"פוליטיקה מצחינה": מדוע זועם עמיר פרץ על יאיר לפיד?

במתקפה חריפה במיוחד מצהיר ח"כ פרץ ש"הגיע הזמן לשים סוף לנשף המסכות של מר לפיד, שכולו הבטחה ריקה מתוכן, הוא מסתובב בכל מקום בארץ ומספר ש'עצרו אותו בממשלה הקודמת'"...

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ח"כ עמיר פרץ מ'המחנה הציוני', תוקף הערב בחריפות רבה את עמיתו לספסלי האופוזיציה, יו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד ומכנה אותו "חיקוי מקרטע ולא מוצלח" של נתניהו, אשר "מתחפש למשהו אחר כל שני וחמישי" ופועל בכל תחום אך ורק בשם ההצלחה האישית שלו.

קצפו של פרץ יצא על לפיד, לאחר שזה האחרון הורה לחברי סיעתו לצאת ממליאת הכנסת בעת ההצבעה על הצעת החוק להוצאת חברות כוח האדם מחוץ לחוק וביטול מוסד 'עובדי הקבלן' בישראל, אותו הגיש ח"כ פרץ. בשל הימנעותם של נציגי יש עתיד, נדחתה ההצעה ברוב של 50 מתנגדים מהקואליציה מול 41 תומכים מהאופוזיציה.

"אחיי העבדים הוא קרא לכם, כך הוא בנה וטיפח את התקוות שלכם, כך הוא גרם לכם להאמין שהוא כמוכם, מכיר אתכם, מבין אתכם, כך הוא השלה מאות אלפי אזרחים בעבר, וכך הוא ממשיך לאחז עיניים גם היום", פנה פרץ לציבור בהודעה שפרסם.

"היום יאיר לפיד דן מאות אלפי בני אדם מהשכבות החלשות בישראל להמשך עבדות מודרנית. היום יאיר לפיד קבע, שציבור ענק ימשיך להיות חסר זכויות ומופלה, היום יאיר לפיד צחק בפרצופם של אלפי עובדי ניקיון, עובדי אבטחה, היום יאיר לפיד צפצף על אלפי מורי קבלן שמנוצלים ללא הרף.

קרא עוד:
[postim]

"למר לפיד חשוב רק דבר אחד, והדבר הוא מר לפיד בעצמו. מאז הבחירות הוא לא עובד עבור הציבור, הוא בקמפיין תמידי, שמה שלא משרת אך ורק אותו, לא קיים. היום הפוליטיקה החדשה של יש עתיד הפכה לפוליטיקה מצחינה, בה הדבר החשוב ביותר הוא הקרדיט האישי, גם אם בדרך מאכזבים שוב את הציבור, דורכים שוב על השכבות המוחלשות ביותר.

"יאיר לפיד אינו יודע מהו עוני, יאיר לפיד אינו מכיר את המחסור, זה זר לו, רחוק ממנו אלפי שנות אור, במשך תקופה מסוימת היה נראה לציבור גדול שיאיר לפיד יכול לתת תשובה לכוחות הכלכליים הדורסניים שקיימים במדינה הזו, ופוגעים שוב ושוב באותן שכבות חסרות הגנה, לצערי היום, שוב התגלה פרצופו האמתי של מר לפיד.

"הגיע הזמן לשים סוף לנשף המסכות של מר לפיד, שכולו הבטחה ריקה מתוכן, הוא מסתובב בכל מקום בארץ ומספר ש"עצרו אותו בממשלה הקודמת", שרק "אם ביבי לא היה מפריע". אין לו הישג אמתי אחד להציג, אז כולו עטוף ביח"צנות, ובמסרים שחוזרים על עצמם פעם אחר פעם. רטוריקה עמוסת שקרים וסילופים, דרכה הוא מנסה להרוויח שוב את האמון שלכם, בלי באמת לעבוד עבורכם.

.(צילום ארכיון: הדס פרוש - פלאש 90)

"איפה הבושה של יאיר?, איך יוכל לא להתבייש לעבור ליד המנקה במשרדו אחרי ההצבעה היום? איך יוכל לא להשפיל את מבטו בפני המאבטח בבית הספר של הילדים שלו אחרי ההצבעה היום? איך יוכל לדרוש ממורי הקבלן לתת חינוך ערכי לילדיו?

"צריך להגיד את האמת, אין לו בושה. יאיר לפיד הוא לא נגד ביבי, הוא בייבי ביבי, הוא חיקוי מקרטע ולא מוצלח, של הדבר האמתי. אבל ביבי לעומתו, לפחות לא מסתיר את עמדותיו הקפיטליסטיות, זו היא דרכו מאז ומעולם.

"יאיר מתחפש למשהו אחר כל שני וחמישי, פעם מסית מול הדתיים ואז מזעיק את התקשורת לצלם אותו מתעטף בציצית בכותל, פעם הוא מעביר מיליונים לחטיבה להתיישבות ומיד אחר כך תוקף את נפתלי בנט והבית היהודי, פעם הוא בעד שלום פעם הוא נגד. ליאיר יש פרצוף לכל עת, ולכל זמן. הוא פועל אך ורק בשם ההצלחה האישית שלו, מה שיקרה בדרך לחברה הישראלית, פחות חשוב בעיניו.

"יאיר לפיד אמר לי היום שהוא בעד קפיטליזם עם חמלה, כמה עצוב, כמה מפחיד, איך רוצה לפיד להחזיר אותנו אל מדינת הסעד, איך רוצה לפיד להחזיר אותנו למאבק על צדקה ולא על צדק חברתי.

"זה לא קפיטליזם עם חמלה, זה קפיטליזם עם חמאה מרוחה על ראשו של לפיד, שהפעם נתן סטירת לחי מבזה למאות אלפי עובדים שקיוו לתקווה חדשה", סיים פרץ את הודעתו הנסערת.

(צילום התמונה הראשית: ארכיון פלאש 90)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הפעם, הכל אמת לאמיתה.
ללא שום כיסוי על המשקפת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture