עם סוכריות ומחיאות כפים: כך התקבל יו"ר ש"ס אריה דרעי בשוק בקרית גת

יו"ר ש"ס אריה דרעי מבצע חריש שטח עמוק ברחבי הארץ עם פתיחת קמפיין הבחירות בתנופה אדירה • אלפי התושבים בערי הפריפריה שהזדהו עם קמפיין 'השקופים' של ש"ס העתירו אהבה רבה על היו"ר והבטיחו לפעול להצלחת התנועה

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי החל בימים אלו לחרוש את הארץ לקראת המערכה הגורלית שתקבע את עתידה של ש"ס והציבור הכללי. אמש ביקר הרב דרעי בעיר קריית גת שם התקבל בכבוד גדול. את ביקורו פתח דרעי בשוק העירוני של קריית גת שם התקבל באהדה רבה כאשר נערים וזקנים החלו לזרוק לעברו סוכריות, מוכרי הבסטות יצאו עם מגפונים בקריאות וזעקות 'הוא הא מי זה בא', 'אריה אנחנו אוהבים אותך'. עשרות נערים הניפו שלטים נאמנים למרן מצביעים ש"ס. אש יוקדת בערה בעיניהם של הפעילים הרבים בקריית גת הממתינים בדריכות לפעול בכל הכח למען חיזוקה של תנועת ש"ס.

משם יצא דרעי לבקר בשיכונים בבית שעומד לקראת תכנית 'פינוי בינוי', ושמע מהתושבים הרבים את מצוקתם. דרעי הצהיר בפניהם כי יעמוד בכל תוקף למען השכבות החלשות ויהיה זה כתנאי לכניסתו לממשלה הבאה. התושבים בירכו את דרעי על עזרתו הרבה ואמרו לו, "אתה היחיד שמבין את המצוקות שלנו ויכול לעזור לנו. נעשה הכל שאתם תעלו ותפעלו בשבילנו".

לאחר הביקור אצל האדמו"ר הרב מויאל שליט"א, הגיע יו"ר ש"ס למעמד פתיחת המטות בעיר קריית גת כאשר אל המטה הגיעו עשרות פעילים, נהגי מוניות ועמך בית ישראל חרדים וחילונים כאחד שקיבלו על עצמם כהוראת רבם האדמו"ר שליט"א להתגייס ולפעול למען התנועה הקדושה.
בדבריו בכינוס הפעילים במטה אמר דרעי, "אנחנו יוצאים למערכה אחרי תקופה לא קלה. ניסי ניסים שיצאנו ממשבר. אנחנו כעת בעלייה אבל עוד לא התחלנו לעבוד. עכשיו אנו מתחילים לפתוח את המטות ואח"כ ביקורי בית ועוד. ההדגשים שלנו הפעם ברורים, מה שקרה בשנתיים האחרונות שראו כולם שש"ס לא הייתה בקואליציה בכל הנושאים בקצבאות בהקצאה למוסדות וכל הקיצוצים הרבים.

"אנחנו צריכים לחזור לתקופות שש"ס הייתה הבית הגדול של הציבור הספרדי בהיקפים של חצי מליון איש, כי באמת אנו נותנים גם דאגה לשכבות החלשות ולעניים וגם מסורת ויהדות. אפילו כחלון שהוא ידידי לא מדבר על מסורת, כבר שמענו שידבר על תחבורה ציבורית בשבת. אני לא מדבר על מפלגות אחרות שבכלל לא יודעים את הצרכים שלנו, הכתובת היחידה זה ש"ס. כל הנציגים שלנו גדלו בתוך עמך ישראל".
דרעי פנה וביקש מהפעילים שלא לפסוח על שום בית, "כל מקום שאנו נוגעים בציבור שלנו הם באים איתנו כי הם יודעים שזה הבית שלהם רק מה שאנו צריכים זה את פתח לו. לפתוח להם כדי שיבואו. רוב הציבור שלנו זה אוכלסייה חלשה לצערי הרב, כולם מסורתיים שמכבדים את התורה ואת תלמידי החכמים. רק צריך להגיע אליהם.

נמשיך לדאוג כפי שציוונו מרן לפני פטירתו תדאגו ליהדות ולעניים. הנסיון הקשה ביותר זה העוני. בית שיש בו עוני קשה לחנך ילידם עם שמחה וסיפוק. נושא העוני הוא קיום של עם ישראל, אנחנו לא מדברים על אושר אלא על תנאים מנמליים של חיים. אנחנו חיייבים להיות חזקים כדי שיצטרכו אותנו בקואליציה וכך נשפיע למען השכבות החלשות.

לסיום ביקר דרעי בהיכל הישיבה הקדושה קריית התורה בעיר בראשותו של הגאון רבי ליאור אנקונינה שליט"א והתפעל מעמלם של התלמידים הרבים ומהישיבה הקדושה אשר זכתה וקנתה לה שם של כבוד בעולם הישיבות. דרעי נשא דברים קצרים בפני התלמידים וציין כי הם קיום העולם בזכות עמלם בתורה הקדושה.

יצוין כי אל הסיור התלוו חברי מועצת העיר קריית גת הר' עמי ביטון והר' יאיר עמר, ור' יאיר בן שטרית יו"ר מטה צעירים.

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

0 תגובות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture