Yonatan Sindel/Flash90

בימין מגיבים לנאום בנט: "‏היכולת שלו לשקר מול המצלמות בלי למצמץ פשוט מדהימה"

במפלגות הימין מגיבים להצהרת בנט שהודיע כי הוא יקים ממשלה עם לפיד ואומרים כי הם לא ישכחו לו את זה. בן גביר: "בנט מכר את בוחריו וערכיו ומוביל את מדינת ישראל לאסון". מיקי זוהר: "הצבעתם בנט - קיבלתם לפיד. הציבור לא ישכח. נמשיך לשרת את העם גם באופוזיציה"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

נאומו הדרמטי של יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט לא מותיר את המערכת הפוליטית שלווה, חכי"ם רבים ממפלגות הימין זעמו על כוונתו להקים ממשלה עם מפלגות השמאל וכינו אותו "שקרן" וכמי ש"מכר את ערכיו". מנגד במפלגות השמאל בירכו על הצעד של בנט וקראו כי "הגיע הזמן לממשלת אחדות".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיב בחשבונו האישי בטוויטר להצהרת בנט וכתב, "נפתלי, אמרת בעבר שהטעות הגדולה שלך מאז שנכנסת לפוליטיקה היתה הברית עם לפיד. כולנו עושים טעויות בחיים אבל לחזור על אותה טעות פעמיים בכוונת מכוון זו כבר טעות בלתי נסלחת.‏ שוחחתי בימים האחרונים עם גדעון סער ואני יודע שהוא מעדיף הקמת ממשלת ימין עם מועמד שאינו נתניהו בראשות הממשלה. אך כל עוד אתה מסרב להתחייב לממשלת ימין אתה חוסם את האפשרות שתקווה חדשה יצטרפו להקמת ממשלת ימין".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מגיב להצהרת בנט הערב ואומר: "בנט מכר את בוחריו וערכיו ומוביל את מדינת ישראל לאסון. בנט קורא לממשלה אחדות ועובד על כולם בעיניים. ממשלה עם אבתיסאם מרעאנה, יאיר גולן, ומנסור עבאס והמשותפת, זו ממשלה שתומכת בטרור. היום יצא המרצע מן השק וברור מדוע פסל אותי. אני הייתי מפריע לו ללכת עם יאיר לפיד מירב מיכאלי ויאיר גולן".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד, על דברי בנט: "ממשלת אחדות לאומית? עם הערבים שלא מכירים במדינה? נגד החרדים ונגד מיליון ליכודניקים, בהובלת רב השנאה ליברמן? שמאל? בהחלט. הורוביץ-האג, איבתיסאם- יום הזכרון, מיכאלי-נגד צה"ל, ליברמן-נגד כל מה שיהודי, יאיר גולן- מזהה התהליכים, התנועה האיסלאמית. עלה התאנה שלכם לא יכסה את הבושה".

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ בתגובה לדברי ח״כ נפתלי בנט: "‏היכולת של בנט לשקר מול המצלמות בלי למצמץ פשוט מדהימה. חודש וחצי הוא מחבל במודע ובמעשים במאמצים להקים ממשלת ימין ואז טוען שלא ניתן להקים כזו ועורק שמאלה עם תומכי טרור. הכל היה מתואם ומתוכנן מראש. הצגה. תרגיל ההונאה הגדול בתולדות הפוליטיקה הישראלית. כל היתר סיסמאות וקלישאות שק".

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר בתגובה לנאום בנט: "אמרנו אז, והוכח היום: הצבעתם בנט – קיבלתם לפיד. הציבור לא ישכח. נמשיך לשרת את העם גם באופוזיציה ובע״ה נחזור חזקים ומגובשים יותר להנהגת המדינה מהר ובהקדם האפשרי.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ תא״ל מיל׳ מירי רגב כתבה, "דרוש/ה גיבור/ה. נאומו של נפתלי בנט היום, יעמוד נגדו לדיראון עולם פוליטי. תאוות השררה והכוח, גרמה לו לאבד את הדרך ולנסות להצדיק בשקרים שמעליבים את האינטליגנציה, את סטירת הלחי בפרצופם של מצביעיו. גם הערב לא אבדה תקוותנו, דרוש/ה גיבור/ה אחד/ת בנוסף לעמיחי שיקלי שיסרבו לתת יד לאסון בדמות הקמת ממשלת שמאל ובזכותם תוקם ממשלת ימין יציבה. אם ישנם גיבורים בימינה – שיופיעו מיד".

מנגד במפלגות השמאל בירכו על הצעד התקדימי של נפתלי בנט, יו"ר סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג, כתבה, "‏רוב אזרחי ישראל, שמאל, מרכז וימין, רוצים ממשלה אחרת. לא שקרים ושנאה, אלא ממשלה שעובדת בשביל הציבור ולא בשביל נאשם בשוחד. ממשלת אחדות. ממשלת שינוי. בהצלחה לנו". גם יאיר לפיד ברך על המהלך ושיתף את דברי בנט.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנחנו צריכים להתפלל.
והרבה

והטיפש הטמבל והמפגר הגדול בני גנץ שחלם להיות ראש הממשלה לקחו ממנו את הכל ובקושי השאירו לו הנוכלים האלו את תיק הבטחון והוא עוד חושב לשתף אתם פעולה יא חתיכת טומטום ופסיכי כן הידד רק לא ביבי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture