נתניהו: "ניסיון הפיכה שלטונית – צריך לחקור את החוקרים" • צפו

ראש הממשלה הגיב לכתבי האישום נגדו: "מה שקרה בתהליך החקירות המזוהם נגדי הגיע לשיאו היום. ואני אומר לכם אני שונא את זה. זה מזעזע אותי והמוני אזרחי ישראל. התהליך המזוהם הזה מעלה שאלות נוקבות באמון הציבור במשטרה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב לכתבי האישום נגדו ואמר, "זהו יום קשה מאוד ואני יודע שזה קשה להרבה מאוד אנשים שתומכים בי ואוהבים אותי. אני רוצה לומר לכם כמה דברים מלב אל לב. אני מכבד מאוד את רשויות המשפט בישראל. יצא להן שם עולמי ובצדק. אבל אני חושב שצריך להיות עיוור כדי לא לראות שמשהו לא טוב קורה אצל חוקרי המשטרה ואצל אנשי הפרקליטות. הערב אנחנו עדים לניסיון של הפיכה שלטונית נגד ראש הממשלה בעלילות שווא ובתהליך חקירות מזוהם ומגמתי. בוודאי שמתם לב שההחלטה של היועמ"ש מתפרסמת דווקא היום, במהירות שיא חסרת תקדים, הייתי אומר בעיתוי הרגיש ביותר של המערכת הפוליטית מאז קום המדינה".

"ממש כשם שכתב החשדות פורסם גם כן כמה שבועות לפני הכרעת הבוחר, בבחירות הקודמות, בזמן הרגיש ביותר של הכרעת הבוחר. אני חושב שהעובדות הללו ממחישות עד כמה התהליך הזה נגוע בשיקולים זרים. הוא נועד להפיל ראש ממשלה מכהן של הימין. הוא נועד להפיל אותי. אותי, שבניגוד לרבים מיריבי בשמאל, ובניגוד לתקשורת המגויסת, רוצה לראות כאן שוק חופשי לא רק בכלכלה, אלא גם בשוק הדעות בתקשורת. ראש ממשלה שמאמין בישראל חזקה וגדולה, ולא במדינה חלשה, מצומקת ומרכינת ראש. אני פונה היום כאן לא רק לתומכיי. אני גם פונה ליריבים פוליטיים, יריבים פולטים הגונים, שמבינים שכדי שהמדינה שלנו תשגשג, תפרח, כדי שהיא תתקיים, צריך פה שלטון חוק אמין וחסר פניות".

"זה כבר נבדק. הציבור איבד בהם אמון, הוא מאבד בהם אמון כל הזמן, בצדק. זה אגב תהליך שחיקה שהתחיל לפני שנים, כשסיכלו את הכהונה של רובי ריבלין ויעקב נאמן כשרי משפטים, כשסיכלו את ככהונתו של גיבור ישראל רפאל איתן לשר המשטרה, כשסיכלו מועמדותו של גל הירש למפכ"ל המשטרה יום לפני המינוי. כשמטייחים וסוגרים את התיק החמור של פרקליטת המחוז רות דוד, שקיבלה מתנות יקרות בתמורה להתערבות בתיקים של מי שנתן אותן, כשמסתכלים על דברי הילה גרסטל שאמרה שהפרקליטות חולה, וכשהעומד בראשה, שי ניצן, לא ראוי לכהן שם. כל אלה אינן סתם תקלות. זו שיטה, זה תהליך מזוהם. וחייבים לשים לזה סוף".

"אני יודע שכל ביקורת שנשמיע יגידו איך אתה מעז, אתה פוגע בשלטון החוק. על מה אתם מדברים. כשיש רצף כזה, אתם צריכים לדרוש שיחקרו את החוקרים. כי הגיע הזמן שהציבור יקבל תשבות ברורות לכל המקרים הללו. וגם לגבי החקירות המזוהמות שנוהלו נגדי. בתהליך המזוהם הזה לא חיפשו את האמת, חיפשו אותי".

"החוקרים לא לחצו על העדים שיגידו את האמת – הם רמסו אותם בסחיטה באיומים כדי שיגידו שקר. מה שהחוקרים רצו לשמוע, לא מה שהיה. לקחו את ניר חפץ, אחד משני העדים המרכזיים שעליהם בנוי כל תיק 4000 המפוברק והפעילו נגדו סחיטה באיומים כמו בעולם הפשע, איימו עליו, נהרוס לך את המשפחה, ניקח לך את הנכסים, ילדיך לא ידברו איתך. זה בפרוטוקולים. אבל הסתירו את זה מהיועמ"ש ואחר כך הטילו עליה צו איסור פרסום. למה? מה יש להם להסתיר מהציבור? האם הפרקליטה ליאת בן ארי ידעה? האם פרקליט המדינה אישר? התרגיל הפלילי של סחיטה באיומים כדי לחלץ הפללות שווא נודע לנו רק במקרה. פשוט טעות, הכניסו קצת חומר בטעות ואחרת לא היינו יודעים על זה. מה עוד מסתירים מהציבור על האיומים שבאמצעותם גייסו עדי מדינה והדיחו אותם לעדות שקר?"

"רק אתמול הוטלה פצצה נוספת. שמענו שגם על עד המדינה השני שעליו בנוי תיק 4000 המפוברק, פילבר, גם עליו עשו תרגיל חקירה חסוי וחמור. פורסם שגם פה היה תרגיל סחיטה עברייני. כמובן גם במקרה הזה התרגיל הוסתר מאיתנו".

"באותה עת שאותם חוקרי משטרה הפעילו לחצים על עדים שידברו נגדי, הם אותם חוקרים שבכוונת מכוון לא חקרו את עשרות חברי הכנסת שהגישו את החוק לסגירת ישראל היום ותמכו בו. 43 ח"כים תמכו בחוק כדי לסגור עיתון. 42 מתוכם לא נחקרו. אני לא אתן לשקר לנצח. אמשיך להוביל את המדינה לפי החוק, בדיוק כפי שכתוב, אמשיך להוביל את המדינה באחריות, במסירות, תוך דאגה לביטחון ולעתיד של כולנו. למען המדינה – צריך לחקור את החוקרים", דברי נתניהו.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
21 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי השם איתך העם לא מאמין יותר לשופטים.הכל שוחד ואהבת שילטון

ביבי אנחנו מאמינים ובטוחים שאם גדולי ישראל אמרו לתמוך בביבי אז ביבי הוא 100% ולכן ביבי את צודק אנכנו בטוחים תהיה חזק בשביל מדינת ישראל ובימיוחד בשביל הבוחרים שלך ואחרדים!!

נתניהו יותר אמין מהפרקליטות והשמאל השולט שם.
אני מעדיף ראש ממשלה חשוד "בשחיתות"
על ידי המושחתים…..
אבל מנצח ומוביל מספר 1 בארץ ובעולם.
הכבוד לעם ישראל לא היה ככה מבגין ושמיר.

תמיד לתפור תיקים זה קל אבל לא חושבים על ההשלכות

אין על ביבי בעולםםםם

הימין בראשות ביבי הגיע להישגים חסרי תקדים והשמאל שלא יכל לסבול זאת הפעיל את השיטות שלו. את האמת הפשוטה הזו כולנו יודעים. השמאל אביר הצדק ולימין אסור להוציא הגה

אין על ביבי. לא מאמינים לפרקליטות

ביבי תמשיך להיות חזק העם אוהב אותך!!! השמאל המושחתים ידעו לתזמן את הכרעת בית המשפט אבל אנחנו בזים להם ותומכים בך מגיע לך הכרת תודה על כל מה שעשית ותעשה ה' יהיה איתך …

אחריך לכלא בדם ואש
רוצים מלחמת אזרחים תקבלו
ביבי מלך ישראל לעד
גדעון סער ראשי תיבות גס
לב רשע וגס מימין וכל השמאל יקח אתכם האופל
אנו נשפוט אתכם יחרט בספר דברי הימים של עמנו שאתם ירדתם שאולה בידי אחיכם שונאכם

הגיע הזמן ל"אביב ישראלי"

הפרקליטות זה הגוף הכי מושחת שיש במדינה שיודע להציג את טלפיו במקצועיות כמו הגרמני הנימוסי ולומר ראו כשר אני רק מי ששומע דעת תורה יודע שהכל שקר וכבר נאמר אין בן דוד בא עד שיכלו השוטרים הרעים והשופטים הרעים

זה הזמן להתאחד חרדים ודתיים ומסורתיים מול רשעי הערב רב שמעוניינים להפיל את הימין השמרני במדינה, ולהשליט את מלכי הבג"ץ שיהפכו את המדינה לרוסיה, ללא דת וללא דמוקרטיה.

כוחנו באחדותינו!! צריך לזכור שאנחנו הרוב בארץ!

רק ביבי !!! אוהבים אותך. תהיה חזק

די לחנופה המגעילה הזו,רק לזכור מה הוא עשה בשבת האחרונה ולהבין שיש דים ויש דיין!!!

אביחי מנדלבליט הוכיח הכיפה שעל ראשו מכוערת . הוא לא יהודי . הוא שנוא חרדים שונא את הימין . הוא מוטה . הוא מכושף . אולי יתגלו פשעים שהוא אולי עשה . אוחי קיבל שלמונים מתחת לשולחן . .צריך לחקור אותו ואת ניצן ואת אלשיך השמאלן המוטה עם כיפה מצחיקולה . אלו הם בכלל שונאי הקב"ה ושונאי ישראל . הם נותנים כוח לערבים ולשמאל שונאי ה' ושונאי דת ותורת ישראל . צריך לחקור ולהוקיע את בגץ ואת השמאל שהולך למוטט את המדינה . עכשיו כל הימינים להתעורר שום קול לא לתת לשמאל שונאי ישראל קומו בהמוניכם לבחור בליכוד חזק . להחליש את רשימת הטרור ואת השמאל למחוק כאילו לא היו . הם שונאים את הימין והדתיים

חבל על הזמן. היה ברור כשמש שיגישו נגו כתבי אישום חמורים. עוד יותר ברור שיורשע. דינו נחרץ עוד לפני הפרור הראשון שעלה כחשד. המערכת החליטה להאשים אותו כדי להדיח אותו. הוא איש חזק ומוצלח והיה לצנינים בעיני כמה וכמה מאנשי ה… האיומה הזו. הכלל הוא כזה: ככל שאתה יותר פושע כך חפותך מוכחת יותר. בד"כ האנשים ההגונים יוצאים כאשר ידם על התחתונה.
ראש הממשלה! כאשר עליך ייאמר האלוקים יבקש את הנרדף!! היה חזק!!! טחנות הצדק טוחנות לאט אבל ללא הרף. יש מנהיג לבירה. וכולם כחלום יעופו.

ביבי הביתה!!!!!!

קשה לי לאמין שהציבור החרדי שכח כל כך מהר את הבגידה של נתניהו ב2003 ואח"כ ב2013 ואת כל החילולי שבת ורפורמים בכותל ושאר דברים שהןא הזיק ליהדות ללא הרף ,
אני מאוד מקווה שהכותבים בערצה עיוורת ומסוממת לא חרדים

רבותיי, חילונים ודתיים וחרדים יקרים צאו לרחובות וצעקו לשם יתב' שיציל אותנו מגזירת הרשעים הערומים השופטים המטורללים של מדינת ישראל. הפרקליטות המושחטת והשלטון הדיקטטורי. לא ליפול ולא לפחד כלל. לצאת לרחובות במלא העוז והאמונה. כי עימנו השם.

אין על ביבי בעולםםםםםם❤

צריך להחזיק חזק ולא להיטיעש ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture