Yonatan Sindel/Flash90

השמאל ימחק בחצי שנה עבודה של שנים של הימין / סמוטריץ' בפנייה אחרונה

"תתעוררו. צאו מההלם. אל תחזירו את השמאל לשלטון ואל תשימו אותו שוב בעמדות מפתח והשפעה מסוכנות. חיזרו הביתה לימין ואל תתנו יד לגרימת הנזק האדיר הזה למדינת ישראל" / יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' בפנייה אחרונה לח"כי הימין

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ההתגייסות המטורפת שאנחנו עדים לה בימים האחרונים מצד המערכת כולה לשירות פרויקט ההונאה של בנט להקמת ממשלת השמאל עם תומכי הטרור היא טעימה קטנה ממה שמחכה לנו ומהנזקים האדירים שממשלה כזו תצליח לעשות גם במעט מאוד זמן.

קריאת השכמה אחרונה לחברי ימינה ותקווה חדשה, רגע לפני שלב האל-חזור.

לימין הרבה יותר קשה לשלוט מלשמאל. זאת עובדה. שלטון ימין משול למי שמנסה לשחות נגד הזרם בירדן ההררי בסביבות פסח כשהזרימה בשיאה. המערכת כולה נגדו: התקשורת, האקדמיה, המערכת הכלכלית ובעלי ההון, הפקידים, היועצים המשפטיים, מערכת המשפט ושלל מכוני מחקר ועמותות, המערכת הבין לאומית וכך גם התרבות והמוסכמות הבינלאומית הפוסט לאומיות ופוסט מודרניות – כולם כולם בעלי השקפות שמאל ליברליות ואפילו פרוגרסיביות, ופוליטיקאי ימני שמבקש לקדם מדיניות ימין צריך לפלס את דרכו ביניהם בעמל רב. הישגי ימין נרכשים תמיד בדם, יזע ודמעות.

השמאל, לעומת זאת, צריך רק להניח את הקייאק על המים ולשוט במהירות ובכח הזרם הטבעי. פוליטיקאי מהצד השמאלי של המפה שנכנס למשרד ממשלתי, כל משרד ממשלתי, לא צריך להתאמץ כדי לקדם את מדיניותו. הוא פשוט צריך לאפשר למערכת לעבוד בהתאם לדי-אן-אי הטבעי שלה והזרימה הטבעית כבר תביא לו הישגים אוטומטיים.

איך הגענו למצב הזה ומה אשמתו של הימין שעשה מעט מידי ומאוחר מידי כדי לשנות את זה בהרבה שנות שלטונו זו שאלה בפני עצמה, ואפשר וצריך לנתח אותה לעומק. אבל כרגע זו המציאות ואלו העובדות.

שימו לב מה קורה בימים האחרונים. תראו את ההתגייסות של התקשורת, המשפט, ואפילו ראש השב"כ להנדסת התודעה, להשתקת הביקורת וסתימת פיות הימין. תראו את הצביעות והמוסר הכפול. וזה רק הפרומו למה שמחכה לנו אחרי שהממשלה הזו תוקם. המערכת כולה תתגייס להצלחתה ולהשתקת כל ביקורת עליה. אנחנו זוכרים את זה מהימים שלפני הסכמי אוסלו ומתקופת הגירוש מגוש קטיף ומצפון השומרון. כל שר או שרה שייכנסו למשרדים שלהם יגרמו נזקים אדירים בכל התחומים הערכיים החשובים. השיח הפוסט מודרני ישתלט על כל חלקה טובה. לא תהיה ציונות, לא תהיה יהדות, לא תהיה משפחה מסורתית, לא תהיה שבת במרחב הציבורי, ומהר מאוד לא תהיה התיישבות ולא יהיה ביטחון. כל אלה יפנו את מקומם לשיח זכויות פרט ושוויון ולמדיניות שתקדם את ישראל בצעדי ענק אל עבר מדינת כל אזרחיה.

השמאל ימחק בחצי שנה עבודה של שנים של הימין. את הנזקים שהוא יעשה בשנה יקח לנו עשר שנים לתקן. זה יקרה בחקיקה, תקנות, נהלים, תקציבים ומינויים של מסמרים ללא ראש. לא יהיו עקבות ולא יהיו מניעות משפטיות. הכל יהיה מותר ויתרחש במהירות. ככה זה היה תמיד כשהשמאל בשלטון.

וזה עוד בלי שדיברנו (כתבתי על זה המון לאחרונה) על הנזק האסטרטגי ארוך הטווח של הקמת ממשלה שנשענת על תומכי טרור אנטי ציוניים והפיכת המדינה היהודית לבת ערובה שלהם.

חברי ימינה ותקווה חדשה, עוד לא מאוחר לעצור. אתם בוורטיגו. שבויים בחלומות ומאוויים פוליטיים של יושבי הראש שלכם, נתונים ללחצים אדירים שלהם, מוקסמים מסיסמאות שווא ואשליות נאיביות על אחדות וריפוי, מתמכרים לחיבוק השקרי של השמאל והתקשורת, ולא מצליחים לראות ולהבין מה אתם עושים.

תתעוררו. צאו מההלם. אל תחזירו את השמאל לשלטון ואל תשימו אותו שוב בעמדות מפתח והשפעה מסוכנות. חיזרו הביתה לימין ואל תתנו יד לגרימת הנזק האדיר הזה למדינת ישראל.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אל תשכח שאתה גרמת לכל הצרות, עכשיו אתה צועק מדי מאוחר, תתבייש לך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture