צילום: פלאש 90

הסקרים האחרונים לפני הבחירות • האם גוש הימין מתקרב ל-61 מנדטים?

הסקרים האחרונים המותרים לפרסום מותירים מפה לא ברורה לקראת הצפוי ביום שני השבוע: הליכוד בין 33 ל-35 מנדטים, כחול לבן 33 מנדטים, גוש הימין בין 56 ל-58 מנדטים • הפער בהתאמה בין נתניהו לגנץ נמשך • שס יורדת במנדט • ליברמן נחלש

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הסקרים האחרונים בהחלט פורסמו ב'חדשות 13' ו'חדשות 12' ומלמדים על מגמות שונות, לפי סקר אחד גוש הימין-חרדים ממשיך לשמור על התחזקות ל-58 מנדטים והליכוד מקבל 35 מנדטים, לעומת 33 לכחול לבן, בסקר השני הליכוד בתיקו עם כחול לבן וגוש הימין-חרדים מקבל 56 מנדטים בלבד. בקרב המפלגות החרדיות, שס יורדת במנדט, יהדות התורה עולה במנדט או ומרת על כוחה.

בסקר 'חדשות 12': הליכוד מוביל עם 35 מנדטים, כחול לבן 33, הרשימה המשותפת עולה ל-14, העבודה–גשר-מרצ עם 9, ש"ס יורדת במנדט ל-8, יהדות התורה עולה במנדט ל-8, ימינה ללא שינוי עם 7, ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן נחלשת ל-6 מנדטים בלבד. עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר לא עוברת את אחוז החסימה ומקבל רק 1.5%.

בסקר 'חדשות 13' הליכוד וכחול לבן בתיקו עם 33 מנדטים, הרשימה המשותפת מגיעה לשיא עם 15, מפלגת העבודה-גשר-מרצ גם בסקר הזה עם 9, ימינה עם מנדט יותר – 8, שס גם 8, יהדות התורה ללא שינוי עם 7, ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן עם 7 מנדטים. עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר לא עוברת גם בסקר הזה את אחוז החסימה ומקבלת 1.8%.

בסקר 'חדשות 12' גוש הימין- מגיע ל-58 מנדטים, לעומת 56 בלבד ב'חדשות 13'. הימין מקבל בסקר 'חדשות 12' 42 מנדטים, המפלגות החרדיות מקבלות 16, מפלגות המרכז-שמאל (כחול לבן והעבודה-גשר-מרצ) מקבלות 42, הערבים 14 וישראל ביתנו 6. ב'חדשות 13' הימין עם 41, החרדים 15, המרכז-שמאל 42, הערבים 15 וליברמן 6.

בסקר 'חדשות 12' מקבל ראש הממשלה בנימין נתניהו 44% התאמה לראשות הממשלה, לעומת 32% ליו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ. 16% השיבו שאף אחד מהם ו-8% לא יודע. בסקר 'חדשות 13' לשאלת ההתאמה לראשות הממשלה הפער של בנימין נתניהו מיריבו בני גנץ הצטמצם, 45% סבורים כי יו"ר הליכוד מתאים יותר לכהן כראש ממשלה, ואילו 35% בלבד טוענים כי יו"ר כחול לבן מתאים יותר.

ב'חדשות 12' נשאלו הנסקרים גם מי מבין האישים הבאים, מי לדעתך הכי מתאים לתפקיד שר הביטחון? גבי אשכנזי 32%, נפתלי בנט 21%, יואב גלנט 11%, אביגדור ליברמן 9%, אף אחד מהם 14%, לא יודע 13%. על השאלה מה הנושא העיקרי שלפיו אתה מחליט למי תצביע השיבו 27% שזהות המועמד לראשות ממשלה, 25% זהות המפלגה, 18% המצב הביטחוני, 15% המצב הכלכלי, 10% אחר, 5% לא יודע.

האם אתה מוטרד או לא מוטרד מנגיף הקורונה? מאד מוטרד 18%, די מוטרד 40%, סה"כ מוטרד 58%. די לא מוטרד 27%, כלל לא מוטרד 13%, סה"כ לא מוטרד 40%. לא יודע 2%. האם אתה שוקל לא לצאת להצביע בשל החשש מהידבקות בקורונה? אצביע בכל מקרה 75% אני שוקל לא ללכת להצביע בשל החשש מהידבקות בקורונה 7%, בכל מקרה לא אצביע 5%, לא יודע 13%.

על השאלה "האם אתה מתכוון להצביע?" בסקר 'חדשות 13' השיבו 83% מהנשאלים הלא יהודים שכן, לעומת 70% בקרב הנשאלים היהודים. עוד עולה כי 72% מהנשאלים ילכו להצביע בוודאות ב-2 במארס, 13% ילכו לקלפי במידה רבה, 5% ככל הנראה לא יצביעו, 5% בטוחים שלא יצביעו ואחוז אחד בלבד טרם החליטו אם לפקוד את הקלפי בעוד שבוע.

סקר 'חדשות 12' נערך ע"י מכון מדגם בראשות מנו גבע בקרב מדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל בגילאי 18 ומעלה בקרב 1,212 נשאלים טעות הדגימה המרבית בסקר 4%.4+. סקר 'חדשות 13' כלל 804 נשאלים, 600 מהאוכלוסייה היהודית ו-204 מהמגזר הלא יהודי, ונערך על ידי הפרופסור קמיל פוקס. התשאול במגזר היהודי נערך על ידי חברת פרויקט המדגם בהנהלת ד"ר אריאל איילון, ובמגזר הערבי על ידי חברת "סטט-נט" בהנהלת ד"ר יוסף מקלדה. טעות הדגימה היא 3.8%.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ואם יהיה 61 חילולי השבת יפסיקו?
או שיחזירו את קצבאות הילדים שביבי קיצץ?
או שהדרום יהפוך למקום נחמד ?
או שיהיה אפשר לקנות דירה?
מה בדיוק יקרה?????

מבלי להביע תמיכה בצד זה או אחר .
היחלשות של גנץ נובעת מזה שהרבה שראו בו ראש כחול לבן , מגיעים להבנה שהוא ראש כחול.

ה' הרחמן לא ישאיר לנו את ביבי עוד 4 שנים.

רק ביבי מתאים להיות ראש ממשלה.אף אחד אחר לא מתאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture