מבוכה: בדרן אמריקאי התחזה לסנאטור והצליח לשוחח עם הנשיא

בשיחה התחזה הקומיקאי לסנאטור דמוקרטי והקליט את שיחתו עם הנשיא, ששהה באותה העת על המטוס הנשיאותי - האייר פורס 1. בבית הלבן הגיבו כי "ערוצי התקשורת עם הנשיא לפעמים פתוחים מדי", אך גורם האשים את ג'ארד קושנר • האזינו למתיחה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הבדרן האמריקני ג'ון מלנדז מתח השבוע את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בטלפון, זאת בעת שהיה על סיפון מטוס האייר פורס 1. הבדרן התחזה לסנאטור הדמוקרטי בוב מלנדז והקליט את השיחה עם טראמפ כדי לפרסמה לאחר מכן.

לפי מלנדז, הוא הצליח "לעבוד" על הבית הלבן כשהתחזה לסנאטור הדמוקרטי בוב מננדז – והועבר לנשיא. "היי, בוב. איך אתה? ברכות על הכול, אנחנו מאוד גאים בך", אומר אדם שנשמע כמו טראמפ. "עברת סיטואציה קשה מאוד שאני חושב שהייתה מאוד לא הוגנת, אבל ברכות", התייחס לכאורה הנשיא למשפט השחיתות שבו זוכה השנה הסנאטור.

כמו כן, השניים שוחחו על המינוי לנשיאות בית המשפט העליון, עם פרישתו של השופט אנתוני קנדי בחודש הבא. קולו של טראמפ נשמע בהקלטה אומר כי שופט חדש ימונה תוך עשרה עד 14 ימים. "טוב, אנחנו נדבר איתך על זה, כנראה נקבל החלטה, בוב, במשך השבועיים הקרובים. אני חושב שהולך להיות לנו כמה החלטות נהדרות".

לאחר מכן החלו השניים לשוחח על משבר ההגירה בגבולה הדרומי של המעצמה האמריקנית, וטראמפ נשמע אומר, לכאורה: "אני רוצה להצליח לטפל במצב בדיוק כמו כל אדם בדרגים הגבוהים. אני מעדיף לעשות את הפתרון הכולל מאשר את הפתרון הקטן יותר". עוד נשמע אומר כי "יש לי יחסים טובים עם המפלגה, לך יש יחסים טובים עם המפלגה שלך, ואני חושב שאנחנו יכולים לעשות חוק הגירה אמיתי. אנחנו חייבים שיהיה לנו ביטחון בגבול, אנחנו חייבים את זה".

בריאיון לרשת CNN סיפר הקומיקאי איך הצליח לעבוד על מרכזיית הבית הלבן ולהגיע ישירות לנשיא: "כל מה שהם היו צריכים לשאול אותי היה מה השיוך המפלגתי של הסנאטור מננדז, או איזה מדינה הוא מייצג – ולא הייתי יודע לענות להם. אבל הם לא שאלו אותי אף אחת מהשאלות הללו". יצוין כי מננדז מוכר כסנאטור אשר מתנגד להסכם הגרעין עם איראן.

"שיניתי את את המבטא שלי למבטא אנגלי. אני עושה את המבטא האנגלי הגרוע ביותר בהיסטוריה של מבטאים אנגליים. אז אמרתי, 'כן, אני שון מור. העוזר של הסנאטור מננדז ונשמח לדבר עם הנשיא. הם אמרו כי הם יתקשרו אליי בחזרה, והם אכן התקשרו חזרה", שיחזר הקומיקאי.

לפי CNN, טראמפ שוחח ככל הנראה עם הקומיקאי המתחזה מהמטוס הנשיאותי "אייר פורס 1", בדרכו חזרה לוושינגטון מעצרת בחירות שקיים בצפון דקוטה ביום רביעי בלילה (שעון ארה"ב). הקומיקאי ציין כי הוא הופתע מכך שטראמפ לא זיהה את קולו – זאת מפני שטראמפ שוחח עמו לדבריו פעמים רבות. "לא אמרתי לדונלד שאני הסנאטור מננדז. פשוט דיברתי במבטא שלי מלונג איילנד. זה מבטא גרוע וקול שדונלד שמע פעמים רבות בעבר".

בבירור שעשה הבית הלבן עם לשכתו של הסנאטור מננדז על השיחה עם טראמפ, עובדי הלשכה הופתעו מעצם העובדה שהתקיימה. מננדז הוא סנאטור דמוקרטי מניו ג'רזי שפעל רבות למען רפורמת ההגירה בארצות הברית. מהבית הלבן נמסר ל-CNN כי "לעתים ערוצי התקשורת עם הנשיא פתוחים בצורה רחבה מדי, כך שטעויות מהסוג הזה קורות".

גורם נוסף בבית הלבן אישר לרשת כי שיחת המתיחה אכן התקיימה – וטען כי מי שאשם בכך הוא לא אחר מאשר יועצו הבכיר וחתנו של טראמפ, ג'ארד קושנר. לפי הדיווח של CNN, הגורם ציין כי מנהל תחום החקיקה בבית הלבן, מארק שורט, מנע תחילה את קיום השיחה – אך קושנר "קישר אותה בכל מקרה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אפשר תרגום

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture