צפו: וידאו משמחת החתונה בבית באבוב

אלפי חסידים וידידים השתתפו בשמחת החתונה לבת הזקונים של הגה"צ רבי יהושע רובין שליט"א אבדק"ק באבוב שהתקיימה בחצר הקודש באבוב בחודש שבט תשע"ד | צפו בוידאו מהשמחה הגדולה | צילום: יואל סנדיק

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה שמחה עצומה, אפשר לטעום את הכח של השמחה דרך הוידאו משהו מדהים!

ובכן צדיקים יראו וישמחו.

תענוג להיזכר בשירים המדהימים של ר' משה גולדמן ז"ל. הריקוד הסביבוני הזה ממש מיוחד. תביאו את כל הקטע של הריקודים נראה שהיתה שם חתיכת הפקה

עקבתי אחרי הוידאו של חתונת האדמו"ר מהרב"צ ואחרי הוידאו של האבד"ק מהר"י רובין ותשמעו, פעם ראשונה שאני רואה בבירור שבאמת אצל הדמו"ר מהרב"צ יש כמעט (או קרוב ל) שני שליש ובבאבוב 45 זה בערך שליש. נכון אמנם שפה זה לא היה חתונת בת האדמו"ר אלא של גיסו ושם זה חתונת בת האדמו"ר וגם נכון שבבאבוב 48 הטיסו בכסף מלא מאות חסידים וגייסו גיוס מלא פלוס, אבל בכל זאת זה עדיין אומר שהציבור שם הוא הרבה יותר גדול ועכ"פ לא יתכן שבבאבוב 45 יש יותר מ40% מכלל חסידי באבוב. כמובן שאין זה אומר כלום לכאן ולכאן אך עכ"פ בתור אדם שמתעניין ומרגיש קרוב לבאבוב זה המסקנא שלי.

מעניין שהמדד של צדיק הוא בכמות חסידיו, אני לא בטוח שלבעש"ט זצוק"ל היו יותר ממאתיים חסידים ביום ממוצע.

למגיב שהגיב לתגובתי.
הדגשתי בפירוש שכמובן שאין זה אומר כלום. הסיבה שזה מעניין אותי היא שונה לחלוטין. י כאחד שמכיר ומקורב קצת לבאבוב ומרגיש אהדה לחסידות זו. היה מאד מעניין ומסקרן לראות את כל שלב ההתפלגות כשמצד אחד פלג מכובד נדחק החוצה כשפלג האחר נשאר במקום וכמי שהכיר את המפה לאחר פטירת האדמו"ר הקודם ובפרט איך היא הייתה נראית בעת פטירת האדמו"ר זצ"ל המהר"ש שזה היה תמיכה אדירה באדמו"ר מהרנ"צ ותמיכה קטנה מאד באדמו"ר מהרב"צ ואפילו זלזול מרוב החסידים, והיה מאד מעניין לראות אם מקורבי האדמו"ר מהרב"צ שליט"א יצליחו לשמור על הציבור אצלם ושלא 'יברחו' כשהיה זמנים שנראה שהוא מפסיד הכל ומאידך היו זמנים שהיה נראה שקבוצת הפלג של האדמו"ר מהרמ"ד שליט"א מתפרקת. לכן אני מתעניין וכפי שציינתי אני רואה שקבוצת האדמו"ר מהרב"צ סוכ"ס הצליחה לשמור על ציבור מכובד שלא יברח (הרוב) וקבוצת האדמו"ר מהרמ"ד הצליחה גם מאד יפה הגם שלענ"ד היא לא ניצלה כראוי את כל הפוטנציאל והייתה יכולה ע"י מלחמה רצינית לגרוף את רוב הציבור החוצה. בקיצור זה מאד מעניין אותי בלא שום קשר מי צדיק וכדו'.

לרבי רב מלך היו 50 חסידים, ואעפ"כ היה הרבי של כל הרבי'ס בדורו ונערץ על כל. הוא היה גבוה מעל גבוה, ואילו רבי'ס אחרים מחבריו תלמידי המגיד היו יותר כאריזמאטיים למשוך אליהם חסידים לאלפים בעבותות אהבה וקירוב. כל זה מתועד וכתוב בדוק ומנוסה. בלי ויכוחים.

לא רק מקורב לבאבוב, אלא מישהו שהיה פעם באבובער…

תמיד יהיו והיו אנשים שרצו להשאר במקום בטוח מבחינת מוסדות ומבחינת ישיבות וכו', דבר שמובטח למי שנשאר במקום הבסיסי, וזאת הסיבה.

ארי נאה

להשוואת בין החתונות, זה כמו להשוואות בין שני החצירות באבוב כשלאחד אתה הולך לבדוק בטיש בליל חוה"מ סוכות ולשני אתה הולך לטיש ביום חוה"מ סוכות, טאג טיש, ואז אתה אומר וואו!!! יש שם כפול…
זה חתונה של אחיינית של האדמו"ר, ולמרות זאת יש פה אלפים, זה מאוד מאוד מכובד, בוא נראה כיצד נראים החתונות אצל האחיינות של רב"צ? האם יש שם אפילו רבע ממה שהיה פה?
בדיחה…

למגיבים האחרונים: אני מבין שאתם חסידי האדמו"ר הרמ"ד שליט"א ואני לא מבין מה בוער לכם להוכיח ולהכריח שאתם חצי חצי עם הצד השני. תבינו ששום מקום לא הוכיח כהמציאות שאמלכם שאדמו"ר שפרש (הופרש) ברגע אחד הצליח להוציא ציבור ענק 'אל המים' ללא שום מוסדות שהיו מתחילה שלו אלא הכל הכל מההתחלהכל אחד מבין שהצד שנשאר עם רוב הציבור (אין זה רוב מוחץ או מוחלט אלא שיש לו יותר ותו לא) אין זה אנשים שהלכו איתו וכדו' אלא 'נשארו' איתו . נקודה זו היא פשוטה לכל מתחיל ולא צריך להיות מוכשר או מבין ענין בשביל זה. וזה גם הסיבה שהצד השני כל כך לא מסכימים להכיר בכם כנגד כל החינוך של האדמו"ר מהר"ש לסובלנות ומנטשלכקיי"ט. ובקיצור תתגאו ב40% שיש לכם ואפילו אם זה היה 30%. שלא לדבר על כך שבלע"ה יש לכם רבי מהליגה הראשונה וכמובן בלא לזלזל ח"ו ברבי מהצד השני שגם לו יש מעלות גדולות ובלא לזלזל בשום אדמו"ר ומנהיג עדה אבל אתם מסודרים בכך שיש לכם רבי לכתחילה שבלכתחילה, אז בבקשה אין מקום לסוג התגובות הנ"ל.

לאף אחד לא בוער כרגע להוכיח אחוזים כאלה או אחרים, דיברתי על הנקודה, להשוואת בייטאג טיש לנאכט טיש, שזה בדיוק מה שהמגיב מתעניין בבאבוב עשה, השווה חתונה לאחיינית של האדמו"ר לחתונה של בת האדמו"ר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture