Tomer Neuberg/Flash90

מקורבי נתניהו: "האזכרה לרבין הפכה לתירוץ להתקפות משולחות רסן עליו"

בסביבת נתניהו משיבים לביקורת: "כשנתניהו מגיע - הם תוקפים אותו; כשהוא לא מגיע - הם תוקפים אותו. תחליטו כבר" • מנכ"ל משרדו לשעבר של רבין השתלח בראש האופוזיציה: "נתניהו מתבייש להגיע לטקס, יש לו חלק גדול בזה"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

במחנה השמאל תקפו הבוקר (שני) בחריפות את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו על היעדרותו מטקס האזכרה לראש הממשלה לשעבר יצחק רבין. מקורבי נתניהו התייחסו לביקורת ותקפו את המבקרים בחזרה: "האזכרה של ראש הממשלה המנוח רבין ז"ל כבר הפכה מזמן לתירוץ קבוע להתקפות משולחות רסן על ראש הממשלה לשעבר נתניהו", מסרו.

עוד הוסיפו המקורבים שצוטטו על ידי עמית סגל ב'חדשות 12': "בטקס בהר הרצל הוא זוכה לקיתונות של בוז באופן לא מכבד". מקורביו של ראש האופוזיציה תהו מה רוצים במחנה התוקף: "כשנתניהו מגיע – הם תוקפים אותו; כשהוא לא מגיע- הם תוקפים אותו. תחליטו כבר".

כזכור, מוקדם יותר השתלח מנכ"ל משרדו לשעבר של רבין, שמעון שבס, בראש האופוזיציה ואמר כי "הוא מתבייש להגיע כי הוא מרגיש שהציבור שמגיע לשם מתעב את פעילותו כראש אופוזיציה לפני 26 שנה", האשים.

בראיון ל-103FM הוסיף שבס: "ביבי שהעסיק את כולכם הרבה שנים הוא לא מעסיק אותי כבר, הוא היסטוריה. הוא היה ראש ממשלה וחבל שהיה ראש ממשלה", תקף, "זה עצוב שראש אופוזיציה מתבייש להגיע להר הרצל. אני חושב שהוא מתבייש להגיע (לטקס לזכר רבין) כי הוא מרגיש שהציבור שמגיע לשם מתעב את פעילותו כראש אופוזיציה לפני 26 שנה ועל זה שמעולם הוא לא הצטער על מה שעשה ועל מה שאמר ולא ביקש סליחה".

"אם הוא היה לפחות מודה בטעויות היה אולי אפשר להבין", הוסיף שבס, "אם היה מודה בכל פעולות ההסתה שקדמו לרצח רבין. יש לו (נתניהו) חלק גדול בסיפור הזה. הוא עמד בראש הכנופיות, אנשיו עסקו בארגון ההסתה".

מנכ"ל משרדו לשעבר של רבין התייחס גם למתקפות ההדדיות בין נתניהו לבנט בימים אלה: "כשנתניהו ראש האופוזיציה עומד בכנסת ואומר שבנט רה"מ לא לגיטימי זו אמירה מסוכנת מאוד. יש כאלה שיכולים לפרש את זה כהיתר לפגיעה ואלימות שמביאה בסוף אקדח. לא פוסל אפשרות שרצח יתרחש שוב".

אמש דווח ב'חדשות 12' כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ייעדר מהטקס הממלכתי לזכרו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין שצפוי להתקיים היום בהר הרצל. הטקס הממלכתי לזכר של רבין מתקיים מדי שנה בהר ואליו נוהגים להגיע ראשי האופוזיציה לאורך השנים. נתניהו לא הסביר מדוע החליט שלא לבוא. בטקסים בשנים האחרונות היו מתקפות הדדיות בין בני משפחת רבין לנתניהו.
.
בהמשך היום, אחרי הטקס הממלכתי בהר הרצל, תתקיים ישיבת מליאה מיוחדת בכנסת לזכר רבין, ושם נתניהו ינכח וינאם. לשכת נתניהו מסרה בתגובה כי אין התייחסות לשאלת היעדרות נתניהו מהטקס הממלכתי: "לפי הפרוטוקול, ראש האופוזיציה ידבר מחר במליאת הכנסת בישיבה לזכרו של רבין ז"ל".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture