חוק הגיוס עבר בקריאה ראשונה: 64 בעד 21 נגד

חברי הכנסת הצביעו לפנות בוקר בעד תיקון חוק גיוס בני הישיבות לשירות בטחון והשירות האזרחי || חוק הגיוס: 64 בעד 21 נגד, חוק השירות האזרחי: 66 בעד 29 נגד || הח"כים החרדים קרעו קריעה בתוככי המליאה

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

חוק גיוס בני הישיבות לשירות בטחון ולשירות אזרחי הגיע לפנות בוקר למליאת הכנסת, וסחף אחריו מראות שטרם נראו בכנסת ישראל מאז קום המדינה.

קרא עוד:

[postim]

את החוק הציג יו"ר 'ועדת פרי' שר המדע יעקב פרי, חברי הכנסת החרדים יצאו מהמליאה בעת נאומו, קראו פרקי תהילים וסליחות בפתח המליאה, המעמד הסתיים בתקיעת שופר על ידי ח"כ פרוש.

לפני ההצבעה עלו חברי הכנסת כ-60 בסך, להביע תמיכה או הסתייגות, אחרונים חביבים עלו בזה אחר זה חברי הכנסת מטעם יהדות התורה ותקפו במילים קשות, את החוק ואת העומד בראשו שר האוצר יאיר לפיד, ראשון הדוברים היה ח"כ ר' יעקב אשר, אחריו עלה ח"כ ר' אורי מקלב שאמר " התורה היא חיינו אלפי שנים ברצף, זה בטבע שלנו וטבע א"א לשנות, זה הפער הגדול ביננו, שאצלכם זה יום חג שכביכול הבאתם שינוי היסטורי, אבל אצלנו זה יום אבל, יום בו יהודים שולטים במדינתם והם שרודפים אוסרים ואוסרים את לומדי התורה".

אחריו עלה ח"כ ר' ישראל אייכלר, היום הזה יזכר כיום בו הוכרזה מלחמה על תורת ישראל, יום בו הוכרזו לומדי התורה כעבריינים פליליים כאחרון הרוצחים, מי שיתמוך ויתן יד לחוק הזה לא יישכח ולא ייסלח.

יאיר, מה עם המשך הפסוק?

אחריו עלה ח"כ ר' מנחם אליעזר מוזס, שהתייחס לנאומו של לפיד מוקדם יותר, שציטט בשעות הערב המוקדמות את הפסוק 'ששת ימים תעשה לך מלאכה', שהיהודי מצווה לעבוד ולא שיצפה שאחרים יפרנסו אותו, על כך אמר ח"כ מוזס, האם לפיד לא מכיר את המשך הפסוק, וביום השביעי שבת לד' אלוקיך אתה ובנך ועבדך וגו', אף בן ישיבה לא יגוייס בכפייה, מדובר כאן במלחמת תרבות נגד הציבור החרדי, מקור הסמכות של בחורי הישיבות הם ראשי הישיבות והאדמו"רים שלהם הם נשמעים, ולכן שום חוק לא ישנה את אורחותינו.

דרמה: פרוש אזק את ידו לדוכן והורחק

נאומו של ח"כ ר' מאיר פרוש יחקק כרגע היסטורי ודרמתי בתולדות הכנסת, תחילה פתח בדברים ואמר, ביום הזה שממשלת הזדון מחוקקת לגייס בכפייה בני ישיבות, הפך לאבל מחולנו, למרות שהיום ט"ו באב והוא לכאורה יום טוב, נלך לכלא עם אזיקים על ידינו, ואז שלף מכיסו אזיקים אמיתיים וענד קצה אחד על ידו הימנית ואני השניה למקרופון המחובר לפודיום (דוכן), יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הורה לו לרדת מהדוכן מיידית לאור הפרובוקציה, אך זה טען כי אין באמתחתו את המפתחות, לכך נדרש משמר הכנסת, שניסה דקות ארוכות לחלץ את האזיקים מהפודיום ולסיים את הדרמה, לאחר כ5 דקות של עיקוב, פורק המיקרופון מהפודיום, וח"כ פרוש הורחק מהמליאה.

גפני: יום שחור, זה כתם בל ימחה

כרגיל נאומו של ח"כ ר' משה גפני נשמע בטונים גבוהים ותקיפים, כשהוא פותח ואומר: יום שחור הוא לכנסת, אני הרבה שנים כאן, אבי לא זוכר יום כזה רע, מפלג, גורם כל כך הרבה נזק, חלקו בלתי הפיך, אין מדינה בעולם שמי שחפצה נפשו להגות בתורה יומם ולילה יוגדר כעבריין, זה כתם בל ימחה, הבית היהודי הלכו בעבר עם מפלגת שינוי, ומיד קיבלו 'התנתקות', רק התחילו להלחם בתורה, המצב בסוריה זולג אלינו, הכלכלה נעשתה קשה, פוגעים בשכבות החלשות, וכל זה רק בגלל שפוגעים בתורה, שום חוק לא ישנה את אורחות חיינו ולא ניתן שיפגעו בנו.

ליצמן: אני מתחנן אל תעשו קרע בעם

את מסכת הנאומים סיים ח"כ ר' יעקב ליצמן שפתח את נאמו בקול רועד, ואמר, אבותיכם מסרו את נפשם על התורה, והם מסתכלים מלמעלה מה תצביעו, וכך גם אנחנו נעשה, אף אחד לא יתגייס בניגוד לרצונו, שווה לשר האוצר כל התסיסה נגד הציבור החרדי, בזמן שהוא בעצמו לא שירת בצבא, הוא שירת ככתב 'במחנה' (עיתון צבאי), ואני משרת ככתב ב'המודיע'… אתה בא להטיף לנו בזמן שלא למדת כלום, אפילו לימודי ליב"ה, אתה בא ללמד אותנו כמה זה אחד ועוד אחד, מטיף לנו מוסר, כשאתה בסך הכל היית כתב.

שימו לב שח"כ פלסנר (לשעבר ח"כ בקדימה) לא בכנסת, שהרשימה נפסקה בדיוק לפניו (שובץ במקום 3), הוא זה שהתחיל (את חוק הגיוס) והוא זה שסיים, סיים את הקריירה שלו.

היתה מפלגה שגם השפילה את החרדים בכנסת ובטלוויזיה, ובין לילה 15 המנדטים שלה נעלמו, כך לא בונים מפלגה בלהשפיל את החלשים ולדרוך עליהם, גם 19 מנדטים יכולים להעלם בין לילה, הבית היהודי, היינו פעם אחים, אין לכם שום סנטימנטים לתורה, אין לכם בעיה לפגוע בעולם התורה אין בחוק הגיוס ואין בחוק התקציב בו מקצצים 54% מעולם התורה, ניסיתם התנתקות פעם אחת ואתם מנסים פעם שניה, רבותי אני מתחנן אל תעשו קרע בעם. סיכם ח"כ ליצמן את דבריו.

לאחמ"כ עלה שר האוצר לפיד לסכם את הדיון בנאום קצר, ושוב חזר על הטקסטים המוכרים והשקריים, "אין בי שנאה לא לחרדים ולא לתורה, איש אינו חפץ להציק לכם, אלא שאיינו יכולים להמשיך לחיות עם ההסדר הישן, זה חייב להשתנות – בעת נאומו שהו כל חברי הכנסת החרדים מיהדות התורה ומש"ס מחוץ למליאה כאטת מחאה.

לאחר מכן נערכה ההצבעה על שני החוקים בנפרד, בעד חוק הגיוס לשירות בטחון (צה"ל), הצביעו 64 ח"כים והתנגדו לו 21, בעד חוק השירות האזרחי הצביעו 66 לעומת 29 נגד.

קרע רוע גזר דיננו – קרעו את חולצתם במליאה

ח"כ גפני הפתיע כשביקש מיו"ר הכנסת לגשת למיקרופון ולהביע הצעת אי אמון, גפני ניגש וקרא: היות וזה יום שחור וגוזרים עלינו גזירה הכי קשה לנו מכל, אני קורא "אבינו מלכנו קרע רוע גזר דיננו", ואז קרע את חולצתו, אחריו עשו כן גם שאר ח"כי יהדות התורה, פרוש שהוכנס כדי להצביע זעק לעבר ראש הממשלה, קרעתי קריעה כשאבי נפטר ושאימי נפטרה, כעת אני קורע קריעה בגללך", אייכלר זעק בעת הקריעה, אני קורע קריעה על שריפת התורה.

בתום יום ארוך של דיונים בנושאים וחוקים שונים שהחל בשעה 16:00 הסתיימו דיוני המליאה בשעה 5:20 לפנות בוקר יום שלישי, לאחר שחוק המשילות והעלאת אחוז החסימה ל4% עבר גם הוא ברוב של 45 מול 25.

מליאת הכנסת צפויה להתכנס שוב היום (שלישי) בשעה 13:00 במהלכה תדון שעות ארוכות בתקציב לשנת 2014

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כאמור בכותרת: "יום שחור"! אך למי? היום השחור הוא לכל אלו שהצביעו נגד שומרי התורה והמצוות!
בורא עולם בודאי ישלם להם – ובע"ה במהרה: לעינינו"!

כל בעל דעת יודע שלא צריכים לפתוח את העיניים הרבה, בשביל להבין שכל העולם מתהפך בשנים האחרונות, בצורה מהירה לקראת בואו של משיח צדקנו, שתפקידו יהיה להביא שעבוד מלכויות, ובית המקדש השלישי וכו', ואז ידעו כי ד' אחד ושמו אחד…. ומשום שנאת החרדים והזלזול בהם, (ושביניהם) מדברת מתוך גרונם של המסיתים כל יום בריש גלוי כמו לפיד וכו'

וחבל, שהטרדות שמקיפות כל אחד ואחד, מסיטות ומונעות מאיתנו האמת הנכון, לבקש ולצפות באמת גמור, לגאולה שלמה, למשיח, "לבית המקדש השלישי", לאושר הנפלא הזה השמחה האמיתית אפילו בעולם הזה

לוּ באמת היינו צועקים והיינו כואבים את חסרוננו זה, מכל הלב, בודאי היינו כבר נגאלים, וזאת על פי דברי המדרש (ילקוט איכה פרשה א'): "אמר יצחק לפני הקדוש ברוך הוא: שמא אין חזרה לבנים?! אמר לו: אל תאמר כן, (אם) יש דור שהוא מצפה למלכותי – מיד הם נגאלים, שנאמר ויש תקוה לאחריתך נאום ה' ושבו בנים לגבולם"

אנחנו, כולנו, חייבים להכניס זאת טוב טוב למוחנו ולליבנו: אין לנו פתרון אחר, זהו הפתרון האמיתי היחידי. אנחנו גם חייבים להתחיל לשפר מעשינו, ולהתעורר מיד, ולשוב ולבקש על כך מהקב"ה, זה חייב להיות "'הנושא היחידי" שלנו, זה חייב לבעור בעצמותינו יומם ולילה, ואז בודאי ישמע אותנו בורא העולם ויחון אותנו לפליטת עולמים ויגאלנו גאולת עולם בקרוב ממ"ש אמן ואמן

גם לפיד אמר, "אתם משווים אותי להיטלר ומדברים על הסתה?" זה לא "אתם" הרי הוא בעצמו משוה מעשיו לרבו הגדול "היטלר" ימ"ש וזכרו וממונו וכל אשר לו וכו'

גם כשעלה היטלר ימ"ש על הכיסא והתחיל להסית נגד היהודים (ממש כמו העמליקי הזה) נחמנו את עצמנו, ואמרנו אז, שזה בסך הכל פוליטיקה, והוא רק רוצה להתבסס והכל יהיה טוב, ולדאבוננו יצא מה שיצא, כולם יודעים…. רבותי השואה הרוחנית כבר התחיל בוער פה אש!!!

יש כבר מאות חרדקי"ם מתדרדרים מבתים חרדים ממש, שמשרתים בצה"ל, שוחטים אותם, הורגים אותם, ושורפים נשמות קדושות !!! השואה בעיצומה השם ישמור.

גם הם יודעים שהבחורים הלומדי תורת השם, הילדים החביבים של הקב"ה לא יתגייסו, זה בסך הכל אמצעי לסחוט עוד כספים לצה"ל, בעידן של קיצוצים, לפני שבוע היה ט' באב אני לא כל כך מורגל לבכות אבל כשהגעתי לפסוק נביאיך חזו לך שוא ותפל…ויחזו לך משאות שוא ומדוחים,

נזכרתי הרוגע שלפני השואה ופרצתי בבכי מאין הפוגות, במצב כזה השואה בוער בשיאו, ויש כאלו ביניהם רבנים וראשי ישיבות וי"א שהם גדולי הדור, שמנחמים את הציבור בשטויות, אחרים קצת יותר רצינים מייעצים להתחזק קצת בלימוד התורה וכו' ותו לא! חייבים לצאת לרחוב ולמחות!!! עי' שבת דף נד: שבמצב חמור כזה יש חיוב למחות, ע"ש.

רבותי כשיש שריפה לא עומדים שאננים לא רצים לבית כנסת ללמוד עוד קצת בערבי שבתות, לוקחים דליים רצים לנהר ומכבים את השריפה, רבותי בוער שריפה ! הצילו ! הצילו!

גם אספר לכם שיש לי חבר טוב (לשעבר) שהלך לשרת בצבא,והוא אמר לי אז בהתחלה שהוא הלך לשם שהכל שם כשר וצנוע ועל דרך התורה.

לדאבוני לאחר תקופה קצרה, התחיל להתדרדר בלי שהוא שם לב, והיום כבר לא ניתן להכיר אותוממה שהוא היה לפני 3 שנים, פשוט נורא ואיום, הוא אומר לי שהיום יש שם נשים פרוצות נואפות לגמרי, ועוד כל מיני מרעין בישין, שאין כאן המקום להרחיב,

זה בכלל לא כמו שהבטיחו להם בהתחלה אבל הבעיה הגדולה שהיום מתוך שהוא עמוק בתוך הטומאה הוא כבר לא רואה בכל הדברים האלו בעיה בכלל, שומו שמיים הם פשוט רוצים להמיר את דתנו.

הנביא אומר (ישעיהו א' כ"א) "איכה היתה לזונה קריה נאמנה ועתה מרצחים"

הצרה הגדולה שהצניעות יורדת מטה מטה זה פלאי פלאים ואין מי שיעורר על זה אין קול צפצוף על זה לא שומעים כלום, הצניעות יורדת מטה מטה עד התהום שלא היה כזה מדור המבול ואין מוחים, היום זה כ"כ גלוי לעינים עד איזה עומק זה ירד זה נורא ואיום

מצד אחד רואים היום בחוץ נשים שהולכות בצניעות הולכות עם גרבים שחורות ומטפחת, ומצד שני הולכות בשמלות קצרות עד מעל הברכים ד"י ורואים את זה בחוש א"א להתעלם מהמציאות, ובכל זאת לא רואים שום מודעות שום מחאה שום התעוררות, אם היו כל בנ"י כל הכלל ביחד יוצאים וצועקים בקולות וברקים והיו מוחים על הפריצות הזאת בודאי שזה היה בטל

לא רק שאין מוחים, אלא גם כשנמצא אחד כאן ואחד כאן שכן מוחים, מוסרים אותו למשטרה, שמים אותו בבית סוהר, עד כדי כך נהיה המצב שאנשים חשובים נהיו מוסרים.

וכשעלה היטלר ימ"ש על הכיסא והתחיל להסית נגד היהודים נחמנו את עצמנו שזה בסך הכל פוליטיקה והוא רק רוצה להתבסס והכל יהיה טוב, ולדאבוננו יצא מה שיצא, רבותי השואה הרוחנית כבר התחיל בוער פה אש!!!

יש כבר מאות מתדרדרים מבתים חרדים שמשרתים בצה"ל שוחטים הורגים ושורפים נשמות קדושות !!! השואה בעיצומה ויש כאלו שעדיין יכולים לומר גם הם יודעים שהבחורים לא יתגייסו, זה בסך הכל אמצעי לסחוט עוד כספים לצה"ל, בעידן של קיצוצים, לפני שבוע היה ט' באב אני לא כל כך מורגל לבכות אבל כשהגעתי לפסוק נביאיך חזו לך שוא ותפל…ויחזו לך משאות שוא ומדוחים,

נזכרתי הרוגע שלפני השואה ופרצתי בבכי מאין הפוגות ,במצב כזה השואה בוער בשיאו ויש כאלו ביניהם רבנים וראשי ישיבות שמנחמים את הציבור בשטויות ,אחרים קצת יותר רצינים מייעצים להתחזק קצת בלימוד התורה וכו' ותו לא!

רבותי כשיש שריפה לא עומדים שאננים לא רצים לבית כנסת ללמוד עוד קצת בערבי שבתות, לוקחים דליים רצים לנהר ומכבים את השריפה, רבותי בוער שריפה ! הצילו ! הצילו!

גם יש לי חבר טוב שהלך לשרת בצבא,והוא אמר לי אז בהתחלה שהוא הלך לשם שהכל שם כשר וצנוע ועל דרך התורה.

לדאבוני לאחר תקופה קצרה התחיל להתדרדר בלי שהוא שם לב והיום כבר לא ניתן להכיר אותוממה שהוא היה לפני 3 שנים פשוט נורא ואיום הוא אומר לי שהיום יש שם נשים ועוד כל מיני מרעין בישין שאין כאן המקום להרחיב ולא כמו שהבטיחו להם בהתחלה אבל הבעיה הגדולה שהיום מתוך שהוא עמוק בתוך הטומאה הוא כבר לא רואה בכל הדברים האלו בעיה בכלל שומו שמיים הם פשוט רוצים להמיר את דתנו.

כשנשאל ר' יששכר דוב רוקח זצ"ל על מי צריך לכוון בברכת ולמלשינים, הוא ענה כי יש לכוון על הציונים ועל המזרחים. וכמה שהוא צדק !!! כמובן שיש הרבה מה להרחיב בנושא, אך לא כאן המקום, רק אציין עוד עניין אחד – ר' אלחנן וואסרמן הי"ד טען כי אלו הלוקחים כסף מן הציונים כפופים ומשועבדים להם לעשות, האלה רשעים, אין להם שום יראת שמים, לא מקנא בגיהנום שלהם על החילול השם שהם עושים כל הזמן רצונם.

הצרה הגדולה שהצניעות יורדת מטה מטה זה פלאי פלאים ואין מי שיעורר על זה אין קול צפצוף על זה לא שומעים כלום, הצניעות יורדת מטה מטה עד התהום שלא היה כזה מדור המבול ואין מוחים, היום זה כ"כ גלוי לעינים עד איזה עומק זה ירד זה נורא ואיום.
מצד אחד רואים היום בחוץ נשים שהולכות בצניעות הולכות עם גרבים שחורות ומטפחת, ומצד שני הולכות בשמלות קצרות עד מעל הברכים ד"י ורואים את זה בחוש א"א להתעלם מהמציאות, ובכל זאת לא רואים שום מודעות שום מחאה שום התעוררות, אם היו כל בנ"י כל הכלל ביחד יוצאים וצועקים בקולות וברקים והיו מוחים על הפריצות הזאת בודאי שזה היה בטל , לא רק שאין מוחים אלא גם כשנמצא אחד כאן ואחד כאן שכן מוחים מוסרים אותו למשטרה שמים אותו בבית סוהר עד כדי כך נהיה המצב שאנשים חשובים נהיו מוסרים.

משמים שולחים לנו דברים שצריכים להתעורר ולספוד עליהם ואם לא מתעוררים מה ידחה היום הפורענות אם לא מתעוררים, רואים מזה שהשכר שהתעוררו דחה הפורענות בעשרים ושתים שנה, היום המצב הוא שמתיאשים ולא מתעוררים משום דבר במקום שצריכים לעשות הספד לא עושים, א"כ מה יגן עלינו מהצרות זה סכנה גדולה אם לא מתעוררים, צריכים פשוט לשים ללב הדבר הזה צריכים להתעורר מאוד מאוד שלא יגרום ח"ו שלא יבוא עלינו פורענויות ח"ו.

ורק מי שהשתדל בעצמו גם לקרב את הגאו"ש, הוא יזכה לקבל פני משיח צדקינו, כמ"ש (בנוסח יגדל) ישלח לקץ הימין משיחנו לפדות מחכי קץ ישועתו, ומכיון שאנחנו מתעצלים ועושים מעט מעט כל שנה לכן ה"ז נמשך כ"כ הרבה זמן, כי אין הקב"ה רוצה שאנחנו נפסיד את כל האושר הזה, אמנם כאשר יגיע סוף הזמן של "בעתה" שכבר א"א להגאו"ש להתעכב עוד, אז יסגר השער ומי שלא זכה עד אז יפסיד לראות הגאולה שלמה ח"ו.

איפה החבר'ה מש"ס? להם לא אכפת???? למה שומעים כל הזמן את חכ"י ג'???

אני לא מבין מה קורה כאן
הרי מעשי פרובקציה אלו זה רק מותר אצלינו הקנאים, הקיצונים, סיקריקים, נערי שיליים וכו' ומה קרה שיהדות התורה נקטה את דרכינו הרי אי אפשר להילחם באופן כזה רק ע"י לפעול ולהפעיל בדרכי נועם?
נהפף הגלגל

למה חברי הכנסת מש"ס, יושבים וצופים על חברי הכנסת מיהדות התורה איך שקורעים קריעה? למה לא הצטרפו?
כמצביע ש"ס מסורתי, התאכזבתי!

לפיד שחייך כל הלילה כבר לא כל כך מחייך. התקשורת בכלל לא חגגה את העברת החוק בקריאה ראשונה ובקושי התייחסה בדיווח לקוני בידיעה שלישית ורביעית. כנראה כולם שם מבינים ששיויון לא יצא מהחוק הזה וכי צה"ל לא ירויח מזה כלום. מקסימום יבזבזו קצת (או הרבה) כסף על מעצר אברכים. הציבור הכללי שכבר מתחיל להבין שלפיד שהבטיח לגייס את החרדים הוליך אותו שולל וכי מעט החרדים שכבר כן התגייסו כבר לא כל כך באים, (ירידה של 50 עד 30 אחוזים בגיוס לשח"ר במחזור האחרון לחילות השונים) יוריד את לפיד בסקרים ויש עתיד תהפוך לבועה…

ליהידי!
התשובה היא פשוטה, כשבלעם בא על ישראל באומנותם "בפיו", אז באו הם עליו באומנותו "בחרב". ה"ה כאן, כשהם באים עלינו במתק לשונם "אנחנו לא שונאים אותכם, רק רוצים אותכם לשאת בנטל ביחד, אנחנו חברים", צריך לבוא עליהם באומנותם "במעשי פרובקציות".

אוי אוי אוי
אבינו מלכנו "קרע"! רוע גזר דינינו.
מי יתן מציון ישועת ישראל בשוב ה' שבות עמו יגל יעקב ישמח ישראל.

לפיד אוהב את החרדים כל כך, אבל רק תעשו טובה קטנה, תהיו חילוניים….

מתי שר' משה גפני שאל את אותו האיש למה הוא כותב בשבת אז הוא ענה "בגלל שאני חילוני ואל תכתיב לי מה לעשות" ואנחנו חרדים מותר לנהל לנו את האוחת חיים
וקושיא לכל לכל הכיפות הסרוגות ?
מי אמר לכם שללכת לצבא הוא מצוה יותר גדולה משמירת שבת?
למה לא כופים על החילונים שישמרו שבת לפחות כמו שכופים על צבא אצל החרדים האם יש לכם תשובה על זה?

The army does not want or need the yeshiva boys. It is the secular government that is looking to destroy the Torah community by cutting funding that feeds the frum families. They know that they could never get a hundred thousand chareidim to sing hatikvah and follow the secular army rules. Their trick is to use the draft as an excuse to cut funds. They won't draft the arabs or even cut off their funding but will starve jewish frum babies. We are now seeing the hatred that the secular zionist have towards authentic Judaism. We frum American Jews can stop this Lapid momzer by threatening this cursed government that since we elect pro Israel politicians and this gets them 3 billion dollars yearly of American support, half should go for Israeli yeshivas. And this baloney of sharing the burden is baloney. Fifty per cent of secular kids don't join army. Those religious zionist kids who did join got thrown out of their homes in gush katif like dogs and most still live in trailers. This is the THANK YOU they got for sacrificing for apikorsim while Olmarts two sons dodged their army draft by moving out of Israel. You are dealing with assimilated self hating bafoons. I would not trust them with a dime. They keep giving a hundred million dollars to the gaza arabs as they shoot missles every week into Israeli towns. They free arab terrorists every year in the name of peace. Its a sick government getting sicker. Extra funds they have to advocate tens of thousands of abortions each year and spend three million dollars for a gay parade in yerushalayim once a year. Let's be mispalel vechol haminim keregah yoiveidu.

The army does not want or need the yeshiva boys. It is the secular government that is looking to destroy the entire Torah community by cutting funding that feeds the Frum families who are learning Hashems Torah with Mesirus Nefesh for Hahsem

They know that they could never get a hundred thousand chareidim to sing the horrible song of Hatikvah and follow the secular army rules. Their trick is to use the draft as an excuse to cut funds

They won't even draft any of the Arabs or even cut off their funding but will starve Jewish Jrum babies. We are now seeing the hatred that the secular zionist have towards authentic Judaism. We Frum American Jews can stop this "Lapid Momzer" "Lapid Hittler" "Lapid Apikores" by threatening this cursed government that since we elect pro Israel politicians and this gets them 3 billion Dollars yearly of American support, half should go for Israeli yeshivas

This baloney of sharing the burden is baloney. Fifty per cent of secular kids don't join army. Those religious zionist kids who did join got thrown out of their homes in Gush Katif like dogs and most still live in trailers with out proper schools for the children etc

This is the THANK YOU they got for sacrificing for Apikorsim while Olmarts two sons dodged their army draft by moving out of Israel. You are dealing with assimilated self hating baboons. I would not trust them with a dime. They keep giving a hundred million dollars to the Gaza Arabs as they shoot missiles every week into Israeli towns

They free Arab terrorists every year in the name of peace. Its a sick government getting sicker, by showing us their true colors of "Amalek". Extra funds they have to advocate tens of thousands of abortions each year and spend three million dollars for a gay parade
in the heart of the Frum community in Yerushalayim once a year

Let's ALL be Mispalel Vechol Haminim Keregah Yoiveidu

וּשְׁמַרְתֶּם אֶת כָּל הַמִּצְוָה וגו' לְמַעַן תֶּחֶזְקוּ וּבָאתֶם וִירִשְׁתֶּם אֶת הָאָרֶץ וגו' (דברים יא, ח). הכונה בזה, לשלול דעת אומרים לחדול מעסק התורה משום מלחמת הארץ שצריך חוזק, והתורה נקראת תושיה (סנהדרין כו:). לזה אמר ושמרתם את כל המצוה, וכבר כתבתי למעלה שמאמר כל המצוה ירצה אל עסק התורה. … וגמר אומר למען תחזקו, פירוש שאדרבה נותנת לו כח וגבורה להתחזק במלחמת ה', וכן הוא אומר (משלי ח יד) אני בינה לי גבורה: (בפרשת השבוע -עקב):

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture