Official White House Photo by Shealah Craighea

דיווח בארה"ב: בני משפחתו של טראמפ מנסים לשכנע אותו להודות בהפסד

רשת CNN דיווחה כי גם רעייתו של הנשיא מנסה לשכנע אותו להודות בהפסד. קודם לכן, ניגש חתנו של הנשיא ג'ארד קושנר אליו והעלה בפניו את עניין ההודאה בהפסד. מקורבו של טראמפ: "בזמן שיש עוד 600 אלף קלפיות בסימן שאלה, אין בכוונתו להודות בהפסד"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

רשת CNN דיווחה הערב (חמישי) כי רעייתו של נשיא ארצות הברית המכהן, מלניה טראמפ, היא בין המקורבים אליו שמייעצים לו להכיר בהפסד בבחירות לנשיאות. נוסף למלניה, נמצא גם יועצו הבכיר, ג'ראד קושנר, שכאמור, גם המליץ לו לקבל את התוצאות.

מלאניה, שטרם התייחסה בפומבי לתוצאות הבחירות, ככל הנראה מנסה להפעיל לחצים על בעלה להודות בהפסדו, ולהימנע ממעורבות משפטית ארוכה. עד כה לא הראה טראמפ סימנים שהוא מתכוון להפסיד בכבוד, וממשיך לטעון לאי תקינות ומעשי שוחד בקלפיות רבים ברחבי המדינה. למרות זאת, מדווחים כלי התקשורת בארה"ב שנראה כי אין לנשיא כל ראיות לביסוס טענותיו בעניין.

עם זאת, נראה שהנשיא טראמפ לא קיבל את העצה והמשיך הבוקר לצייץ נגד הניצחון של ביידן בבחירות. רבים מהסביבה הקרובה של הנשיא טראמפ מנסים לגרום לו להכיר בתוצאות. על פי הדיווחים בארצות הברית, טראמפ כועס ומתוסכל מהמצב. הבוקר הוא יצא שוב לשחק גולף, בזמן שביידן נסע לכנסייה המקומית בעיירת מגוריו בדאלוור ולבית הקברות בו קבורים בני משפחתו.

מנגד, פרקליטו של טראמפ ומי שנחשב לאחד ממקורביו ויועציו של הנשיא, רודי ג'וליאני, אמר בריאיון לרשת "פוקס ניוז" כי "בשלב זה זאת טעות עבור טראמפ להודות בהפסד, יש הוכחות חזקות שהבחירות נגנבו בשלוש, ארבע ואפילו עשר מדינות". לדבריו, "בזמן שיש עוד 600 אלף קלפיות בסימן שאלה, אין בכוונתו להודות בהפסד".

טראמפ אמר מוקדם יותר כי ""אנחנו צריכים להסתכל על ההצבעות. אנחנו רק מתחילים את שלב הטבלאות. עלינו לבחון את הטענות הללו. אנו רואים מספר תצהירים שהיו הונאות מצביעים. יש לנו היסטוריה במדינה הזו של בעיות בחירות. בפנסילבניה ראינו צו על ידי שופט בית המשפט העליון לחייב אותם להצבעה נפרדת שהתקבלה לאחר מועד החקיקה. זה נדרש להתערבותו של השופט אליטו".

"זו קבוצה גדולה של פתקי הצבעה. כשאתה מדבר על בעיות מערכתיות, זה על איך אומתו ההצבעות האלה, כי אם יש בעיה במערכת באימות, זה ישפיע בצורה קשה על הבחירה המלאה – ומה שמעסיק אותי היה שהיו לנו יותר ממאה מיליון הצבעה בדואר בבמקומות כמו פילדלפיה ודטרויט עם שורה ארוכה של בעיות בחירות (בלשון המעטה)".

לדבריו, "אנו מאמינים שהאנשים האלה הם גנבים. מכונות העיר הגדולות מושחתות. אלה היו בחירות גנובות. הסוקר הטוב ביותר בבריטניה כתב הבוקר כי ברור שמדובר בבחירות גנובות, שאי אפשר לדמיין שביידן גבר על אובמה בכמה מהמדינות הללו. איפה שזה היה חשוב הם גנבו את מה שהיה להם לגנוב", דברי הנשיא המכהן.

לפנות בוקר נשא ביידן את נאום הניצחון שלו לאומה האמריקנית. "האנשים דיברו, והעניקו לנו ניצחון. אני מודה על הביטחון שלכם בי. אני אהיה נשיא שלא יפלג, אלא יאחד. אעבוד מכל הלב לזכות בביטחון של כולכם", אמר באירוע הניצחון בווילמינגטון דלאוור. ביידן פנה למצביעי טראמפ במסר מפייס, ואמר: "אני מבין את האכזבה שלכם, עברתי כמה אכזבות בחיי – אבל בואו נתן אחד לשני הזדמנות. כדי להתקדם, אנחנו צריכים להפסיק לראות את המתמודדים מולנו בתור היריבים שלנו, הם לא יריבים הם אמריקנים. זה הזמן לאחות את אמריקה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אויבי איש אנשי ביתו

פייק נוז
זה לא אמת

ברור שהמערכת המשומנת של השמאל האמריקאי שזה הדמוקרטים עשו עבודה… זיופים כמובן קיימים אבל באותה מידה ברור שקשה יהיה להוכיח זאת וכנראה שלא יוכח לעולם. הם עשו עבודה טובה מדי!

פייק ניוז

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture