא תצטרף לממשלת שלילת ישראל, לא לפני ולא אחרי", דברי בנט.

יו"ר הבית היהודי השר החינוך רפי פרץ אמר כי, "סכנה גדולה מאוד מתרחשת מול עינינו. רשימה משותפת שמדברים סרה בחיילי צה"ל, אסור שדבר כזה יקרה. הבית היהודי-איחוד לאומי נאמנים לבלוק הזה, לדרך המשותפת שלנו ולא יצטרפו לממשלת מיעוט כזו או אחרת. כואב לי מאוד שחבריי היקרים, גבי, בוגי ובני, שהייתי איתם יחד בצבא, אני יודע שפסילות זה לא הם. זה לא הגיוני ולא מקובל, אנחנו לא צריכים להוכיח את אהבתנו הגדולה לארצנו ולעמנו. אני קורא להם לאמץ את מתווה הנשיא, מצפים מאיתנו שנגיע לשם. לממשלת אחדות".

יו"ר הימין החדש, ח"כ איילת שקד, הוסיפה כי, "ממשלת מיעוט הנשענת על הרשימה המשותפת היא כמו שאמר ראש הממשלה, היא גם ממשלה המהווה סכנה בטחונית, אבל גם סכנה חברתית. זו ממשלה שתפקיר את הערכים היהודים של מדינת ישראל, ממשלה שמדירה דתיים וחרדים ממנה. אני חושבת שישראל ביתנו לא תצטרף למהלך הזה. אביגדור ליברמן בעד ממשלת אחדות ומנסה לעזור בהקמת ממשלת אחדות, אך אם לא נצליח במהלך הזה, של ממשלת אחדות, לא צריך להתרדר למערכת בחירות שלישית. יש מדינה לנהל, יש תקציבים להעביר, יש גרעון לטפל בו, יש אתגרים בטחוניים לטפל בהם".

"ממשלת מעבר היא לא ממשלה שמתפקדת בצורה מלאה. אפשר לחזור לנוסחא שעבדה היטב במשך 4 שנים – ממשלת ימין צרה, מפלגות שחיו יחד הרבה שנים ויידעו לעשות זאת גם בשנית. כל האסונות של העם היהודי קראו בגלל הפקרות פוליטית, גאווה מיותרת, שחצנות ושנאת חינם. כל מי שרואה עצמו כמנהיג פוליטי היום, צריך שתהיה עליו האחריות כדי שבמשמרת שלו, לא נדרדר למקומות שלא היינו רוצים להיות בהם", דברי שקד.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בגלל שני חמורים כולם סובלים. בבחירות הרשונות בלי המפלגה של בנט ושקד שהיתפלגו מהבית היהודי היה מזמן ממשלה ימנית חזקה ובנוסף בלי הפוזות של לברמן והעץ הענק היה מזמן שלטון ימין חזק. אבל ששני חמורים רוצים לדפוק את ביבי ןחולמים על כיסא ראש הממשלה זו התוצ לא ניסלח ל נכון ליזי

בגלל שני חמורים כולם סובלים. בבחירות הרשונות בלי המפלגה של בנט ושקד שהיתפלגו מהבית היהודי היה מזמן ממשלה ימנית חזקה ובנוסף בלי הפוזות של לברמן והעץ הענק היה מזמן שלטון ימין חזק. אבל ששני חמורים רוצים לדפוק את ביבי ןחולמים על כיסא ראש הממשלה זו התוצ לא ניסלח ל נכון ליזי לפיד מסכן חי בסרט בקרוב המשיח ילמד אותו …

ביבי יודע שאסור ללבוש תפילין בשבת???

מבלבלים את המוח
6 שנים מאז צוק איתן לא היה בוער לחסל אף אחד. אז 3 חודשים ממשלת מיעוט זה פיקוח נפש?? אין ספק שביבי משוגע.
למרות זאת מתפללים להצלחתו רק כי הוא נוח יותר לענייני היהדות

הכל בגלל האגו של גנץ וביבי , שני אפורטוניסטים שלא חשובים על כלום חוץ ממי יהיה בראש ראשון ומי שני

לא מתאים באתר חרדי הקטע של פעמיים ברית מילה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture