Olivier Fitoussi/Flash90

סקר: גנץ מתרסק למספר חד ספרתי – גוש הימין עומד על 64 מנדטים

סקר מנדטים מגלה שכחול לבן הפוכת למפלגה החמישית בגודלה בכנסת, אחרי ימינה שזוכה ב-11 מנדטים • ש"ס יורדת במנדט, יהדות התורה שומרת על כוחה • וגם: מה חושב הציבור על התפקוד של נתניהו במשבר הקורונה ועל בקשתו להטבות מס

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

כחול לבן בראשות ראש הממשלה החליפי בני גנץ ממשיכה לרדת בסקרים ומקבלת לראשונה מספר חד ספרתי של 9 מנדטים בלבד, כך לפי סקר של 'חדשות 13' שפורסם הערב (ראשון). על פי הסקר, לו הבחירות היו נערכות היום, הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו זוכה ה-38 מנדטים.

במקום השני והשלישי נמצאות יש עתיד בראשות יאיר לפיד והרשימה המשותפת בראשות איימן עודה שמקבלות כל אחת 16 מנדטים, ימינה בראשות נפתלי בנט מקבלת בסקר 11 מנדטים, וכחול לבן שמקבלת כאמור רק 9 מנדטים היא רק המפלגה החמישית בגודלה, אחריה ישראל ביתנו בראשות אביגדות ליברמן עם 8 מנדטים.

ש"ס בראשות אריה דרעי מקבלת בסקר מנדט אחד פחות מכוחה כיום ומוצבת על 8 מנדטים, יהדות התורה שומרת על כוחה עם 7 מנדטים, מר"צ בראשות ניצן הורביץ 7 מנדטים. העבודה בראשות עמיר פרץ, גשר של אורלי לוי אקסיס ודרך ארץ של יועז הנדל וצביקה האוזר לא עוברות את אחוז החסימה.

גוש הימין הכולל את הליכוד, ימינה והמפלגות החרדיות מקבלות יחד בסקר 64 מנדטים. גוש השמאל-מרכז הכולל כחול לבן, יש עתיד, מר"צ, הרשימה המשותפת וישראל ביתנו מקבלות יחד 56 מנדטים.

הסקר שנערך על ידי פרופסור קמיל פוקס גילה עוד כי 39% מהנשאלים חוששים מאוד ליציבות הכלכלית שלהם ושל משפחתם. 46% חוששים מעט, ורק 13% אחוזים לא חוששים כלל מבחינה כלכלית. 2% השיבו כי אינם יודעים.

על השאלה באיזו מידה חוששים מהעלייה בתחלואה, השיבו 40% כי הם חוששים מאוד. 41% חוששים מעט, 17% אחוזים לא חוששים בכלל ול-3% אין דעה. לאחר מכן נשאלו העונים אם יוטלו הגבלות חדשות, האם תציית להן? על כך רוב מוחלט, 57% ציינו שיצייתו לכל ההנחיות. 34% אחוזים יצייתו ככל שיוכלו, בעוד 6% בלבד ציינו שלא יצייתו משום שלא יוכלו לעמוד כלכלית בסגר נוסף.

מסקר שפורסם הערב ב'חדשות 12' עולה כי 58% מהציבור סבור שראש הממשלה בנימין נתניהו מתפקד היטב בטיפול משבר הקורונה בנושא הבריאותי, לעומת, 14% מהם העריכו שהוא תפקיד "טוב מאד", ו-44% אמר שהוא מתפקיד "די טוב". 36% סבורים שהוא מתפקיד רע, בחלוקה ל-23% שטוען ש"די רע", לעומת שהשיב "רע מאוד. 6% לא יודע.

לגבי תפקודו של ראש הממשלה בטיפול במשבר הקורונה בנושא הכלכלי, רק 35% סך הכל חושב שטוב, 8% "טוב מאד", ו-27% "די טוב". 58% סך הכל רע, 31% "די רע", 27% "רע מאוד. 7% לא יודע.

האם בעקבות העלייה במספר חולי הקורונה בישראל, יש לדעתך לחזור ולהטיל הגבלות כלליות או להמשיך במדיניות הנוכחית של טיפול נקודתי במוקדי ההתפרצות? להמשיך במדיניות הנוכחית של טיפול נקודתי – 52%, לחזור ולהטיל הגבלות כלליות – 40%, לא יודע 8%.

לסיום נשאלו בסקר של מכון מדגם בראשות מנו גבע: האם אתה תומך או מתנגד לבקשתו של ראש הממשלה נתניהו להטבות מס? תומך 24%, מתנגד 56%, לא יודע 20%.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יאלללה ביבי לך עת בחירות ותנצח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture