Yonatan Sindel/Flash90

רה"מ נתניהו תוקף את בנט: "דמוקרטיה של איראן – לא ריפוי" • צפו בהצהרה

נתניהו מסר הערב הצהרה זמן קצר לאחר שבנט הודיע כי פניו לעבר ממשלת "אחדות" כלשונו. נתניהו תקף את בנט ואמר כי, "מתברר שמה שבנט אמר תוך כדי מערכת הבחירות והלחימה אלו דברי סרק שנועדו לרמות את בוחרי הימין ולקחת את קולות הימין שמאלה"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד


ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב (ראשון) הצהרה לתקשורת זאת שעה קלה לאחר שיו"ר ימינה מסר הצהרה לתקשורת ואמר כי הוא מתכוון להקים ממשלה יחד עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד.

בדבריו אמר נתניהו: "שמעתי את בנט, לצערי הוא שוב הוליך שולל את הציבור. אותם שקרים, סיסמאות נבובות וחלולות על שנאה ופילוג למי שנותן את ידו לשנאה ופילוג", אמר נתניהו. "הוא אמר לפני הבחירות שלא יאפשר ללפיד להיות רה"מ גם לא ברוטציה. הוא אמר במערכת הבחירות שלא יהפוך את לפיד לרה"מ כי הוא איש ימין וזה נוגד את ערכיו ולערכיו יש משקל. נפתלי, לערכים שלך אין משקל נוצה. אין אדם אחד בארץ שהיה מצביע עבורך אם היה יודע מה אתה הולך לעשות".

עוד אמר ראש הממשלה, "מיד אחרי הבחירות בנט נסוג מכל התחייבויותיו, הוא דוהר לממשלת שמאל כדי להיות רה"מ בכל מחיר. בזמן הלחימה בעזה בנט עשה עוד פליק פלאק, הוא הצהיר שממשלת שמאל ירדה מעל הפרק. אחרי שעבר המבצע, הוא עשה פליק פלאק שלישי והוא שוב דוהר לממשלת שמאל. הוא מסביר שזה כדי למנוע בחירות חמישיות, אבל מה השתנה? בזמן הלחימה, כשבנט הוריד את ממשלת השמאל, לא הייתה סכנת בחירות? היא לא קיימת ברצינות, סכנת הבחירות, כלום לא השתנה".

"עכשיו מתברר שמה שבנט אמר תוך כדי מערכת הבחירות והלחימה אלו דברי סרק שנועדו לרמות את בוחרי הימין ולקחת את קולות הימין שמאלה. אני אומר לכם את האמת, במקום להקים ממשלת שמאל מסוכנת, מיד עם סיום המנדט של לפיד אפשר להקים ממשלת ימין טובה לישראל. יש שתי דרכים לעשות זאת, אחת, לא שגרתית, מרחיקת לכת, זו ההצעה שאני וחבריי הצענו היום, שסער יכהן כרה"מ ראשון, אני אכהן אחריו ובנט יכהן אחריי. ראשי הסיעות הימין הסכמנו לכך ואני רוצה להדגיש לכך שאנחנו לא חושבים שזה מקובל ומאוד מעוות, כי לתת את ראשות הממשלה לראש מפלגה של 6 מדנטים זה מעוות, אבל טובת המדינה לנגד עינינו ואנחנו יודעים שאפשרות של ממשלת שמאל היא עוד יותר גרועה".

נתניהו הוסיף, "במקום לקבל את ההצעה הנדיבה שלנו, סער ובנט דוהרים לממשלת שמאל". הוא הוסיף כי אם תקום ממשלת שמאל, "בעוד כמה ימים בישיבת הקבינט הביטחונית של ישראל יישבו לפיד, הורוביץ, מיכאלי וזנדברג. מה זה יעשה להרתעה הישראלית, איך נראה בעיני אויבנו? מה יעשו באיראן ובעזה? מה יאמרו במסדרונות הממשל בוושינגטון? הם יעמדו נגד איראן? הרי הם תומכים בהסכם הגרעין המסוכן הזה. הם יילחמו בחמאס? הם תלויים בטיבי ובעודה. הורוביץ אמר שאפשר לחקור את חיילנו ומיכאלי קראה לא לשלוח חיילים לצבא. ומי יסלול כבישים ביו"ש, מיכאלי? עוד הונאה כל כך מגוחכת, עוד מכבסת מילים. זו ממשלה עם 40 מנדטים של שמאל קשה, עם איזה עלה תנאה של מפלגות שלקחו קולות מימין והעבירו לשמאל".

עוד אמר נתניהו, ראינו את זה בסוריה, אסד השאיר שני מועמדים נגדו וניצח ב-95% מהקולות וזה בדיוק מה שקורה באיראן. דמוקרטיה של איראן, סוריה וצפון קוריאה. לא ריפוי, לא דמוקרטיה", הוסיף נתניהו. "זו כניעה, הונאה, רפיון. לכן, אסור להקים ממשלה כזאת. אני קורא לח"כים שנבחרו בקולות הימין, אל תרמו את הציבור שבחר בכם, ולא פחות מזה, אל תרמו את עצמכם".

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

והטיפש הטמבל והמפגר הגדול בני גנץ שחלם להיות ראש הממשלה לקחו ממנו את הכל ובקושי השאירו לו הנוכלים האלו את תיק הבטחון והוא עוד חושב לשתף אתם פעולה יא חתיכת טומטום ופסיכי כן הידד רק לא ביבי

ביבי, חבל שעבדת על גנץ…
כמו כל עברה זה נראה בתחילה "נחמד" ו"מגניב" "יצאת גבר" וכו'
אבל בסוף אתה משלם על מה שבישלת…
הבעיה שאנחנו נצטרך לשלם את המחיר…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture