Hadas Parush/Flash90

ימינה: "נמליץ רק על נתניהו כמועמד גוש הימין – די עם המשחקים"

המפלגות המאוחדת מהירה להודיע על תמיכת בנתניהו: "הצבעה לימינה היא הצבעה לממשלת ימין". ‏תקפו את ליברמן: "בבחירות האלה דרושה הכרעה, הצבעה לאיווט היא הצבעה וודאית למערכת בחירות רביעית, איווט צריך לומר על מי הוא ימליץ לנשיא"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

מפלגת ימינה (האיחוד של הימין החדש, האיחוד הלאומי והבית היהודי) הודיעה הבוקר רשמית כי ימליצו לנשיא אחרי הבחירות על ראש הממשלה בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה: "ימינה תמליץ רק על נתניהו כמועמד גוש הימין", נכתב בהודעה בעמוד הטוויטר הרשמי של המפלגה.

בציוץ שנאמר בתגובה לציוץ של יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן נכתב כי, "בבחירות האלה דרושה הכרעה, ממשלת ימין או ממשלת שמאל ערבים. מצביע ימין שמתלבט בין איווט לימינה, הצבעה לאיווט היא הצבעה וודאית למערכת בחירות רביעית, הצבעה לימינה היא הצבעה לממשלת ימין. איווט צריך לומר על מי הוא ימליץ לנשיא. די עם המשחקים".

ליברמן כתב כי, "גוש החסינות והכפייה הדתית מתואם גם במסרים. כשרגב, בנט וגפני חוזרים על אותה מנטרה, כנראה שבגוש חוששים שלא יהיו בחירות 4. אז אני שב ואומר לא יהיו בחירות 4. מי שמעוניין בממשלת חסינות וכפייה דתית שיצביע לליכוד-ימינה-מפלגות חרדיות. מי שרוצה ממשלה ציונית ליברלית שיצביע ישראל ביתנו".

ההודעה של ימינה מגיעה ברקע החשש שהעלה נתניהו בפני מקורביו מכך שנפתלי בנט ואיילת שקד יצטרפו אחרי הבחירות לממשלה בראשות יו"ר כחול לבן, בני גנץ. עם זאת, גם הצהרה הזו אינה חוסמת בפני חלק מראשי המפלגה את האפשרות להצטרף לממשלה בראשות גנץ לאחר שנתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה, במידה שיקבל את המנדט להרכבתה.

ב'חדשות 12' דווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע בשיחות סגורות דאגה מהמהלכים של חלק ממנהיגי מפלגת הימין המאוחדת לאחר הבחירות. על פי הדיווח, נתניהו חושש שלא רק בנט ושקד, שעומדים בראשות הימין החדש, יילכו עם גנץ ויקימו עמו ממשלה, אלא גם סמוטריץ', שעומד בראש האיחוד הלאומי ומהווה אף היא חלק מרשימת "ימינה", עלול להפוך ל"בוגד" פוטנציאלי.

רק ביו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, נתניהו ככל הנראה לא חושד. נתניהו נפגש עמו היום, לאחר שהצטרף ברגע האחרון למפלגה המאוחדת וזנח את ההסכם עליו חתם עם איתמר בן גביר מעוצמה יהודית, ואמר לו שגם אם מפלגתו תבחר להדיח אותו מתפקיד היו"ר, הוא יהיה מינוי אישי שלו לתפקיד שר החינוך – אם הדבר יתאפשר מבחינה פוליטית.

יו"ר האיחוד הלאומי השר בצלאל סמוטריץ' הגיב בציניות לדעיווח והזכיר את פעולותיו השמאלניות של נתניהו וכאילו ייחס אותם אליו: "‏נתניהו בשיחות סגורות היום חושש שסמוטריץ' יצביע בעד הגירוש מגוש קטיף, ישא את נאום בר אילן, ישחרר אלפי מחבלים בעסקת שליט, יקפיא את הבניה ביהודה ושומרון, יגן עשר שנים עם מערכת המשפט וימנע בגופו כל תיקון הכרחי בה וימנע את פינוי חאן אל אחמר. חתיכת שמאלני הסמוטריץ' הזה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה לביבי?
אם הם ישבו עם גנץ, שיהיה תלוי בהם – הוא לא יוכל לקדם תהליך מדיני, ולעומת זאת יהיה חייב לנדוניה עשירה בהרבה משהם מקבלים מביבי (אפילו בהבטחות).

מה ביבי הבטיח לבנט – שהוא כ"כ ממהר להבטיח לביבי.

נתניהו טוב למדינה

נתניהו טוב לנתניהו

אל תאמינו לבנט הוא בכלל לא ימני הוא הלך עם ליבני ולפיד ובגד בימין ובגללו לא פחות מליברמן שהרי אם לא היה פורש ומפצל את הימין עם המפחגה המגוחכת ימינה שלא עברה את אחוז החסימה היום היתה ממשלה ימנית טובה לעם ישראל. הוא לא וציב ואין לו יראת שמים ועל זה אמר אברהם אבינו רק אין יראת אלוקים במקום הזה וכו אסור להצביע לו!!! הוא שיקר הוא משקר והוא ישקר. תרחמו על עם ישראל ואל תצביעו לו

הוא גם שחרר מאות מחבלים.. השחכתם???

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture