Hadas Parush/Flash90

לפיד: "קיצצו 4.3 מיליון שקל מתקציב הבריאות בשביל לממן את הלשכה של גנץ"

יו"ר יש עתיד בישיבת הסיעה: "מעולם לא היתה ממשלה שזילזלה באופן כל כך מופגן בעובדים". יעלון למנדלבליט: "נכנסנו למשבר פוליטי עמוק ברגע שהודעת שבכוונתך להעמיד לדין את בנימין נתניהו, לא בכדי הנאשם נתניהו ואנשיו תוקפים אותך כאוייב העם"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד אמר היום בישיבת סיעת 'יש עתיד-תל"ם' כי "הממשלה הצביעה אתמול על קיצוץ של 3.6 מיליון שקל בתקציב הרווחה. המטרה: ג'ובים למקורבים במשרדי הממשלה הכי מיותרים בהיסטוריה. 3.6 מיליון שקל זה 300 אלף ארוחות חמות בבתי ספר. זה לקחת אוכל מילדים עניים".

"קיצצו 4.3 מיליון שקל מתקציב משרד הבריאות, בשביל לממן את הלשכה החליפית של ראש הממשלה החליפי בני גנץ. אני רוצה להזכיר, בני גנץ הוא שר הבטחון. יש לו כבר עכשיו את הלשכה הכי גדולה, הכי מפוארת עם הכי הרבה כוח אדם בממשלה. אבל הם קיצצו בתקציב של מחלקות פנימיות בבתי חולים, כדי לבנות לו עוד לשכה מפוארת. שיהיו שתיים. למה לא, זה הרי לא הכסף שלהם. העיקר שהם אמרו שזו ממשלת קורונה".

"קיצצו 3.2 מיליון שקל בתקציב התעסוקה. בשביל המשרד לענייני קהילות לא קיימות של אורלי לוי והמשרד למשאבי מים של אלקין. דווקא עכשיו, כשיש בישראל יותר ממיליון מובטלים. כשהדבר הכי חשוב למשק זה תעסוקה. זה למצוא לאנשים עבודה. לעזור למובטלים בהכשרות מקצועיות. קיצצו 357 תקנים במשרדים ממשלתיים קיימים. ברווחה, בבריאות, בחינוך. העבירו אותם למקורבים ועסקנים. זה רמות של ניתוק שפשוט אי אפשר להסביר".

"מעולם לא היתה ממשלה בישראל שבזה כל כך לאזרחיה. שזילזלה באופן כל כך מופגן בישראלים הטובים שעובדים, שמשרתים, שמשלמים מיסים. ומתי? היא עושה את זה בשעתם הקשה ביותר. אנשים יושבים בבית, העצמאים קורסים, וממשלת המנותקים והעריקים ממשיכה לסדר תפקידים למקורבים. מאות מיליוני שקלים על חשבון הציבור. אדישות מוחלטת למצוקה. מנותקים נמאסתם", אמר לפיד.

יו"ר 'תל"ם' ח"כ משה יעלון פנה בישיבת הסיעה לאביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה, ואמר "אתה יודע שעל כסא ראש הממשלה יושב מי שמתנהג כראש כנופית פשע, שאיבד כל רסן ובלם בניסיונותיו להתחמק מאימת הדין. אתה יודע שאנחנו מצויים במשבר חריף של ניגוד עניינים בין מדינת ישראל לראש ממשלתה. אתה יודע שנכנסנו למשבר פוליטי עמוק, ברגע שפרסמת את "כתב החשדות" בסוף 2018, בו הודעת שבכוונתך להעמיד לדין את בנימין נתניהו (בכפוף לשימוע) על שוחד, הפרת אמונים ומירמה בפרשות 1000, 2000 ו – 4000. בעקבות החלטתך, פיזר נתניהו את הכנסת והוביל אותנו לבחירות. מאז לא איפשר למישהו אחר להקים ממשלה, ואף איים במלחמת אחים ("מיליונים ייצאו לרחובות") במידה ולא הוא יהיה ראש הממשלה".

"אני מבין את תחושתך ותחושת שופטי בג"צ, לנוכח כישלון המערכת הפוליטית להתגבר על המשבר, בגלל קריסתם וכניעתם של בני גנץ וגבי אשכנזי, אך ההסטוריה הביאה אותך לנקודה, שבה האחריות היום על כתפיך. לא בכדי הנאשם מפנה את האש אליך. לא בכדי הנאשם נתניהו ואנשיו תוקפים אותך כאוייב העם, עד כדי סכנה לחייך".

"ההסטוריה הביאה אותך לצומת הקריטית לגבי עתידה של המדינה: בצומת זו אתה תכריע אם המדינה תמשיך להיות בת ערובה בידי נאשם בפלילים היושב על כסא ראש הממשלה, ומדינתנו תמשיך להרקב בריקבון שכבר פוגע בביטחון הלאומי שלנו ומאיים על עצם המשך קיומה. האם נוכל להתעשת ולחזק את יסודות הדמוקרטיה או נמשיך בתהליך שהופך אותנו לדיקטטורה בה השליט רוצה להיות מעל החוק. כל זה על כתפיך. עתיד מדינת ישראל בידיך. אל תחת ואל תרא", דבר יעלון.

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לפיד,אם היו מקצצים את השיער והשכל שלך היו נשארים למדינה מיליארדי שקלים אם לא אלפים…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture