נסראללה: "בנט אידיוט – ישראל תוקפת כל מה שקשור בייצור טילים בסוריה"

מזכ"ל חיזבאללה טען כי "ישראל מנהלת מלחמה דמיונית נגד כוחות איראניים שלא באמת נמצאים שם". בנאומו, הוא טען כי שר הביטחון מתגאה ב"ניצחונות דמיוניים", חרף כישלונה של ישראל במערכה נגד ההתבססות האיראנית - "שקרים ומידע שגוי"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה אמר הערב (רביעי) כי "ישראל רואה ביכולת ייצור הטילים על אדמת סוריה איום, ולכן היא תוקפת את כל מה שקשור בייצור טילים בסוריה". בהמשך איים: "אם המצב הזה יימשך, ישראל עשויה לעשות טעות שתוביל לפיצוץ באזור כולו". את הדברים אמר בנאום לכבוד יום השנה למותו של מוסטפא בדר א-דין, רמטכ"ל ארגון הטרור לשעבר.

הוא טען ששר הביטחון נפתלי בנט משקר כשהוא מציג לציבור הישראלי "הישגים דימיוניים לישראל בסוריה על חשבון ציר ההתנגדות". לדבריו, "שר הביטחון הישראלי האידיוט הבטיח להוציא את האיראנים מסוריה לפני סוף השנה. הוא הגיע למסקנה שישראל השיגה את המטרות שלה בסוריה והציג שקרים ומידע שגוי".

עוד הוסיף כי, "הניסיון לצייר ניצחון בסוריה – יש אפילו פרשנים בישראל שמציגים זאת כזריית חול בעיניים", המשיך נסראללה. "הם מתייחסים לשינוי במיקום של המיליציות, בדגש על מזרח סוריה – המהלכים האלה הובילו למסקנה השגויה שאירן מפנה כוחות מסוריה ולהצגת הדבר כניצחון ישראלי על ידי שר הביטחון".

לדבריו, "ישראל נוכחת בסוריה מאז 2011, והיו לה כמה מטרות, כולל שינוי המשטר. המלחמה הזאת נכשלה, האמצעים של הציונים נכשלו. יש בסוריה יועצים צבאיים איראניים, אבל לא כוחות איראניים. ישראל מנהלת מלחמה דמיונית נגד כוחות איראניים שלא באמת נמצאים שם. לנסיגה של כוחות חיזבאללה ממספר אזורים בסוריה אין כל קשר לתקיפות הישראליות".

"התנועות של הכוחות להם מסייעת איראן בסוריה לא קשורות לתקיפות הישראליות, אלא להתפתחויות בחזיתות מלחמת האזרחים בסוריה. זה מעורר אימה בישראל ומוביל את ישראל להרפתקאות לא מחושבות", הוא טוען. נסראללה עקץ את שר הביטחון בנט ואמר: "הטיפשות של שר הביטחון הישראלי הנוכחי הגיעה עד כדי קביעת לוח זמנים להוצאת אירן מסוריה. ישראל משלה את עצמה ואת דעת הקהל באזור".

גורמים ביטחוניים ישראליים אמרו בשבוע שעבר כי "לראשונה מאז שאיראן נכנסה לסוריה – היא מצמצמת את כוחותיה שם ומפנה בסיסים". לפי אותם גורמים: "סוריה משלמת מחיר גדל והולך בשל הנוכחות האיראנית בשטחה, על מלחמה שאינה שלה. איראן הפכה מנכס עבור סוריה, לנטל. ישראל תגביר את הלחץ על איראן עד ליציאתה מסוריה".

בחצי השנה האחרונה נרשמה ירידה משמעותית בהיקף הברחות אמצעי הלחימה האיראניות לסוריה, בסיסים אירניים פונו מהמדינה ןחל צמצום משמעותי בהיקף נוכחות האיראנים בסוריה. כמו כן, בשנה החולפת נרשם זינוק משמעותי במספר התקיפות בסוריה שיוחסו לישראל לפי פרסומים זרים. רוב התקיפות התמקדו בנוכחות האיראנית בשטח ובמפקדות איראניות.

שר הביטחון, נפתלי בנט אמר כי "בשביל איראן, סוריה זו הרפתקה רחוקה 1,000 קילומטר מהבית, בשבילנו זה החיים. אנחנו הרבה יותר נחושים. חיילים איראניים שבאים לאדמת סוריה ופועלים בה, דמם בראשם. הם מסכנים את חייהם, משלמים בחייהם וימשיכו ביתר שאת. אנחנו לא נוותר ולא נאפשר הקמת בסיס איראני קדמי בסוריה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא נדבק בקרונה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture