רעידת אדמה בצפון, עפיפוני תבערה בדרום • סיכום חדשות השבת

עוד בחדשות השבת: מחבלים נפגעו כתוצאה מפיצוץ מטען אותו ניסו להשליך לעבר חיילי צה"ל, צפון קוריאה מאותת כי פניה לפיצוץ המו"מ עם ארה"ב והארגון למניעת הפצת נשק כימי מפרסם ממצאים ראשונים על הטבח הכימי בדומא

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

סיכום החדשות מתפרסם באדיבות אתר 0404

– רעידת אדמה בעוצמה של 3.4 דרגות הורגשה לפנות בוקר בצפון ארצנו. כתב חדשות 0404, איציק וייס, מוסר כי מאז יום רביעי האחרון פוקד את ישראל רעידת אדמהאין נפגעים ולא נגרם נזק.

מדריך מציל חיים: כך תנהגו במקרה של רעידת אדמה • צפו


– ארבעה מטוסי כיבוי ותשעה צוותים של לוחמי אש, בסיוע כוחות נוספים, פעלו בצהריים בשריפה גדולה שפרצה על פי החשד כתוצאה מטרור עפיפוני ובלוני התבערה סמוך לקיבוץ אור הנר שבשטח המועצה האזורית שער הנגב. כתבת חדשות 0404, נועה מגיד, מוסרת כי משעות הבוקר פעלו כוחות בהם צוותי כבאות והצלה, קרן קיימת לישראל ורשות הטבע והגנים בלפחות 17 שריפות באזור יערות שוקדה, בארי וכיסופים.

– מספר מחבלים נפגעו סמוך לכניסת השבת בפיצוץ מטען חבלה שניסו להשליך לעבר כוח צה"ל בסמוך למעבר קרני שבצפון רצועת עזה. כתב חדשות 0404, ליעם גולן, מוסר כי המטען התפוצץ בשטח הרצועה ולצה"ל אין נפגעים. מדובר צה"ל נמסר בעקבות ניסיון הפיגוע כי "ארגון הטרור חמאס מפעיל טרור באמצעים שונים במסגרת הפרות הסדר האלימות. מחבלי חמאס מנצלים את הצפיפות ובחסות ההתקהלות פועלים ומסכנים את תושבי הרצועה והופכים אותם כסות לפעולות טרור". לטענת הערבים, מחבל אחד נהרג מירי כוחות צה"ל במהלך ההתפרעויות שהתרחשו אתמול (שישי) לאורך גדר המערכת ברצועת עזה, עוד 396 נפצעו.

– ערבי כבן 16 נעצר בצהריים במעבר שועפאט שבגזרת ירושלים, לאחר שברשותו נתפס סכין. כתבת חדשות 0404, נועה מגיד, מוסר כי במהלך בדיקה שגרתית התריע גלאי המתכות שהחשוד נושא על גופו עצם מתכתי והסכין אותרה לאחר שהתבקש להוציא את תכולת כיסיו. מניעיו נבדקים על ידי המשטרה.

– החברה הישראלית "בלאק קיוב" שמתמחה במודיעין עסקי הייתה מעורבת לכאורה במסע להכפשת ארגונים חוץ ממשלתיים בהונגריה לקראת הבחירות שנערכו בחודש אפריל האחרון. על פי הדיווח שפורסם לפנות בוקר ב"פוליטיקו", בין חודש דצמבר 2017 למרץ 2018 סוכנים שהשתמשו בזהויות בדויות פנו לאיש העסקים האמריקאי-הונגרי ג'ורג' סורוס ולמקורביו והקליטו את השיחות שמאוחר יותר שימשו את ראש הממשלה, ויקטור אורבן, בכדי לתקוף את פעילותם של הארגונים.

– צעיר כבן 20 נפצע אמש באורח קשה ושני בני אדם נוספים קל בתאונת דרכים בין אוטובוס ריק מנוסעים ושני כלי רכב פרטיים בכביש 55, סמוך למושב נווה ימין שבשטח המועצה האזורית דרום השרון.

– גבר כבן 24 הובא אמש לחבירה עם צוות מד"א בכביש 4, סמוך ליער חדרה, לאחר שהוכש על ידי נחש ונפצע בינוני.

– רוכב אופנוע כבן 19 נפצע אמש באורח בינוני, לאחר שהחליק ברחוב החשמונאים בלוד.

– דייג תושב ראשון לציון נסחף אמש על גבי סירת גומי מתנפחת למרחק של כשני ק"מ מחוף שיקמים שבכנרת וחולץ כעבור כ-20 דקות על ידי אנשי השיטור הימי כשהוא באפיסת כוחות מאחר שניסה לחתור לחוף ללא הצלחה. כתב חדשות 0404, ירון ליפשיץ, מוסר כי הדייג הועבר לחוף מבטחים על ידי השיטור הימי כשהוא בריא ושלם.

– צוותי כיבוי וחילוץ פעלו אמש בשריפת דירה בקומה השנייה של בניין מגורים בן שלוש קומות ברחוב מסדה ברמלה.

– מזכיר המדינה של ארצות הברית, מייק פומפאו, סיים ביקור בן כיומיים בצפון קוריאה ומסר שנרשמה התקדמות בתהליך לפירוק משטרו של קים ג'ונג און מנשק גרעיני. אחר הצהריים תיארו גורמים בקוריאה הצפונית את השיחות כ"מטרידות ביותר" והאשימו את ארצות הברית כמי שמתעקשת על תהליך "בלתי הפיך" לפירוק הנשק הגרעיני בחצי הצפוני של האי.

– בעקבות הדיווחים שהתרבו אמש בדבר הסכם שהושג בין המורדים לצבא סוריה, בחסות רוסית, שעיקרו פינוי הגבול עם ירדן עבור נאמניו של אסד בהם כוחות איראניים ומחבלי חיזבאללה, החלו חלק מהפליטים הסורים לשוב לבתיהם במחוז דרעא.

– הארגון למניעת הפצת נשק כימי פרסם אמש דו"ח ראשוני בו הוא קובע שלא נעשה שימוש בגז עצבים מסוג סארין במהלך המתקפה שערך צבא אסד בדומא לפני כשלושה חודשים. יחד עם זאת, תוצאות הדגימות שנלקחו מהאזור מעידות על שימוש בכלור. לפחות 70 בני אדם נהרגו במתקפה ורבים נפצעו מחשיפה לחומר הכימי.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הדרום נשרף, אז מה בוער? הארץ עולה באש, לא תשמעו ממני תגובה, מישהו פתח בחקירה נגדי? תשמעו תגובה ועוד איך… אין בעיה שהפלסטינים פוגעים בריבונות שלנו עם העפיפונים שלהם, העיקר שבמרכז לא רואים כלום, אין בעיה שהפולנים מקבלים גושפנקה ישראלית להכחשת השואה של יהודי פולין מצד שכניהם האנטישמיים, העיקר שזה לא יפורסם בעברית. העיקר שהריבונות שלי בממשלת הבובות שהקמתי אינה נפגעת בסקרים. (נתניהו בשיחות סגורות)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture