FLASH90

הליכוד על פרישת אלקין: "שר המים מדלג – לא קיבל את הג׳וב שרצה"

לוין: "אלקין חובר לאותם אלה שמבקשים להנציח את הליקויים הקשים הקיימים במערכת המשפט". אדלשטיין: "הליכוד ביתי ולא אעזוב אותו". קרעי: "אלקין, איפה היית עד עכשיו?". בכחול לבן שוברים שמאלה ותקפו את ה"מפלגות שיובילו לסגירת מרכולים בשבת - מו המפלגה שאלקין חבר אליה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בליכוד הגיבו הערב בחריפות להודעתו של בכיר המפלגה השר זאב אלקין על הצטרפותו למפלגה החדשה של גדעון סער: "שר המים אלקין דילג מקדימה לליכוד ומהליכוד לגדעון רק בגלל שלא הצליח להיכנס לעשירייה הראשונה בליכוד ולא קיבל את הג׳וב שרצה. המפלגה של גדעון היא מחנה פליטים ועריקים שנכשלו בבחירות הדמוקרטיות בתוך הליכוד ושלא יכולים להיבחר בהן. למרות מכתב רצוף שקרים גם אלקין יודע שלגדעון אין ממשלה בלי לפיד והשמאל", נמסר מהמפלגה.

יו"ר הכנסת יריב לוין, שהיה שותפו של אלקין בצוות המו"מ הקואליציוני של הליכוד, אמר הערב: "הופתעתי מאוד מדבריו של השר זאב אלקין. זאב יודע היטב שבניגוד לכל מה שנכתב על ידו, ראש הממשלה נתניהו העמיד תמיד את השיקול הלאומי לפני כל שיקול אחר. כמי שהיה שותף ללא מעט משאים ומתנים, השר אלקין גם יודע היטב ששום עניין שנוגע לחסינות האישית של ראש הממשלה לא היה מעולם תנאי במשא ומתן קואליציוני כלשהו".

"לצערי, דווקא השר אלקין הוא שמעדיף את השיקול האישי על פני הנאמנות לדרך. במקום לחזק את דרישת הליכוד לשינויים יסודיים במערכת המשפט, הוא תוקף דרישה זו וחובר לאותם אלה שמבקשים להנציח את הליקויים הקשים הקיימים במערכת המשפט ובתהליך המינויים בה".

"בעוד פוליטיקאים מחליפים מפלגות על פי אינטרסים אישיים וקצרי מועד, ראש הממשלה נתניהו ממשיך להוביל את ישראל להישגים היסטוריים וחסרי תקדים עם חתימת ארבעה הסכמי שלום, בלימת איראן, שמירה על הביטחון והצבת ישראל בראש המדינות המקבלות חיסונים ויוצאות ממשבר הקורונה. הציבור יודע את האמת. תנועת הליכוד חזקה ודרכה, בהנהגת ראש הממשלה, תנצח בבחירות", דברי לוין.

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין מיהר להכחיש שמועות כי ייתכן והוא הבא בתור: "בימים אלו אני עסוק אך ורק במאבק למען חיסונם של כל אזרחי ישראל ובריאותם בכלל. כל דבר אחר זה התעסקות בתפל במקום בעיקר. הליכוד זו מפלגת ימין ערכית, אידאולוגית ושורשית. הליכוד ביתי ולא אעזוב אותו. יש לי חברים נהדרים, מסורים ומדהימים בליכוד שבחרו בי למקום הראשון בפריימריס. אני אוהב אותם ונשאר איתם ועם כל התנועה. אנחנו ננצח ביחד ונוביל גם את הממשלה הבאה".

שרת התחבורה מירי רגב, שנוהגת לגבות את ראש הממשלה ולתקוף בחריפות את מתנגדיו, הסתפקה הפעם בהודעה צוננת: "‏צר היה לי לשמוע את דבריו של זאב אלקין שהוציא רעה את דיבתו של ראש הממשלה והליכוד, שמהם שאב את כוחו כל השנים. הליכוד היא מפלגת העם. מפלגה שורשית וחזקה. בעזרת ה׳ גם הפעם ננצח".

ח"כ שלמה קרעי כתב: "אלקין, איפה היית עד עכשיו? שנתיים הקזנו דם יחדיו כדי להביא לנצחון הליכוד. שנתיים, שבהם כל מה שאמרת על נתניהו היום, נאמר על ידי יריבנו. יחד איתנו תקפת אותם על השקר, על הכזב, על עיוות הדברים. כמה כואב לראות אנשים טובים זורקים ערכים, חברות ונאמנות בשביל כסא נוח יותר, ללא תחרות, באיצטלה אידיאולוגית. אבל, רעיונות גדולים לא קורסים בגלל מעשים קטנים. הליכוד, כמו הליכוד, ימשיך גם בלעדיו לקבל את אמון העם ברוב גדול ולהמשיך להנהיג את מדינת ישראל. בראשות נתניהו, נמשיך להוביל את ישראל להישגים כבירים בכל התחומים. בכל הכוח בעז"ה".

ח"כ אופיר כץ: "אלקין, אם לא היית מקפץ למפלגה נוספת עדיין היית נושא את נאום ״איני יכול עוד״? ויש לי טיפ בשבילך, אל תמתין לליכודניקים שקראת להם לבוא, הם בזים למחליפי מפלגות סדרתיים". ח"כ אוסנת מארק: "‏בערב כזה אני נזכרת בדבריו של הרבי מלובביץ' שניבא את הימים האלה. כל אחד מושך לכיוון שמשרת אותו, כולם מדברים מתוך גחמות ואינטרסים. רק נתניהו נלחם כל השנים למען עם ישראל ונצח ישראל ולכן הוא ינצח! לֵךְ בְּכֹחֲךָ זֶה וְהוֹשַׁעְתָּ אֶת יִשְׂרָאֵל".

ח"כ אריאל קלנר: "מעולם לא היה מנהיג שהביא את ישראל לפסגות והישגים כמו נתניהו. למרות זאת (ואולי דווקא בגלל זה) כל שיש למתנגדיו לומר זה: "דואג רק לעצמו". אילו נתניהו היה באמת דואג רק לעצמו, מזמן היה מוכר את כל ערכי המחנה הלאומי, מפרק את הליכוד ומקים מפלגת אווירה. נתניהו בחר אחרת ואני בוחר בנתניהו".

בכחול לבן בחרו לשבור שמאלה ופרסמו מסר אנטי דתי: "אם לא היה משפט- היה תקציב ובלי כחול לבן בממשלה לא היה משפט. ‏כחול לבן הגנה על הדמוקרטיה בממשלה, ותמשיך לעשות זאת גם בעתיד מול מפלגות אנטי ליברליות ששואפות לפגוע בבית המשפט, ושיובילו למדינה דו לאומית וסגירת מרכולים בשבת – בדיוק כמו המפלגה שאלקין חבר אליה".

שר המשפטים אבי ניסנקורן כתב בטוויטר: "‏חסינות, חוק צרפתי, השפעה פסולה על זהות פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה. גם אלקין מוכיח בדבריו היום על מה אני נאבק. על יסודות שלטון החוק במדינת ישראל. במאבק הזה אין ברירה אלא לנצח".

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד כתב בטוויטר: "‏ממליץ לכל אזרח בישראל להקשיב לדבריו הנוקבים של זאב אלקין על התנהלות נתניהו. מדינת ישראל לא יכולה יותר להרשות לעצמה כשל שלטוני כזה. מאחל בהצלחה לזאב אלקין בדרכו החדשה".

יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ: "‏במשך שנים האנשים האלה, כמו אלקין, הכשירו כל שרץ והסבירו כל גחמה מלוכלכת של ביבי. ופתאום הם מתוודים שהכל היה רקוב ועלוב? ‏זה אומר שהם שיקרו לציבור במשך שנים. למה להאמין להם עכשיו שהם גילו את האור? אם היית שותף לכל הרוע הזה, אז לך הביתה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture