הישג ראשון לדרעי כיו"ר: לפיד לא יקצץ במוסדות החינוך של ש"ס

יו"ר ש"ס הנכנס דרעי כבר מציג הישג ראשון, לפי הסכמה בינו לבין פירון, יוקפאו הקיצוצים ברשת החינוך התורני של ש"ס תמורת לימודי ליב"ה

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

שר החינוך, שי פירון, ויו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, נועדו הערב (שני) ובהסכמת שר האוצר יאיר לפיד הוחלט להוריד מסדר היום את הקיצוץ המתוכנן ברשת החינוך התורני של ש"ס, "אל המעיין" ובמוסדות החינוך העצמאי.

קרא עוד:

[postim]

דרעי מסר בתגובה: "הורדת הקיצוץ על ידי שר האוצר היא תחילתה של הידברות שחשובה ונחוצה מאוד בעת הזו לכולנו". בכך נמנע קיצוץ בגובה מאות מיליוני שקלים מרשתות החינוך, הנמצאות בליבת העשייה של ש"ס, לפיו שר האוצר יוריד מסדר היום את הקיצוץ המתוכנן ברשת "מעיין החינוך התורני" ובמוסדות החינוך העצמאי. דרעי הוסיף כי "הורדת הקיצוץ על-ידי שר האוצר היא תחילתה של הידברות שחשובה ונחוצה מאוד לכולנו בעת הזו".

ב"יש עתיד" נשמעו צהלות לאור ההסכם שגובש, שר החינוך אמר ל-ynet: "זה ערב היסטורי. בתי הספר החרדיים יהיו כפופים למבחני מיצ"ב ולימודי ליב"ה כדי לזכות בתקצוב. מי שלא יעמוד בתנאים לא יקבל. אנחנו נקים רשת של בתי ספר ממלכתיים חרדיים, כדי לייצר אלטרנטיבה. בסך הכול, זהו ערב היסטורי כי לראשונה החרדים מקבלים על עצמם את התנאים במערכת החינוך".

מלשכתו של שר החינוך נמסר בתגובה: כי ההחלטה על הקיצוץ תיבחן מחדש לאחר שמשרד החינוך יקים במהלך שנת הלימודים הקרובה מערכת חינוך ממלכתית חרדית. החלטה זו מצטרפת לשורה של החלטות היסטוריות וביניהן חיוב לימודי ליבה לתלמידים, ביטול חוק נהרי ועוד. שר החינוך הוסמך להגיש חוק ליבה מקיף תוך שישה חודשים. ההסכם עם יו"ר ש"ס אינו פוגע בתוכנית להפעלת לימודי ליבה בכלל מערכת החינוך".

מ'יש עתיד' נמסר: "בפעם הראשונה מאז קום המדינה שבה החרדים מוכנים לקבל את מרות משרד החינוך ולהיות כפופים לכל חוזר ולכל הנחיה. הם התנגדו במשך כל השנים, וכעת זה מהלך היסטורי".

דרעי, טען במהלך השיחות החשאיות שקיים עם לפיד ופירון כי אין זה צודק לצמצם את המימון של המוסדות חרדיים, ולכן הגיע לסיכום – לדחות את יישום ההחלטה בשנה, עם זאת במהלך השנה יתקיימו תהליכים של יסוד מערכת חינוך ממלכתית חרדית שתהווה מעין חלופה לחינוך העצמאי.

הצעד הדרסטי של דרעי יביא לאנחת רווחה במוסדות החינוך החרדים, אולם דרעי מן הסתם יספוג ביקורת צולבת על התקרבותו לשונאי הדת אשר זוממים לעקור את החינוך הטהור.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
23 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דרעי מכר את כל קדשי ישראל לשונאי הדת רח"ל. אי שמים.
זה הישג זה? רח"ל

דרעי תסדר שלא יורידו כלל תקציבים

מ’יש עתיד’ נמסר: “בפעם הראשונה מאז קום המדינה שבה החרדים מוכנים לקבל את מרות משרד החינוך ולהיות כפופים לכל חוזר ולכל הנחיה. הם התנגדו במשך כל השנים, וכעת זה מהלך היסטורי”
השם ירחם לאן הגענו.
מוטב יתבטלו התקציבים ולא נתכופף אליהם.
כל הגזירות זה משמים כדי שנתנתק מהם.

כתבה מטופשת

מה ההישג? הרי זה מה שהם רצו!

גועל נפש…

כשסבי עלה לארץ היינו שומרי תומ"צ מדקדקים על קלה כבחמורה! והסבות של לפיד וחבר מרעיו הורידו את רובינו מהדרך, גזזו פאותינו והפכו אותו לחילונים! עכשיו הם באים לעשות זאת שוב באמצעות הכסף!
האשכנזים בעקשנותם בעניני חינוך הצילו את כל אחיהם הספרדים אז וכואב הלב ששוב פעם רק אלו יתעקשו גם עתה ויצילו.
כואב הלב לראות פוליטיקאים מוכרים דור שלם בשביל בצע כסף!!!

פשוט לבכות מהישג כזה

זה הישג מאד מתאים לדרעי. כדרכו ב"קודש".

הישג שני, מוסדות ש"ס יהפכו למוסדות ציוניים ויקבלו תקציב כפול, הישג שלישי בחורי ש"ס יתגייסו לצבא ויקבלו … ומה עוד נקרא הישג?

זה לא הישג זה התקפלות.
בושה וחרפה

ערב חג מתן תורתינו הקדושה-מעבירים מאות ילדי תשב"ר בני תורה למולך-למערכת חינוך "ממלכתית", והתורה זועקת קלני מראשי קלני מזרועי.

כבר נתבאר בכמה אתרי חדשות שלבושתו ולחרפתו של אריה דרעי התפרסם ראיון עם פירון שאמר שהסיכום כלל לא היה עם דרעי אלא אם כבר רוב הדו שיח היה עם אלי ישי, אבל עיקר הבעיה שלהם היתה חוקית שש"ס ויהדות התורה טענו ליועהמ"ש שהדבר לא חוקי לפסול את החינוך החרדי בלא להציג אלטרנטיבה ולכן אם דוחים את כל הגזירות עד אחרי הקמת חינוך חרדי ממלכתי, פירון לתומו התקשר לספר את זה לדרעי ולא עלה על דעתו שדרעי יהפוך את זה להישג שלו, בכל מקרה אם באמת הכל נדחה לשנה אנו שמחים, כי עד עוד שנה רחמי השם מרובים והרבה אנשים יכולים להתפגר עד אז, וגם הממשלה יכולה ליפול שש פעמים עד אז

לא כפופים ולא נעליים, יש עתיד חייבים לומר את זה כדי להראות שהם השיגו משהו,

הבעיה פה זה לא רק דרעי, אלא הכותרת שהאתר נתן כאן.
שמחתי לראות את התגובות הזועמות והצודקות.

יהיו שיסכימו עם הדברים דלהלן ויהיו שלא. אך לכולם אני ממליץ לעבור על החוברת "שרופי הכבשנים מאשימים" בכדי להבין את בסיס האשמות שמהם מובאים תוכנם של הדברים והסקת המסקנות.

מכתב כאוב מחרדי (לא מנטורי קרתא) שליבו בוער על השנאה והקנאה כלפי עולם הישיבות.

ברור לכולנו שאין שום טעם לנסות ולשכנע את אחינו הטועים ברשעות התקפות התקשורת עלינו, משום שכל השקעה בתחום זה הינה לכישלון וכקול קורא במדבר. אחינו נתונים לשטיפת מוח מסיבית נגדנו בכל רשתות התקשורת והמדי'ה התקשורתית, והסבירות נמוכה להצליח ולהחדיר מעט הגיון ורגש אנושי מול מבול שנאה מתוזמן ומשומן.
אך מאידך חייבים אנחנו לחיות את אמונתנו בצדקת דרכינו בביטחון גמור ומוחלט ויצוק בחוזק איתן.
לצורך כך נשנן כאן את התובנות שאנו חייבים להחדיר לעצמנו ולשנן ולחיות בהכרה מוחלטת את מסקנותינו בכל הנוגע בסוגיות עקרונותינו וערכינו אל מול שונאינו.

אמונתנו הברורה והמוחלטת היא שהמגן האמיתי על עם ישראל כנגד שונאי ישראל, הם בני הישיבות בלבד!! הגנתם אינה דרך אחיזת נשק פיזי בפועל בדיוק כפי שיחידות מודיעין איכותיות בצה"ל אינם אוחזים נשק ומסתכנים יום יום בגבול. בני הישיבות הם אלו שבזכות לימודם ועמלם בתורה, בורא היקום שומר את עמו מהשמדתם על ידי מליוני ערבים שמחכים ומצפים להזדמנות להשמידנו. לא צה"ל הוא הזכות להגנה העל טבעית . בפירוש לא צה"ל!! צה"ל הוא רק כלי טכני של בורא העולם לביצוע רצונו להגן על עמו מאויביו.

רצונו של בורא עולם להגנת עמו מאויביו אינו נובע מתוך התפעלות והערכה מתרגילי צה"ל אלא להיפך!! צה"ל במצבו הרוחני הנוכחי מהווה רק קיטרוג נוראי שיכול להוביל רק לכישלונות במלחמות כפי שהמציאות ההיסטורית בלחמות ישראל הוכיחה לדאבונינו בכל שנות קיומינו כעם.
במציאות העכשווית של צה"ל שנעשים במסגרותיו כל העבירות הקשות ביותר שמכעיסות את בורא עולם, זאת מציאות שלא רק שאינה מעוררת רצון אלוקי להגנה וסייעתה דשמיא אלא אף להיפך רח"ל. זאת מציאות שיוצרת סכנה קיומית לחיילי הצבא ואף לעם ישראל השוכן בארצו ונסמך על הגנת הצבא שהאלוקים בעצמו כועס על מעשיו.

אך ורק בזכות בני הישיבות העמלים בתורה, בורא עולם ממשיך לשמור על עם ישראל בארצו ונותן ברחמיו העצומים סייעתא דשמיא מופלאה לצינור ששמו צה"ל. רק בני הישיבות הם הגורם שלמרות כל המתחולל במחנות צה"ל ומערכות החינוך החילוניות, תימשך מידת הרחמים עלינו, ושמיליארדי מוסלמים שונאי ישראל שמסביב לארץ ישראל יפחדו מלקום עלינו יחדיו בניגוד לכל סברא הגיונית.

חייבים להחדיר ולהבהיר לעצמנו את ההבדל. צה"ל הוא רק הצינור, אך הגורם לזכויות השמירה והסייעתא דשמיא שמלווים את כוחות הביטחון הינם רק בחורי הישיבות!! ככל שהם לומדים יותר כך הם מגינים יותר!! אם ראשי הערב רב יכניסו להם פיתויים, עירובי לימודי חולין, שעות יציאה לעבודה, קריצה לחיי נהנתנות וכו', הם פשוט יורים לעצמם ברגל!! כי בכך תהיה פחות הגנה איכותית על עם ישראל רח"ל. וניכרים הדברים…

ככל שתתאפקו מלקנאות ולנסות לנגח בעולם הישיבות וקלקול הבחורים, כך תזכו לשקט בטחוני ואף פריחה כלכלית. תפריעו להם? תהרסו לעצמכם!!

בכדי שבכל זאת הצבא ימשיך להתקיים כנגד כל היגיון, למרות שהוא ניצב מול מיליארדי ערבים, חייבים את המגן הרוחני קרי עולם הישיבות שבו עוסקים בדבר הכי אהוב על הקב"ה וזוהי התורה הקדושה. עלי'ה ורק עלי'ה אומר הקב"ה אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמים וארץ לא שמתי!! על התורה כתוב שהקב"ה היה מוכן לוותר על כל סוגי העבירות שחטאו בניו ורק על דבר אחד הוא לא הסכים לוותר להם וזהו ביטול תורה!! על לימוד התורה הזאת הציב שלמה המלך אלף לומדי תורה כנגד מאתיים חיילים!! על הלימוד תורה הזה נתבע יהושע בשיא המלחמה למרות שהוא הושיב כנגד הלוחמים גם את הבחורים שישבו ולמדו.
ולכן גם אם תהפכו עולמות נגדנו לא יעזור לכם כלום. אנחנו לא נפקיר את השמירה על עם ישראל. אנחנו לעולם לא ניתן שבחורי הישיבות יעזבו את מבצר ההגנה שלהם על עם ישראל. ואפילו אם הצבא ייהפך לצבא כשר למהדרין מכל הבחינות, לא ניתן שצבא ההגנה האיכותי ביותר, קרי עולם הישיבות שהוכיח את יעילותו האדירה בקיום העם היהודי במשך אלפיים שנות גלות בניגוד לכל הגיון והיסטוריית עמים, יידרש לעזוב את חזית ההגנה לנטוש את השמירה ולעסוק בתחום צבאי צהל"י המגוחך למעמדו של בחור הישיבה בהגנת העם, ובכך לקרוס על כל המשתמע רח"ל וכל זאת אך ורק בכדי לגרום תחושת סיפוק והרגעת רשפי קנאה אצל חלקי הערב רב הרעשני שתקועים כעצם בגרון האומה וגידול סרטני שטני מעורר מחלוקות ופילוגים עוד מימות משה רבנו.
למרות חוסר הסבירות ההגיונית. אלפיים שנה שרדנו, לא בגלל צה"ל. וגם אם היה את צה"ל לא היה שום סיכוי מול כל המעצמות האדירות שלאורך כל ההיסטורי'ה עמדו עלינו לכלותינו אם לא שבורא העולם אישית הציל אותנו.
גם אם צה"ל היה קיים בזמן השואה, ברור לכל בר דעת שהוא לא היה עומד רגע אחד מול מעצמה כמו גרמניה ושאר צבאות העולם שהצטרפו אלי'ה, בדיוק כפי שאין סיכוי טבעי לצה"ל כיום, להגן על העם, באם אמריקה תחליט לצאת במלחמה נגדנו. (ואנו כבר מובטחים שכך יקרה, שארה"ב תצא נגדנו יחד עם כל העולם ואז רגע לפני.. הקב"ה ינקום בכולם את כל חובותיהם מההיסטורי'ה שלהם גם בגלגוליהם הקודמים כלפי עם ישראל..) כמו בזמן השואה כך כיום, רק בזכות רחמיו של בורא עולם לא נכחדנו ולא נכחד. אך בזכות מי זה? בזכות חגיגות הפריצות והכפירה והרצח?? או בזכות אלו שעמלים בתורתו חמדתו?

אכן, גם לשיטתינו, עם ישראל צריך צבא, ותמיד במלכות ישראל היה צבא. אך לעולם לא צבא כזה שבו קיים אישור לכל חיילת לשלוש הפלות חינם במסגרת הצבא!.. אפילו בלעם ידע שאלוקינו שונא זימה!! זאת אומרת, שאם עושים כך ועוד בחגיגות כאלו, זה גורם לחרון אף של מלך מלכי המלכים, אז לתוך הזוהמא הזאת אתם דורשים מגידולי החברה הכי נקי'ה וטהורה להיכנס? אע"פ שהמדובר בשולי החבר'ה החרדית שאינם יכולים להצטרף למערך ההגנה האיכותי של עולם הישיבות, ודרכם אתם מנסים בערמימיות מטופשת, לנסות לכבוש את עולם הישיבות בתואנה שיש כמה שלא לומדים.. (אגב: טענה אוילית ביותר!! האם בגלל שבצה"ל יש מציאות של אלפי ג'ובניקים בטלנים, אנו נאמר שכל צה"ל זה צבא ליצני שעובד על כולם ולא שווה כלום?) האם אתם עדיין חולמים שניתן לכם את הנחשלים שבנו, שלמרות חולשתם עדיין הם רחוקים כמטחווי קשת מתהום הזוהמא שבמחנות צה"ל?? אם המצב של הבחור מוכיח שהוא חלש אופי ומדורדר רוחנית, האם הגיוני שנשחרר אותו למקום של כפירה מוחלטת?
תפסיקו לשקר לנו שיש נח"ל חרדי טהור ומקודש מפריצות וכו', כי גם אם זה נכון (וזה לא!!) אתם בעצמכם מוכיחים את כוונתכם העתידית להשמיד רוחנית ולשלוט על בני הנוער החרדי דרך כור ההיתוך החילוני (כדברי בן גורגור) המציאות שאתם נכנסים לתוך האוטובוסים בשכונותינו הפרטיות והמשומרות מטומאותיכם ונלחמים נגד תקנות בסיסיות של הימנעות מבעיות צניעותיות בתוך האוטובוסים במיוחד במצבי לחץ, בתואנה של הדרת נשים וכו' היא המוכיחה מה הייתם מעוללים לבחורים החלשים שבחברה החרדית אילו היו נופלים לידיכם ונאלצים לשהות בצבא שלכם.. ברגע שהם היו נופלים לידיים שלכם בתוך מסגרת הצבא אתם הייתם קופצים עליהם כחיות טרף וצועקים במקהלה בלווי סימפוניית התקשורת הנרגשת: "הדרת נשים בצה"ל?? היה לא תהיה!! בפקודה!! כל הבנות לרוץ מהר לתוך הנח"ל החרדי ולשחרר את הבחורים המסוגרים בתוך מוח חרדי אטום מפריצות…"
רק לאחרונה היו כמה חיילים עם מצפון יהודי, במסגרת כביכול דתית בצבא, והצבא חייב אותם בניגוד לאמונתם, לשבת ולשמוע שירת בנות ומי שניסה להתנגד נשלח לכלא!! איזה חרדי אידיוט יהיה מסוגל עכשיו להאמין עדיין לצבא שקרן שכזה?
הנה כבר עכשיו צה"ל לא מצליח להתאפק, והוא מפר במצח נחושה את התחייבותו לחרדים שנפלו ברשתו, שהוא לא יחייב אותם ללכת עם מדי"ם בשכונותיהם, וכעת הצבא זרק את כל ההתחייבויות שלו לכל הרוחות ומראה לקלי דעת אלו מי הוא הבעל הבית וכמה מילה של כבוד יש לו לחרדים.. ו
מה אתם חושבים בדיוק!? שאנחנו טמבלים? אנחנו? חריפי המוחות בזכות הסוגיות התלמודיות של יוצר הבריאה,
שאפילו גויים מדרום קוריאה מתפעלים מאתנו ומתחילים ללמוד תלמוד בבלי כמונו, אותנו אתם חושבים לטיפשים??

אל תספרו לנו סיפורים שהצבא מגן עלינו, כי אנחנו יודעים טוב מאוד שאין אנחנו בראש מעייניו אלא כסרח עודף. ואם היינו כאן לבד בארץ, אף אחד מהם לא היה שם… אולי כן, אבל בצד האוייב..
רבים הם מקרב אותו ציבור שמביעים את שאיפתם לשלוח אותנו להשמדה לו רק יכלו. הגנת הצבא עלינו כביכול זוהי רק פועל יוצא מוכרחת מתוך המציאות שגם אנחנו חיים בארץ זו.
מבחינתנו קבלת השקלים הבודדים מהמדינה היא כפיצוי על שיתוף הפעולה ביודעין או בשתיקה רועמת של ראשי הצינות בתקופת השואה עם מעשי הנאצים כנגד יהודי אירופה הכל בכדי שהציונים יוכלו אחר כך לבקש מהעולם מדינה ששם הם יוכלו להגשים את שאיפתם השרלנטנית לשלוט על העם היהודי ומבחינתם לא היה אכפת להם שזה היה באוגנדה, אך הוכרחו לעשות זאת כאן משום שהעם היהודי לא הביע כמיהה במשך כל שנות הגלות לעלות לאוגנדה אלא דווקא לארץ ישראל.
ובעיקר כשהכספים שאנו מקבלים מקורם הוא בכלל מתרומת ארה"ב שמשתמשת במדינה כצינור להעביר כספי סיוע לעם היהודי המתגורר בארצו, לא בזכות הרצל האנטישמי, ולא בזכות ראשי הציונות פושעי השואה אלא למרות הם.
אילו היה בידם של ראשי הציונות, לא היינו כאן. הם האמינו שבתוך דור או שניים אנחנו נהיה אפיזודה חולפת שנכחדת במהירות שיא.
הם שנאו אותנו בכל ליבם ונפשם, כי הפרענו להם לשלוט על העם היהודי. אז אל תנסו לסחוט אותנו רגשית כביכול אנחנו כפויי טובה כנגד הציוניים המסורים. כי זה לא!! אנחנו, מפצחי הסוגיות התלמודיות, לא מוכנים להיות טמבלים ותמימים כמו אסירי שטוקהולם..
אנחנו יודעים כי התעוררות השנאה הערבית לממדים מפלצתיים כאלו, נוצרה רק בגלל הקמת ההסתדרות הציונית.
אם לא הם, היינו ממשיכים לחיות בשלום זה לצד זה ערבים ויהודים כמו בכל הארצות לאורך כל ההיסטוריה היהודית. רק פעם בכמה שנים היה קורה איזה תקרית בודדת ומיד כל הערבים היו מוקיעים ואף מעלים אותו לגרדום, וכאן בארץ אבותינו רק "בזכות" הציונים אין לנו יום אחד מנוחה!! רח"ל
פרעות תרפ"ט, טבח צפת, וכל האירועים הנוראים בהיסטוריה של המאתיים שבעים שנה האחרונות התחילו ונוצרו רק כתוצאה מהשתלטות ההסתדרות הציונית והתגרותם בערבים.
הגר"ח זונננפלד יזם שיחות שלום מצויינות עם הערבים והציונים רצחו את השליח שלו. ד"ר דא האן היה הנרצח הפוליטי הראשון, והציונים מינו את יוזמי הרצח לבכירים בהנהגת המדינה!!

הם כופים עלינו את תרבותם החילונית הרקובה, ואחר כך הם זועקים כפי'ה דתית. הם לא נותנים לנו לנהוג כפי אמונתנו בתוך שכונותינו בהפרדה בקווי התחבורה וכו', ואחר כך הם צועקים חי'ה ותן לחיות… הם נותנים לחיות??
הם סוחטים מאיתנו לשלם למדינה מיסים מבלי לקבל אפילו שקלים בודדים ומאידך הם סוחטים את הקופה הציבורית בתקציבי "תרבות" של מיליוני שקלים במחזאים מגוחכים ומוזרים בתיאטרונים ובבימה, ואנחנו שמסתפקים בלחם וחלב בלי קוטג'.. כבר נקראים סחטנים!!

הם צועקים לנו: "לכו לעבוד" ומאידך לא מתביישים תוך כדי צעקותיהם האנטישמיות, לסגור לבנותינו את מסלולי ההוראה שבסמינרים בהן הן לומדות את מקצוע ההוראה, וכל זאת בתואנה שכביכול אין למקצוע זה ביקוש בשוק.
האם הם סגרו אצלם את מסלולי הלימוד לעריכת דין!? הרי במקצוע זה, קיים עודף אדיר של עשרות אלפים עו"ד שלמדו לחינם ולא עושים עם זאת כלום עקב ההיצף בשוק!? מדוע למקצוע הכי מיותר זה הם לא נטפלים?? אלא מוכח מכאן שכל המניע שלהם זה מתוך קנאה צרופה ובוערת, ולכן הם רוצים לקעקע את המסגרת החרדית על גרימה להוצאת הבנות החרדיות למקצועות שעבודתן הינה בדרך כלל בריכוזים חילוניים על כל המשתמע..

הם מסואבי הפריצות והזוהמה, שאין יום שאין אצלם אונס ורצח מזוויע, הם רוצים לכפות עלינו נאורות? איזה נאורות? שמוכיחה את עצמה כמובילה לגירויים מופקרים ומשם היישר לביצועי אונס?? יש לכם עוד עזות פנים לדבר אתנו על חינוך ונאורות כשאצלכם מתרחשים מקרים מזוויעים כל יום!? כן, כל יום!? (ותפסיקו עם הציניות העלובה של הבאת מקרים בודדים מרפי נפש עלובים בשולי מחנינו, ולטעון שהנה גם החרדים פליליסטים…
טיפשות מופלגת לטעון טענה כזאת!! כי המציאות מוכיחה שכל הבתי כלא מפוצצים בנוער חילוני ובאחוזון בודד בחרדים שפזלו אליכם כל חייהם… וכפי הידוע לכל מי שטיפל במקרים בודדים כאלו שהיו בתוך מחנינו, תמיד, אבל תמיד, המקרים הללו לא הגיעו מבחורים ששקועים אצלנו בעמל התורה אלא רק מאלו שכל הזמן פוזלים עיניים אליכם… ודווקא השוליים הפעוט מוכיח את ערכם הנשגב של בני הישיבות שדמותם האצלת קורנת לעיני כל.
נו ומה קורה אצלכם? זה כבר העיתונים שלכם מספרים..
כשאצלכם כל נער חמישי פגש בסמים וחווה אלימות קשה, אצלנו אחד לאלף גם לא!!
והמציאות שלכם היא כל כך צפוי'ה, כי כשאין תורה אין מוסר אין יראה ואין קדושת חיים וערך הזולת.

הם בחוצפתם הרבה, יוצרים אצלנו תחושה כביכול הם עושים לנו טובה שהם נותנים לנו לחיות כאן, ועוד הם טוענים נגדנו שאנו טפילים..
אנחנו הטפילים, או אתם?? מה אתם עושים כאן בכלל?? מה הקשר שלכם אל ארצנו הקדושה?? מי נתן לכם אותה?? בן גוריון ניפנף עם התנ"ך מול האו"ם בטענה שזה הקושאן שלנו על הארץ, מה הקשר שלו לאותו קושאן?? התנהגותו הייתה בדיוק כאותו בעל חוב שמנפנף בשטר חוב וצוחק מחוץ לבית הדין ואומר לכולם: "תכל'ס השטר הזה מזוייף" וכולו חרטא ברטא, ובאותה נשימה הוא נכנס לבית הדין ובלי בושה הוא דורש מחברו שחתימתו חתומה בשטר, לפרוע את חובו על פי מה שכתוב בשטר.. וכך בדיוק גם אתם מתנהגים.

רבים מאתנו שואפים ומבקשים ומתגעגעים למנדט הבריטי, מאשר לשלטון הציוני בהנהגת נתניהו שונא החרדים הצבוע ביחד עם יהיר לפיד הכנה שלפחות מראה את שנאתו ברבים..
הגיע הזמן לומר לשונאי הדת: טפילים, רודפי העם היהודי, עופו מכאן!! מה לכם ולארץ?? מה אתם עושים כאן? לכו לאוגנדה או שתחזרו לרוסי'ה. כאן זו ארץ של עם ישראל שבוחר לחיות על פי מה שאבא שלו מבקש ממנו, בכדי שלא יהי מצב של תקיא הארץ אתכם כפי שקורה במציאות, כמויות סיטונאיות של אנשים עפים מהארץ בטיל לשמים, אם על ידי עצמם בהתאבדות, ואם בעזרה "אדיבה" של אחרים או אפי' בני זוג, בזכות החינוך "המשובח" של מדינת ישראל הנאורה… אז אותנו אתם באים לחנך?? כמה טיפשות אפשר לספוג??
מה נראה לכם שאנחנו תמימים??
הגיע הזמן לומר לכם בפנים!! אנחנו עושים לכם טובה שאנחנו סובלים אתכם כאן. אוי, כמה נשמח אם תקחו אתכם את המדינה שלכם על כל מרכיביה ותעופו מכאן!! אנחנו מוותרים עליכם עם המדינה שלכם!! אין שום קשר בין המדינה שלכם לארץ ישראל הטהורה. על התנהגותכם מזהיר בורא היקום: ולא תקיא הארץ אתכם.
אל תאיימו עלינו שאם אתם לא תהיו כאן אז הערבים יאכלו אותנו, ובגלל כך אנחנו צריכים כביכול לומר לכם תודה על כך שאתם כאן. כי את התסבוכת הזו אתם יצרתם!! אתם סיכסכתם את העם היהודי עם הערבים ואנחנו עכשיו מתמודדים וסובלים בגללכם.
הוכחתם שאתם לא מתאימים להיות מנהיגים ובמיוחד בתקופת השואה.
לפי עדות אחד מבכירי הנאצים, אתם עוררתם את חמתו של היטלר כשאחד מראשי הציונות באמריקה הודיע על פתיחת מלחמה יהודית כנגד גרמניה ואז היטלר חטף טירוף והחליט להתחיל את ההשמדה.. (עיין עוד בחוברת המזעזעת שרופי הכבשנים מאשימים. ניתן להשגה באתר אזמרך בלאומים מדור מסמכים, הורדה בחינם. שם גם ניתן להוריד את הספר דת הציונות שבו מפורטים כל פשעי המזרחי כנגד נוער מאמיניהם).
כשחרדים בארצות נייטראליות בתקופת השואה, ארגנו משלוחים עם אוכל לתוך מחנות העבודה (בזמנים שהיה עדיין אפשר להעביר משלוחים ומכתבים) בארצות הכבושות עבור רבבות יהודים רעבים, ראשי הציונות ציקצקו בלשונם וטענו שהכנסת מזון לתוך ארצות כבושות זה סיוע לאוייב, וזה נגד החוק… והם הלשינו את החרדים לשלטונות על מעשה הומניטרי זה, כל זאת אך ורק מתוך צרות עין וחשש שתוכניותיהם לשלוט על העם היהודי תיגנז עקב דאגתם הכנה של המנהיגים החרדים וכך תיגנב ההצגה לראשי הציוניים.
מעולם הציונים לא היו רוב אלא הם יצרו זאת על ידי כפיי'ה!!
רוב היהודים בעם ישראל בקום המדינה היו בכלל דתיים שאהבו את הארץ, והם ניצלו זאת ועירבבו להם את המושגים של אהבת הארץ אהבת המדינה..
בכדי שהם יהיו רוב, הם גנבו ילדים כאחרוני השפלים באנושות, וריסקו נפשות והכל בכדי שהם יהיו רוב וישלטו על העם.
(נו, ומה הפלא? אם בכדי להמשיך את השאיפה לקבל מהעולם מדינה שבה הם יוכלו להגשים את השאיפה לשלוט על העם, הם נתנו יד להשמדת יהודים בכדי שיהיה לכם אפשרות לבוא עם חביות דם ולהתבכיין לעולם שיתנו לכם אדמה..)
אז תגידו אתם, איזה רוב זה? האם שייך לומר שהם, זה רוב העם??
עופו מכאן ערב רב. תנו לעם לחזור לאלוקיו.
הם מציקים לנו בפרנסה, הם סוחטים לנו את הדם, הם שודדים לנו את הכיסים, בטענה של שוויון מיסים וכולם נהנים, ובתכל'ס הם לא מחזירים לנו כלום רק לחבריהם. ועוד מסיתים את אחים שלנו הטועים והתמימים נגדנו.

איך שייך??? איך יתכן שהדמגוגי'ה מנצחת כל כך הרבה זמן??

[תודות ללפיד ובנט שהאירו את עינינו בצדקת דבריהם של מרן הגרי"ז מבריסק, הגר"א ווסרמן הי"ד, ומנהיגי העדה החרדית.]

בלי להכנס לכל המו"מ האם כן עשה דבר טוב או לא
אני פשוט לא מבין הרי זה מה שאמר פירון כל הזמן וא"כ הרי ההישג הוא אך ורק לפירון ובמה קשור דרעי לכל ההישג הזה ?

ובנוסף מעניין האם התייעץ עם מרן לפני שעשה צעד נועז כזה ?

שייגעץ!!!

לאופיר סורצקי.
אני מוכרח לפרגן לך, אתה כותב נפלא. כל הכבוד. נצל כישרון זה להשפיע על עצמינו לחיות נכון. העתקתי את המאמר שלך לעצמי לקרוא אותו יותר בעיון, ואני מניח שעוד רבים כמוני עשו זאת. יישר כח.
רוב הצלחה

מצטרף לכל המוחים בדבר.

הריני מוחה

הוא אשר דיברתי ולא שמעתם,
וגם דמו הנה נדרש…

כך עולם התורה לא הציל את עם ישראל מהשואה

אופיר
חתיכת מאמר הבאת לנו… 🙂

למה יש לי הרגשה שאופיר סורצקי ויהודי שורשי זה אותו אדם?!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture