לע"מ

ניצול השואה חשף: בני מאומץ, מילדי תימן החטופים

ח"כ קורן, העומדת בראשות הועדה המיוחדת לפרשת היעלמותם של ילדי תימן, מפרסמת מכתב שקיבלה מניצול שואה המספר: יום אחד, אחרי שביקשתי מבכיר במפא"י, הגיע שליח לפתח ביתו עם תינוק בעל חזות מזרחית...

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

העדות הבאה, התקבלה אצל ח"כ נורית קורן, העומדת בראשות הועדה המיוחדת לפרשת היעלמותם של ילדי תימן, והיא בחרה לפרסם אותו במלואו. המכתב מתאר אימוץ של ילד בצורה בלתי חוקית על ידי ניצול שואה, בעזרת בכיר במפא"י – מפלגת השמאל ששלטה אז בישראל.

"אני ניצול שואה. קיבלתי את בני היחיד בשנת 53'. אני נולדתי באוסטרו הונגריה בשנת 1925 עברתי 2 מחנות ואיבדתי בגיל 20 את כל משפחתי כולל אישה וילד. הגעתי לארץ בשנת 48', בגיל 23, בדרך לא דרך. אלמן, בודד, חסר כל ותלוש פיזית ומנטלית היישר למלחמת השחרור שאותה שרדתי איכשהוא, ושאחריה נקלעתי למחנה עולים בעין שמר – שם הכרתי אדם בכיר במנגנון של מפא"י דאז, בשם ד"ר "ו" ז"ל שהיה גם מאוסטריה והכיר את משפחתי משם.

"הוא דאג לי לכל מחסורי כולל דירת שיכון בגבעתיים, וסידר לי אפילו בגיל 28 אישה אלמנה שלא יכלה ללדת מסיבות שקשורות לטראומות השואה, ואחרי שנה שלא הצלחנו להביא ילדים בעצמינו ביקשנו את עצתו והוא אמר לי כך: תן לי כמה ימים ואדאג לך כמו למשפחת…, אמרתי נו שוין, מה יכול להיות מקסימום נישאר עריריים וננסה לחיות ככה איכשהוא.

"אחרי שבוע וחצי מגיע אלי שליח מיוחד עם ערסל, תיק, ותינוק בן חודשיים עם עיניים ירוקות דבש וצבע עור שונה. לא שאלתי שאלות פשוט הודיתי בכל ליבי לאדון "ו" הנכבד שאפילו הגדיל לעשות ובחר לילד שם "לא מזרחי" ישראל, שרוליק כנראה כדי לטשטש עקבות וראיות וכדי שהילד לא יגדל עם ספקות ובלבול לגבי מוצאו.

"אך לאחר שקראתי את הכתבה החלטתי לפתוח ולשתף כי זה פשע איום ונורא וממרום גילי אני רוצה למות בשקט עם מצפון נקי. בני שהיום הוא בן 64 סבא לנכדים בעצמו, מכיר את הסיפור אך מעולם לא ביקש מאיתנו או מהמדינה לדעת מי הוא ומה מוצאו כי הוא גדל בסביבה טובה וקיבל כל מה שהיה צריך אפילו שאימו ז"ל הייתה קרירה ומרירה ולא היוותה עבורו אימא ראויה סבלה מדיכאון וחוליים רעים ומתה צעירה בגיל 47.

בכל אופן הודעתי לו שיש לו חודש לעשות מעשה ולחפש את משפחתו או שאין ירושה כך הנחתי את העו"ד ואת הנוטריון ברגע זה. אציין כי אני היום בן 92 וחי בניו זילנד ב20 השנים האחרונות עוד רגע יכול למות בוש ונכלם המום וכואב שכל זה קרה בחסות הממשלה ללא ידיעת ההורים הביולוגיים בלי אישורם ובלי אפשרות לפגוש אותם גם אחרי גיל 18 כי אין נתונים בשום מקום וחייב לתקן את זה איכשהוא עוד היום לפני שכולם ימותו כולל הילדים עצמם שרובם מעל גיל 55".

עד כאן לשון המכתב. ומדוע החליטה ח"כ קורן לפרסמו? הנה ההסבר שלה: אני מבקשת את עזרתכם. נשלחה אליי עדות אנונימית, ללא כתובת ובלי שום פרט מזהה, מאדם שעשוי לשפוך אור על פרשת היעלמותם של ילדי תימן, מזרח והבלקן. מצפונו לא נותן לו שקט וחשיפת עדותה של המטפלת, שולמית מליק, עוררה בו צורך לפרוק את העול שעל ליבו.

מדובר בניצול שואה שלא הצליח להביא ילדים לעולם עד שיום אחד, לטענתו, הגיע שליח לפתח ביתו עם תינוק בעל חזות מזרחית… היום התינוק בן 64 ואני פועלת כדי לאתרו, במטרה לנסות ולמצוא את משפחתו הביולוגית ואת האנשים שסחרו בו ובתינוקות נוספים. אני קוראת מכאן ומבקשת מכם, מי שיודע דבר מה, שמע או שהסיפור מוכר לו, מכיר את הנכדה שכתבה את הפנייה בשם סבה, את הבן או את האב, אנא צרו עמי קשר. מבטיחה לשמור על חיסיון מלא.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל כך חשוב לפרסם ולהשריש בנו על אילו פשעים הושתתה מדינת ישראל ומיסדיה היו פושעים בכל אמת מידה (לא רק לפי דיני התורה) וממילא נבין שכל מה שנובע מחוקיהם הוא בהכרח-'פשע'!!!!

מ – ז – ע – ז – ע כל לב יהודי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הרבה זמן לא הגבתי כאן אהל אני לא יכול לשתוק,
ואולי זה המקום לכמה מילים אל אחינו התועים:

הפושעים האלו שהקימו את המדינה הארורה הזאת,
עדיין מוגדרים אצל רובכם החילונים כגיבורים.
גם עכשיו כשמתפרסמים מעשיהם המושחתים. וכמו תמיד משום מה אתם תעדיפו לעצום עיניים ובלבד שלא תראו שכל חזונכם בעשרות שנים האחרונות
היה אחיזת עיניים !!!!!!!!!!!!!!!!
מזעזע
אותם "אנשי דמוקרטיה" כביכול, היו חוטפי תינוקות בדיוק כמו אותם רשעים ארורים שלא ראוי להזכיר את שמם !!
הם שיכלו להציל יהודים בדולר ולא עשו א"ז, כי בליבם בערה אש אחת – "השכחת תורת ישראל" הם שהעבירו מאות אלפים על דתם (!!!!!!!)
כיכבו אצלכם כגיבורים לאומיים, מתי תפנימו שאלו חלאות אדם שע"פ התורה דינם מיתה כמ"ש "גונב איש ומכרו מות יומת"
אולי הגיע השעה לחשבון נפש נוקב, תתנערו כבר ממלאכי חבלה ורשע אלו שהתנהגו כחיות אדם וביזו את האנושות כולה במעשיהם, ואולי תועלת אחת חשובה גרמה אותה ח"כ קורין ויהי זה שכרה…..

אני אחד שמאמין בפרשית החטיפה וכמובן לא שולל אופציה כזאת
אבל בכל זאת הסיפור הזה נשמע כמו מתיחה.

לא נשמע אמין
אדם מסוף העולם מכריח את בנו המאומץ לחפש את ההורים ולא לא יקבל ירושה ?

סיפור מפונטז
מכתב אנונימי שלא יודעים מי שלח אותו
בלוף אחד גדול

מצטרף לכל התגובות הנ"ל. וגם לדעתי זה נראה המצאה אך המצאה על רקע דברים אמיתיים שקרו. ה' יעזור -אם אין יראת ה' -והרגוני.. רח"ל !

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture