ירושלים: חשש לפיגוע | כוננות גבוהה בבירה

כוננות שיא בירושלים: בעקבות התרעה כללית לפיגוע באזור מזרח העיר הועלתה הכוננות בקרב המשטרה, מד"א וכיבוי האש | מסוק הוזנק לאוויר והוצבו מחסומים ברחבי העיר.

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

בשעות האחרונות (שלישי) העלתה המשטרה בירושלים את רמת הכוננות במחוז לדרגה ג' בעקבות החשש לפיגוע באזור מזרח העיר. גם מד"א העלה את רמת הכוננות לרמה אחת מתחת לגבוהה ביותר.

קרא עוד:

[postim]

אתר וואלה! מדווח כי מסוק משטרתי הוזנק לאוויר במטרה לסייע לשוטרים בניסיונות לאתר את החשוד בפיגוע. שוטרים רבים פזורים ברחבי העיר ומתרכזים בעיקר באזור מזרח העיר. בעקבות הנחיית המשטרה, גם כיבוי האש העלו את רמת הכוננות במחוז.

כזכור, במהלך השבועות האחרונים אירעו מספר אירועים בטחוניים, באירוע האחרון נדקר צעיר פלסטיני בן 23 לאחר שדקר נער ישראלי בטרמפיאדה בצומת תפוח ופצע אותו בינוני. כוחות מג"ב עצרו אותו כשברשותו נמצאו 2 סכינים. קודם לכן נעצר צעיר פלסטיני כבן 18 ע"י מחלקת הבטחון של ההתנחלות אפרת דקות לאחר שחדר למקום. הצעיר לא היה חמוש אך הודה במהלך החקירה כי תכנן לבצע פיגוע במקום. הטיפול בעניינו הועבר לידי השב"כ.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בוא ונעשה סדר בדברים אחד ולתמיד להגיב את עמדתינו הציבור החרדי בארץ הקודש
ובזה החלי.
קרה פה תאונה, טעות טרגדית, דהיינו.
במשך כל שנות קיומינו כעם ישראל עם הנבחר מתחילת יסוד האומה אחרי יציאת מצרים וקבלת התורה, ובהמשך כשנכנסו עם יהושע בן נון לארץ ישראל, וכן הלאה בימי שמואל הנביא, ובימי שאול המלך, ובימי דוד המלך, ובימי שלמה המלך, והלאה, עד לחורבן בית שני לפני פחות מאלפיים שנה.
במשך כל השנים האלו היה היסטוריה אדירה בת קרוב ל2000 שנה שעם ישראל לחמו מלחמות גדולות וקשות עם שונאינו ומצירנו על פי ציווי השם והשופטים והנביאי ה' והמלכי ישראל שבכל אותם השנים..
ובמשך כל אותה תקופה גדולה וארוכה (יותר ארוך פי ארבעים מכל תקופת מדינת הציונים) נהגו בהמלחמות על פי דיני תורתינו הקדושה!
ומי שירת אז בצבא הישראלית רק מי שהתנהג על פי דיני התורה ולא נתנו לשרת רק אנשים כשרים ביותר! כך כתוב במשנה שהכהן הגדול הכריז להצבא לפני צאתם למלחמה "מי שיש בידו חטא אחת קטנה ילך וישוב לביתו" לא צריכים אותך בצבא כי צבא זה דבר קדוש יש בתורה הקדושה פסוקים מיוחדים למחנה הצבאי שצריכים להתנהג שם יותר בקדושה מבבית, פסוקים מיוחדים מפי הבורא עולם, זאת לא אימרות מפי חז"ל [שזה גם חשוב, אבל זה ציווי ה' בעצמו בתוך התורה הק'],
"להחילונים לא צעקו אתם משתמטים" האמא שלך ישנה במטה רגוע ואמהות ונשי אלו הצדיקים לא יושנים בלילה מפחד, לא אמרו ככה לחילונים רק אמרו תשובו לביתכם אל תשבו פה בהצבא, הרבונו של עולם לא מרשה לקחת אותך לצבא, ננצח בלעדיכם, תחזרו לביתכם, ככה היה.
אבל עכשיו מה שקרה זה שהחילונים הקימו בפועל את המדינה, [הגם שהיו הרבה צדיקים לפני קום המדינה שרצו לעשות אותו דבר להקים מדינה על טהרת הקודש כדוגמת הצדיק מירושלים ר' עקיבה יוסף שלזינגר ועוד הרבה צדיקים שאין כאן המקום לפרטם] אבל בפועל החילונים הקימו המדינה, ובכן הם היו אלו שהקימו את הצבא וכו' , אבל במשך הזמן נהיו החרדים גדלו וירבו ויעצמו במאוד, [אני עוד זוכר בירושלים שכל רמת אשכול ורמות ורומממה ומקור ברוך היו 95% חילונים ומה נהיה היום הכל חרדים הקימו עיירות חדשות שלא היה לפני 20 שנה "ביתר" "מודיעין עילית" "אלעד" "בית שמש" ועוד ועוד, "" 32% מהילדים בכתות א' הם נטו חרדים "" קודם התחילו לגדול במאות ואח"כ באלפים ועשיו התחילו לגדול בעשרות אלפים ועוד עשר שנים יגדלו במיליונים ובוודאי שאנחנו ננהג את המדינה והצבא והכל ביום מן הימים ועל כן אני מודיע לכם עכשיו בשם כל הציבור החרדי כשאנחנו ננהג את הצבא זה יהיה רק על פי התורה ז"א לא ניתן למי שנמצא בשנה ראשונה אחרי החתונה לשרת בצבא וכן הכל כמו שכתוב בתוה"ק וכמו שיורו לנו רבותינו גדולי ישראל ובשום פנים ואופן לא ניתן לחילונים לשרת ח"ו בצבא כמו שכתוב בתורה רק למי שמתנהג ע"פ התורה הק' יתנו לשרת
ואפילו לא נצעק החילונים משתמטים וכו', ואז יחזור העטרה ליושנה
אבל לעת עתה שאנחנו המבוגרים רק 10 אחוז מהאוכלוסיה כדברי לפיד ואנחנו לא יכולים להיות לבד בצבא על כן הצבא בידכם החילונים אז אל תערבו אותנו כי אנחנו לא התחנכנו איתכם ולא יכולים ללכת איתכם יד ביד או אנחנו ננהיג הצבא או אתם אבל לא ביחד אין כזה חיה בעולם וזה לא סלנג או בדיחה "פשוט נתחיל לעזוב את הארץ ונשאיר אתכם לבד לבד לא יצא כלום מכל הכפיות האלו בלשון מכסות ויעדי גיוס או כל מילה אחרת אנחנו לא יכולים לשרת בצבא שמתנהג על ידי חילונים ואנחנו כן יכולים לתרום למדינה בדרכים אחרות כדוגמת שירות אזרחי וגם לא לכולם רק לאחוזים מהציבור החרדי שמשתלבים מעצמם זה מה שעשינו בהשנים האחרונות ואלו דרכים לפעול בהידברות שקטה בלי כל התקשורת האוהבת ללבות אש גדול בין ציבור אחד למשנהו תנו לנו להתנהג על פי דיני התורה ואסור לנו לשרת כעת ולא נעבור את פי התורה גם אם תהרגו אותנו אנחנו מוכנים למסור את נפשינו למען התורה הקדושה ולא יעזור לכם כלום כלום כלום
תודה רבה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture