ליברמן ל'JDN': "אנחנו רוצים לקדם את הציבור החרדי, לא לפגוע" • צפו

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו משתלח בנציגים החרדים במענה לשאלת 'חדשות JDN': "כל מה שעושים ראשי ש"ס זה חילול ה' ועבודה זרה, אין שום קשר למסורת יהודית. הם דואגים לעצמם, לא לציבור החרדי. מבחינתי לחזק את הקול הממלכתי-חרדי"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שב ומשתלח בנציגים החרדים ואומר במענה לשאלת 'חדשות JDN' לגבי הצפי לגזירות נוספות כי "אנחנו רוצים לקדם את הציבור החרדי, לא לפגוע. מבחינתי לקדם את הציבור החרדי זה לחזק את הקול הממלכתי-חרדי, לימודי ליבה, לעודד יציאה שלהם לעבודה, גם להוריד את גיל הפטור ל-21 ולצרף אותם למעגל העבודה, כל זה נמצא בחקיקה".

הוא תקף במילים בוטות את נציגי הציבור: "כל מה שעושים ראשי ש"ס זה חילול ה' ועבודה זרה, אין שום קשר למסורת יהודית. הם דואגים לעצמם, לא לציבור החרדי". כמנהגו טען שהתנהלותו היא בהתאם לתורה והשווה את צה"ל למכבים, עפ"ל.

עוד הוסיף וטען: "דוגמה בולטת למה שקורה בכנסת, בקרב שתי סיעות בעיקר, ש״ס ויהדות התורה, מנסים לטרפד את חוק הקמת קרן העושר. אותו חוק שאמור לקחת מס מרווחים עודפים מניצול משאבי טבע לטובת נושאי רווחה וחינוך. במקום להתגייס ולתמוך בחוק בזמן שהרבה טייקונים מנסים להפעיל לחץ על הממשלה ועל משרד האוצר ועלי, דווקא ש״ס ויהדות התורה מושכים זמן ומנסים לטרפד את החוק מה שמצביע שוב על הצביעות האופייינית שלהם".

בדבריו אמר עוד כי "אני מתרגש לעיתיים נדירות אבל היום אני באמת מתרגש לקראת דיוני התקציב שיחלו מחר אחרי הפסקה של שלוש שנים וחצי. בסופו של דבר לקראת יום שישי מדינת ישראל סוף סוף תחזור רשמית למצב נורמלי עם תקציב מדינה לשנים 2021-2022".

"המציאות הזאת של הפסקה של שלוש שנים וחצי, בניגוד מוחלט לצורכי המשק, תוך כדי פגיעה קשה בכלכלת ישראל, הייתה בגלל אינטרסים של איש אחד. מדובר בתקציב הכי חברתי, עם מספר רב של שינויים, רפורמות וחקיקות פיסקליות. מבחינת היקף התקציב והרפורמות מעולם לא התקבל תקציב דומה, מדובר בתקציב עם מנועי צמיחה שלא היו כאן אף פעם. אישרנו תוספת לבריאות, תוספת לביטחון, תוספת לניצולי שואה, תוספת לחינוך בלתי פרומלי, כדי שלא יצטרכו לקבץ נדבות בפני ח״כים ולובסטים, כל זאת ועוד נכנס לבסיס התקציב, דבר שלא קרה מעולם".

עוד אמר איווט ליברמן כי "גם בנושא הצמיחה, קידמנו את ״המטרו״ שהיא התוכנית הכי גדולה בישראל ועוד מפעלים רבים בתחום האנרגיה וניקוז המים, בין היתר מוביל מים מאיילון לכיוון הים, ומפעלים בתחום האנרגיה, המדע והתקשורת בסכום של מילארדי שקלים. לכן מבחנתי זהו יום חשוב מאוד גם למדינת ישראל וגם למשק".

ליברמן התייחס לנושא האקלים ואמר כי "הנושא שכולם מדברים עליו היום זה כמובן נושא האקלים בוועידה שנפתחת בגלזגו. אני חושב שמעבר לנאומים, חשובים הצעדים המעשיים ולכן בדיוק היום התחלנו עם אותו נושא של מס על כלים חד פעמיים. ואני רוצה להדגיש פעם נוספת, הצעד הוא לא מכוון נגד אף אחד, אלא הוא בעד האקלים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו את אותו היקף ושימוש כמו שנעשה עד היום בכלים חד פעמיים, זה לא הולך יחד עם ההתחייבויות שלנו כלפיי הקהילה הבינלאומית בנושא האקלים".

ליברמן הוסיף ואמר "לגבי הקואליציה, היא מגובשת, יש לנו מחויבות מוחלטת של כל מרכיבי הקואליציה לתקציב המדינה וצריך להבין שהקואליציה הזאת יכולה להתכנס ולהתמקד סביב ארבעה נושאים: יציבות המערכת הפוליטית, מאבק ביוקר המחיה, פשיעה בחברה הישראלית ולא רק הערבית וכל מה שנוגע לפקקים ואתגרי התחבורה במדינה. כל עוד הקואליציה תתמקד סביב אותם ארבעת נושאים אז הקואליציה תסיים את ימיה".

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תתביישו לכם שאתם משמיעים את הקול של הנבלה האנטישמית הזו.

תתביישו לכם! מה מביאים אותו לכאן בכלל, למה נותנים לו כאן במה במקום המכובד הזה??
זה מה שנקרא ללקק את הפריץ שמתעלל בך…
אף אחד במדינה לא מסמפט אותו בכלל, הוא הצליח במיוחד בשנים האחרונות רק בדבר אחד, להזיק. ולא רק לחרדים אלא לכל המדינה על הדרך, כמה פעמים יצאנו לבחירות רק בגללו, שכחתם כבר??
והוא בא להגיד לנו כמובן, שהוא מה זה אוהב אותנו רק לא את הנציגים שלנו… משום מה.
זה להבדיל, כמו שהאייתולות באירן לא שונאים יהודים ח"ו, רק ציונים… והמבין יבין.
אותו דבר, לפיד ובנט, שבקדנציות הקודמות, קראו לנו החרדים "אחים" וע"ז כבר נאמר "הצילני נא מיד אחי מיד…." אם כאלו 'אוהבים' מי צריך שונאים בכלל.

למה צריך להביא את דברי הנבל הזה בכלל?

שיסתום את הפה שלו האידיוט המרושע השקרן השחצן הזה.
ממש אנחנו מאמינים לקדחת שלו.

הגזמתם ממש!!!
להביא את ליברמן?
גועל נפש, תורידו את הכתבה הזאת!

חברי הכנסת החרדים שיכולים לעשות דבר וחצי דבר בכנסת, לא מדברים עם המנוול הזה כי הוא נגד יהדות ובמיוחד נגד החרדים, אז למה אתם שואלים אותו ומראיינים אותו!?
אם אתם חושבים שהתגובה שלו תהיה כנה ואמיתית אז אתם טיפשים, ואם אתם חושבים שהוא ישקר ויענה תשובה של נוכל אז כנראה שאתם חושבים שקוראי jdn טיפשים.
בושה וחרפה.

ברצינות אני מעיין באתר הזה בגלל שאני אמור להיות מוגן מתמונות ותכנים לא רצויים אז מדוע הככסתם את הכתבה ותמונת אדם זה וזה פוגע ביץ תודה

למה אתם מביאים בכלל את הדברים שלו??????????
את מי הוא מעניין??????????????

תתביישו לכם!!!
אתם נותנים במה לאדם אלים ורשע שר"י!
כל מגמתו "לקדם" אותנו למזבלה….

חילול השם אמיתי!!!
חבל מאד שהכתב גרם שהצליח הוציא מפיו דברי נבלה כנגד הרבנים מבלי לדעת "לענות כסיל כאוולתו" ובכך נראה שאין לכתב מה לענות לו על תפקיד לומדי התורה לשמור על כלל ישראל ולומר לאותו חזיר "הורד טלפיך מאתנו" ואל "תעזור" לנו, מה גם שאיננו מקבלים עשירית ממה שניתן כעת לערבים ושם יש לו עוד מספיק עבודה כדי לעזור להם לצאת לעבודה או לשרת את מדינתם האהובה וכו' וכו'
חבל!

ליברמן: אני אוהב את החרדים, אבל על האש עם חרדל וקטשופ…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture