Tomer Neuberg/Flash90

גנץ על הקלטת בכר: "מאפיה – הקלטות סתר, מעקבים וניסיונות חיסול פוליטיים"

יו"ר כחול לבן התייחס לסערת ההקלטות המביכות של יועצו מזלזל בו: "הקלטות שבושלו באופן מכוון על ידי בעלי אינטרס שמטרתם אחת – להשאיר את נתניהו". נתניהו: "אם ההקלטה של יועצו של גנץ מבושלת ושקרית, אז למה גנץ פיטר אותו"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ התייחס בצהריים (שישי) להקלטת יועצו הבכיר (עד לפיטוריו הבוקר) ישראל בכר מדבר בגנותו והאשים במרומז את ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרסום ההקלטה: "המאפיה כאן. הקלטות סתר, מעקבים וניסיונות חיסול פוליטיים. חייבים להתעורר כדי להציל את ישראל", כתב גנץ בפוסט שפרסם בפייסבוק.

"אתמול בערב גם אני נחשפתי להקלטות שפורסמו בטלוויזיה. הקלטות שבושלו באופן מכוון על ידי בעלי אינטרס שמטרתם אחת – להשאיר את נתניהו בשלטון לעוד שנים ארוכות", כתב גנץ. לדבריו, "נתניהו משקר, מכפיש, מרמה, מסית, גונב דעת, מפרק את ישראל ומרעיל את ישראל. בדיוק כמו ארדואן בטורקיה. המטרה שלו היא לקבל מנדט אחד יותר כדי להימלט ממשפט".

"נתניהו, התבלבלת. אני אאבק בך עד הסוף. אצא לשטח, כנס אחרי כנס, ראיון אחרי ראיון, עד שננצח. אני נאבק נגד כוחות קשים, מה לא סיפרו עליי בשנה האחרונה, אך הסקרים של היום מראים יותר מתמיד שאנחנו חזק מאוד במשחק. ככל שנתניהו יעשה דברים קשים, אנחנו נתחזק, ככל שנתניהו יתקוף – אנחנו נתעצם". עוד הוסיף כי, "היום הוא עוקב אחרי היועצים שלי, מחר הוא יעקוב אחריכם".

בדבריו דחה גם את טענות היועץ וכתב כי, "לאורך 38 שנות שירותי בצה׳׳ל, נלחמתי להגן על ישראל. קיבלתי אלפי החלטות מבצעיות. להבדיל מנתניהו ש-10 שנים מגמגם מול עזה ולא מסוגל לקבל החלטה אחת מכרעת בנושא האיראני, ממנה קבינט חובבני שפוגע בביטחון המדינה וסוחר בביטחון ישראל תמורת פוליטיקה זולה, אני אוביל קו ביטחוני אחראי ותקיף שיחזיר את הביטחון לישראל ביחד עם שותפיי לממשלה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להחלטת גנץ לפטר את בכר ואמר כי "אם ההקלטה של יועצו של גנץ מבושלת ושקרית (כדברי גנץ עכשיו), אז למה גנץ פיטר אותו? יועצו של גנץ פוטר בגלל שאמר את האמת שכולם יודעים: גנץ לא יכול להיות ראש ממשלה. אנחנו כן. עוד 2 מנדטים לליכוד ואנחנו מוציאים את המדינה מהפלונטר, מונעים עוד בחירות ומקימים ממשלה".

מ'כחול לבן' נמסר הבוקר כי גנץ ערך אתמול בירור ראשוני ובדיקות נדרשות אודות הדברים שהושמעו בשמו של היועץ ישראל בכר בחדשות 12. "מהבירור הראשוני עולה, כי בכר נקלע למארב מתוכנן שכלל ניצול אישי, שימוש באמצעים פסולים והונאה – שיטופלו בציר המשפטי. מעורבותם המניפולטיבית של גורמים פוליטיים תיחשף אף היא בקרוב", לשון הודעת המפלגה.

"יחד עם זאת החליט גנץ לסיים לאלתר את עבודתו של בכר בקמפיין", נמסר מהמפלגה. "גנץ הנחה את צוות הקמפיין להמשיך בבירור יסודי של הדברים. גנץ שוחח גם עם ח"כ ינקלביץ' אודות הדברים שיוחסו לה. ח"כ ינקלביץ' הדגישה כי מעולם לא אמרה דבר מהדברים שיוחסו לה. בעקבות זאת פירסמה ח"כ ינקלביץ' הבהרה חד משמעית מצידה בנושא".

ישראל בכר מסר בעקבות הודעתו של גנץ כי, "כמי שמלווה מעל שנה את רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ, אני מודה על ההזדמנות לעבוד במחיצתו. גנץ הוא מנהיג ראוי וערכי שתרם רבות לביצור ביטחונה של מדינת ישראל כלוחם, כמפקד וכרמטכ"ל. מנהיג שידע להתמודד גם עם האתגרים הניצבים לפתחה של מדינת ישראל. מבלי להיכנס לפרטים, המקרה שפורסם הוא חלק ממסע של הונאה וניסיון גניבת דעת שהשיג שיא חדש של שפלות רוח".

"עוד תגיע העת לעסוק בדבר. מכל מקום, לאור הפרסום הפוגע בשמו הטוב של רא"ל (במיל') גנץ, אני מקבל עליי את החלטתו על סיום תפקידי בצוות הקמפיין על מנת להשלים את משימת הבחירות של כחול לבן אליה הייתי רתום לאורך כל השנה האחרונה. יתר הפרטים על מעשה הנבלה שנעשה לי והשיטות בהן אורגנה ההקלטה המדוברת ונמסרה לתקשורת, עוד יצא לאור בעתיד", דברי בכר.

כזכור, אמש פרסם עמית סגל ב'חדשות 12' שיחה אישית שניהל היועץ הבכיר של יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ, ישראל בכר, בו הוא נשמע תוקף בחריפות את המועמד אותו הוא מריץ: "היא אומרת שהוא טיפש והוא אפס מאופס והיא אומרת שאסור שיהיה ראש ממשלה", ציטט בשיחה שניהל עם מכר שלו את הדברים שלטענתו אומרת ח"כ עומר ינקלביץ הנחשבת למקורבת ליו"ר המפלגה, על גנץ

"הם הולכים להביא סכנה, וכבר דיברתי איתך, סכנה גדולה מאוד. הם יגרמו לחוסר החלטה נכונה, השתדלות של בני אדם בעולם לתקוף את איראן, הם יעצרו את זה ובזה שהם יעצרו את זה, מה אתה יודע", אומר המכר לבכר שמשיב כי, "אני יודע את זה". המכר שואל: "מה, מה אתה יודע, תסביר לי, מה אתה יודע". בכר השיב: "שאין לו אומץ לתקוף באיראן". עוד הוסיף היועץ: "סכנה לעם ישראל".

מכחול לבן נמסרה תגובה לא עניינית לפיה: ‎"צר לנו שתעשיית השקרים מבית היוצר של הליכוד ממשיכה לפעול. אם יהיה לנאשם נתניהו מנדט אחד נוסף הוא יישאר". יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב בטוויטר וכתב: "ישבתי לילות ארוכים בקבינט בזמן מלחמה גם עם ביבי וגם עם בני. כשביבי קרס מול הלחץ בני היה האיש הכי קר רוח בחדר. כל היתר רכילות".

ח"כ ינקלביץ' מסרה כי, "הדברים המסולפים שיוחסו לי כביכול, באמצעות שיבוש הקלטת סתר של היועץ ישראל בכר לגבי דיון ספיציפי, הם ביטוי עגום לתרבות ההכאה בסתר, הקלטת שיחות אישיות, הוצאתם מהקשרם ושיבוש הנאמר בהם, שנתניהו ואנשיו מנחילים כמורשת לחברה הישראלית".

 

גנץ על היועץ שפוטר: "חוץ מאיפה איראן במפה הוא לא מבין כלום"

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא כי הוא וכול הקרקס של כחול לבן והפרקליטות לא מנסים כבר שנים לחסל את ביבי פוליטית

יועצו הבכיר אומר שהאיש לא מתאים להיות ראש ממשלה אז מה אנחנו נאמר סכנה להצביע לאיש הזה סכנה למדינה סכנה לכל המזרח התיכון

גנץ – ברוך הבא לישראל ותתחיל להבין מול איזה גנגסטר אתה מתמודד ….

מעניין שאת היועץ שהשווה את טראמפ לגרוע שבבני אדם הוא לא פיטר.

ברוך הבא למציאות

ברוך הבא למציאות

רשעים ארורים מנסים לחסל את ביבי שנים

הרב הזה שפרסם הציל את עם ישראל משמד. איך מעזים לטנף עליו? הוא צדיק.

גנץ תתיחס לנאמר ולא איך הושגו האמירות. איש לא כפה על ישראל בכר את הדברים. הוא אמר דברים מליבו ומחו. תודה אתה לא מתקרב לכישורים של נתניהו

מישהו ציפה מביבי וחבורת הערסים שלו התנהגות מוסרית ואנושית?

מה שמצחיק שטוענים שגנץ פחדן ולא יעיז לתקוף באיראן,
וכי ביבי עם כל דיבורי הרהב שלו – העיז לתקוף באיראן?????

מי זה הרב גיא חבורה?
חברה! תכנסו לפורפורציה
ותקחו את זה באופן מוגבל מאד.

ביבי הפחדן,צודק
העלוב הזה,ביבי,
אפילו בעזה הוא לא מסוגל לתקוף
אז מה הוא מדבר איתי בכלל על איראן.

מסכן גנץ – בטוח שהוא באיזה מדינה ארופאית מערבית מתקדמת ,
ולא קולט שהוא נמצא במדינת עולם שלישי ושיגיד תודה שקבוצת ביביסטים לא הרגה אותו עדיין…
יש להם נסיון בזה….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture