על בימת האו"ם: אבו מאזן בירך את ה"שהידים" וכינה אותם "גיבורים"

יו"ר הרשות הפלסטינית נשא את נאומו בעצרת האו"ם ואמר כי "ירושלים לא למכירה וזכויות הפלסטינים לא למיקוח". על חוק הלאום: "חוק גזעני, מזכיר את האפרטהייד בדרום אפריקה". על ארה"ב: "החלטות ממשל טראמפ סותרות את המחויבות לשלום"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נאם הערב (חמישי) בעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק. אבו מאזן אמר בנאומו כי "ירושלים לא למכירה, זכויות העם הפלסטיני לא ניתנים למיקוח". הוא בירך את הפצועים וה"שהידים" הפלסטינים וכינה אותם "גיבורים".

אבו מאזן התייחס לסוגיית המשא ומתן באזור ואמר: "אנחנו לא נגד המו"מ ולא סירבנו לו פעם אחת. אנו מאמינים אך ורק בשלום כדי לממש את הסוגיה שלנו. אנו לא מאמינים באלימות ובטרור. השלום באזורנו לא יושג ללא הקמת מדינת פלסטינית ובירתה מזרח ירושלים, על כל המקומות הקדושים בה. מדברים איתנו על בירה במזרח ירושלים, על אבו דיס וכו'. לא, הבירה שלנו היא מזרח ירושלים ולא ב-מזרח ירושלים".
 
על יחסיו עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר כי "לאחרונה הם סגרו את לשכת אש״ף בבירת ארה"ב, הכירו בירושלים כבירת ישראל והעבירו את השגרירות מתל אביב לירושלים. זה הורס את הפרויקט הלאומי הפלסטיני ונוגד את העמדות הבינלאומיות. הממשל האמריקני עדיין מדבר על 'עסקת המאה': מה נותר לממשל הזה להציג לעם הפלסטיני בעוד שהוא מסיר את סוגיות ירושלים והפליטים משולחן המו"מ. מה יש לכם להציע לנו עוד? אפילו ישראל מכירה באש"ף כנציג הרשמי והיחיד של העם הפלסטיני, אך הקונגרס האמריקני הכיר באש״ף כארגון טרור. למה כל העוינות הזאת לעם הפלסטיני?".

"בימים אלה לפני שנה דרשתי מכם חירות וצדק לעמי העשוק מזה 51 שנים של כיבוש ישראלי. הכיבוש עודנו קיים ומצר את דרכינו לבנות את מוסדות מדינתנו, שבה הכירה העצרת הכללית", אמר אבו מאזן, "ממשלת ישראל ממשיכה להפר את ההסכמים החתומים. צה"ל ממשיך לפגוע בעמנו ולהגן על המתנחלים שפוגעים בתושבינו. חוק הלאום היהודי פוגע בקשר של העם הפלסטיני למולדתו, סותר את החלטות האו"ם הנוגעות בסוגיה הפלסטינית וכן נוגד את הסכמי האו"ם החתומים עם ישראל".

המנהיג הפלסטיני תקף את חוק הלאום ואמר כי הוא "מבטל את פתרון שתי המדינות. ישראל ממשיכה בהתרסה שלה באמצעות החוק הזה. יש אפליה נגד התושבים הערבים שהם 20% מאזרחי ישראל. 5% נוספים מאזרחי ישראל כיום שאינם יהודים נפגעו מהחוק. 56 חברי כנסת התנגדו גם הם לחוק, וטענו שהוא גזעני ומפלה. החוק הזה מדבר על 'ארץ ישראל'. אני שואל את ממשלת ישראל, מה היא 'ארץ ישראל'? ומהם הגבולות של ישראל? מי מכם מכיר בהם? אתן להם מפה שיסמנו את הגבולות, אך הם לא יעשו זאת".

אבו מאזן התייחס להחלטה לפנות את הכפר הבדואי חאן אל אחמר ואמר כי "ישראל רוצה להרוס את הכפר חאן אל אחמר, שכן אם הוא ייהרס צפון הגדה יופרד מדרומה. כל זאת בנוסף לפגיעות באל-אקצא. הם רוצים לחלק את אל-אקצא בזמן ובמקום, אך לא נסכים לכך. על ישראל לשאת באחריות לכך. הבריונות הזאת צריכה להיפסק. הם לא יכולים לקבל החלטות כאילו אנו לא קיימים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה לא.. מי שתכנן את רצח ילדי ביה"ס במעלות בשנות ה 70 לא יכול לאמר אחרת. לטראמפ יש עין חדה ובינה של איש עסקים ממולח לדעת בדיוק עם מי יש לו עסק. לכן מנע מהם כ"כ הרבה דולרים שהאנטישמים הקודמים בארצו, זאב בלבוש כבש נתנו ביד רחבה ובלי מעקב באמת מה קורה עם הכסף הזה.. שיותר מחציו עובר למנהיגים הסרוחים כולל מנהיגי החמאס. שכל אלה חיים חיי רווחה בפאר והדר. כמו ארמון ברובע של עוני ימח שמם.

פתרון לשלום משמיים עם הפלסטינים.
להפגש עם אבו מאזן וכל המנהיגים הפלסטינים ולהפתיע אותם. כיצד? מגיעים עם משלחת רבנים פוסקים ודיינים שיפסעו לעבר הפגישה עם ספר תורה בידם ובשמחה ומזמור ולפני ביבי נתניהו ואבו מאזן ישמיעו דברים אחדים; אצלנו כתוב הן בגמרא ובתרגום יונתן בן עוזיאל ובעוד מקומות שלא יהיה שלום עם מחבלייא. לכן אין אנו מעוניינים בשלום עמכם כי במילא לא יהיה עמכם שלום. ונאמין באמונתינו השלימה כי רק המשיח יגאל אותנו ועד אז נמשיך להתפלל בעד הגאולה.
ובאותם רגעים לעזוב את הפגישה. יקום ביבי נתניהו ממושבו מכסאו וילך מהמקום.
ממש להתיר את המשלחת הפלסטינאית ביחד עם אבו מאזן ללא שום הסכמי שלום.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture