אשר יגורנו בא: כאוס תחבורתי בדרך לציון הרשב"י וממנו • צפו

התחבורה לציון הרשב"י שוב קרסה ברגע האמת: אלפי נוסעים נאלצים להמתין שעות ארוכות, בצפיפות ובדוחק, לאוטובוס המיוחל. פקקי ענק בכבישים המובילים להר • עדות: "קצינה הורידה נכים מאמבולנס על אף שהציגו תעודת נכים"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"

ועדות התכנסו, מומחים מונו, הנחיות חדשות ניתנו, אבל הכאוס בדרך לציון הרשב"י וממנו – שוב חוזר על עצמו: זמן קצר לאחר חצות הלילה החלה להסתמן הקטסטרופה הקבועה, כאשר מאות אוטובוסים נתקעו שעות ארוכות בפקק בדרך לציון, כשגם "מעגל התנועה" שיצרה המשטרה כדי לאפשר נסיעה יעילה ומהירה לאוטובוסים – לא הוכיח אתך עצמו.

במקביל, ובמידה מסויימת כתוצאה מכך, נאלצו אלפי נוסעים להמתין שעות ארוכות לשאטלים בחניונים בקרבת ההר. במקום נרשם דוחק רב, שהוביל – כצפוי – לדחיפות ולמהומות. מאות השוטרים שהוצבו במקום ניסו להשליט סדר אך נחלו הצלחה חלקית בלבד.

תמונת מצב דומה נרשמת גם בחניונים בהר עצמו, שם ממתינים אלפים לשאטלים שיסיעו אותם מהציון.

לפי שעה המצב באזור עדיין בעייתי, כשהגורמים הרלוונטים מנסים להשליט סדר.

בתוך כך, מהשטח מתקבלות תלונות על התנהלות בעייתית ביותר של המשטרה. מנהל החפ"ק של עזר מציון, זאב פריינד, מעיד: "קצינה הורידה נכים מאמבולנס על אף שהציגו תעודת נכים והכל היה מתואם עם המשטרה"

בראיון ל'קול חי' הוא הוסיף: "אנחנו רק מבקשים שייתנו לנו לעבור ולהעלות ולהוריד נכים מההר. אנחנו עדיין עובדים אבל תחת קושי גדול ביותר".

צפו בתיעוד מהשטח. צילום: מדברים תקשורת

הכתבות המעניינות ביותר

דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
18 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גיבורים על חלשים !!!!! מביאים פרשים, שוטרים עם נשק, חיילים, מול אנשים עייפים, אחרי תפילה ארוכה במירון ואחרי המתנה לאוטובוסים.
זה לא מצחיק? פרשים????????????

המדינה מפריעה להילולה מעניין למה????

לדעתי הקריסה מכוונת ע"י גורמים שונים(???) במטרה להוריד את כמות האנשים העולים למירון תבדקו שזה כל פעם כמה שעות אחרי ההתחלה!

המדינה והמשטרה ובשתיקה רועמת של החכי"ם שלנו דואגת לקריסה כל שנה מחדש מהילולת ל"ג בעומר פשע מחריד!!!!!!!!!!!!!

אולי תתפכחו ותבינו שבלי המשטרה היה כאוס הרבה יותר גדול למה הציבור שלנו לא מבין שהגם שיש טעויות למשטרה מכל מקום זה עדיף על פני אי סדר מוחלט

אולי הגיע הזמן שתאשימו את הנטורי קרתא והקיצוניים שתקעו ותוקעים כל תוכנית לשיפוץ ושיפור דרכי הגישה למירון במקטום השוטרים שבס"ה עושים את המוטל עליהם

רק נחשוב עם זה היה קורה במדינה אחרת שמתנכלים להילולא כל שנה מחדש איך היו קוראים לזה………….. אנטשמיות

מי שמדבר פה נגד המשטרה הוא פשוט כפוי טובה!!! מה הם בסך הכל עושים?? עושים סדר!!! (ומשהו מעניין שראיתי במוצ"ש השנה שסדרן אמר למישהו (חרדי) לא לעמוד כאן הוא ענה לו "אין לך סמכות, תביא שוטר שיש לו סמוכת להגיד לי…")
לכל מי שיש פתרון קסם איך לשנע יותר מחצי מליון אנשים עייפים ורעבים והכל בתוך כמה שעות, בבקשה שישלח את הפתרון למשטרה וכו' ולא להיות גיבור על המקלדת…
וכאחד שנוסע למירון כבר שנים ארוכות ורואה כל שנה את המתרחש יש לי הצעה כזאת, אחד למשטרה ואחד לציבור הנוסעים, את ההצעה למשטרה העבירה בעז"ה למקומות הנכונים, את ההצעה לנוסעים הנני מעביר לפניכם: אחרי שעליתי לאטובוס (בהמתנה של כמה שעות, זה היה בדיוק בשעות הקטסטרופה..) שמתי לב שברציף עומדים הרבה אנשים, אבל לא כ"כ הרבה שמצדיק את הכאוס שהיה שמה (ואני מדבר על הרציף שהייתי בו) אם האנשים היו מחכים בסבלנות לפחות כמו שמחכים בתחנה רגילה בעיר הכל היה הולך הרבה יותר מהר!!! וזה לא קלישאה זוהי המציאות בשטח, הלחץ של האנשים לא נותן לסדרנים ברירה אלא לסגור שוב ושוב ולא לתת לנהגים לפתוח דלתות!!! אם הציבור יבין שבסוף כולם יגיעו הביתה ובמקום לדחוף שעה אתה יכול לא לדחוף חצי שעה… זה יהיה חצי פתרון, החצי השני בדרכו למשטרה… (אולי יותר מחצי…)

מנשה דובר המשטרה קטן עליך , חיילך ל…

כן מנשה אתה מאוד צודק מאז ומתמיד המשטרה דאגה לסדר בכל מקום ובפרט אצל החרדים שהם פשוט מוסרים נפש למעננו וד"ל , כמו שבעזרת הנשים שוטרים סחבו נשים! באמצע תפילת שמו"ע והכל הכל למען בטיחותינו וכן בכל מקום ואירוע הם שומרים עלינו ובפרט שהם תמיד נמצאים על הבמה ולא נדחפים בין כולם בקיצור הכל לשם שמים "עבודת קודש" כפשוטו…………
רק משיח צדקינו יעשה פה סדר

המסקנה היא שבשנה הבאה המשטרה תביא טנקים (!!!) כדי לשמור על הסדר 🙂

המשטרה מתנכלת, עובדה. נקודה. הם מתכננים השתלטות מוחלטת במירון, וזאת לא תבוא אליהם לפני הפחתת הציבור השחור, שהחרדים יפסיקו לבוא בהמוניהם, יהיה להם יותר קל להשתלט כליל, מי שרוצה שיסנגר עליהם, הייתי בחצר המערה כשהם הטרידו מתפללות בצורה מחרידה ומזוויעה, וראינו כולנו את התנהגותם, זה צועק נסיון להשתלט.

מנשה, כמו שאומרים "אל תהיה צודק, תהיה חכם". נכון שהציבור צריך לחכות בסבלנות ואז הכל יזרום. אבל זה לא יהיה ככה כמה שנרצה. אין ספק שהמשטרה מתייחסת לאירוע זה בזלזול. יש כאן גרירת רגליים. רק בחודש אייר נזכרים לעלות את הנושא וכמעט מן השפה ולחוץ.
לכן מוכרחה לקום ועדה ממשלתית מיוחדת שתפעל כל השנה למציאת פתרון (וישנם פתרונות רבים שכל שנה עולים (ולא רק על המקלדת), שהמדינה צריכה להשקיע בהם כסף ולפתור אותם. ולא רק לקראת האירוע או מיד לאחריו לדון בעניין. וועד שלא תוקם וועדה כזו לא יהיה כאן סדר גם אם הציבור יעמוד ברוגע ויתן למשטרה "לסדר את העניינים", אלא שבשנים הבאות הקטסטרופה תגדל פי כמה וכמה!
לא יתכן שהמדינה שמשקיעה תקציבי ע-ת-ק למימון תרבות הגויים וספורט וכו' תנהג באוזלת יד תקציבית בעניין כה חשוב זה.

מפקד המשטרה הכריז בסיום האירוע נכשלנו בהצלחה…..
הגיע הזמן לומר להם די…. שאלו רק את כל העסקנים והמארגנים הותיקים מה הועילה המשטרה מאז שהיא תחבה את אפה למירון חוץ מבעיות החברה לא הועילו כלום
והחמוד שמאשים את הנטורי קרתא אני מאד מתפלא לא ידעתי שהם כל כך חזקים ועוצמתיים שהם יכולים להפריע למהלכים אסטרטגיים כל כך חשובים…. באמת גובורים
די לצביעות החכ"ים מחפשים רק ספינים פוליטיים וכותרות, (חלקם אף פעם לא היו קשורים למירון עד שהיא עלתה לכותרות ואז הם התחילו להמציא כל מיני סיפורים) ואותה דבר עם המשטרה הכי טוב יהיה אם הם יחזירו את מירון לידיים חרדיות (כמובן אנשים שמעניין אותם מירון כל השנה וד"ל) לאבטח אפשר כבר לשכור חברות אבטחה שעושים את העבודה מצוין ועוד הרבה ….

תגידו זה נורמלי לדחוף נשים באמצע תפילת שמונה עשרה??????????????????

הגענו עד קרוב למירון מרחק של כרבע שעה ואז חכינו בפקק אוטובוסים כשלושת רבעי השעה כאשר האוטובוסים נעים באיטיות ובסוף הפקק ראיתי מה גרם לכל "ניידת משטרה" עם שוטר מדופלם בחוץ שהיה אמור לנווט את התחבורה ולא ידע מימינו ומשמאלו

למי שלא ידע, מדינת ישראל היא מדינת עולם השלישי למהדרין.

חבל לכל הטענות איך אמר ח"כ ישראל אייכלר להביא את טראמפ הם יבנו כבישים חדשים חניונים חדשים וכו' ואחרי שטראמפ ילך יהיה טוב לכולם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture