מעמד קביעת מזוזות לביה"ס לחינוך מיוחד "גשרים" שע"י בית 'אהל שרה'

ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט במעמד קביעת מזוזות לביה"ס לחינוך מיוחד "גשרים" שע"י בית 'אהל שרה': 'ילדי החינוך המיוחד זכאים לטוב והיפה ביותר; אתם השותפים שלנו למען הנשמות הקדושות' • צילום סטילס: יעקב נחומי צילום וידיאו: אדי ביסמוט

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

 

לראשונה בב"ב; נחנכה בסמוך גם כיתה א' שיקומית לילדים עם נכויות פיזיות בבי"ס חדש 'צעדים' * בשנת הלימודים תשע"ז חל גידול של 10% במספר הכיתות בבתי הספר של 'אהל שרה' – 37 כיתות עם 260 תלמידים –אנחנו רואים בכם שותפים; עדים למוניטין המקצועי ואיכות השירות' *ואם אחת ביקשה לברך; אין לשער את גודל הגעגועים והאהבה של ביתי לביה"ס; 'זו אחת המתנות הגדולות ביותר שניתנה לנו ולבת שלנו' * 'מעט שונים, שמא מוזרים, אך בזאת הם מיוחדים, ואם נביט היטב , נחוש את טוהר העלים הוורודים'

'בני ברק מצטיינת בפתרונות הטובים ביותר שאנו נותנים לילדי החינוך המיוחד. נדאג שכל מוסדות החינוך בעיר ישכנו במבנים ראויים ומרווחים ובמיוחד לתלמידי החינוך המיוחד. אתם זכאים לטוב וליפה ביותר – כך אמר ראש עיריית בני ברק, הרב חנוך זייברט בטקס מעמד קביעת המזוזות למבנה החדש של  בית הספר 'גשרים' לחינוך מיוחד שהתקיים ביום הראשון ללימודים. בטקס השתתפו; ח"כ ורה"ע לשעבר, הרב יעקב אשר. מ"מ רה"ע, הרב אברהם רובינשטיין. סגן רה"ע, הרב אליהו דדון. המשנה למנהל אגף החינוך, הרב יהודה לוי. ראשי אגפים ומנהלי מחלקות. מנכ"ל 'מי ברק', מר דוד צלניק. הנהלת 'אהל שרה' בראשות; הרב אברהם גינזבורג והגב' מלכה וינברג. מנהלת מערך החינוך, הגב' קארין טרבלסי. האדריכל, יואב מסר. מנהלת ביה"ס, הסגל ונציגי ההורים.

הרב זייברט אמר כי "מוסדות החינוך המיוחד של 'אהל שרה' גדלו השנה ב 10% והם מונים 37 כיתות עם 260 תלמידים תודות לשותפות האמיצה בינינו. אנחנו עדים לעבודה המצוינת, למוניטין המקצועי ואיכות השירות שאתם מעניקים לילדים המיוחדים. שותפות זו תעמיק ותואץ עד למציאת הפתרונות המושלמים לכל בתי הספר ולכל מפעליה הכבירים של 'אהל שרה'. היום אנחנו חונכים, לראשונה בעיר, גם כיתה א' שאנחנו פותחים יחד אתכם, גרעין לבית ספר חדש לילדים הלוקים בשיתוק מוחין, שעד כה  נאלצו להרחיק נדוד ולנסוע במשך שעה וחצי הלוך וחזור בכל יום  למסגרות מתאימות  מחוץ לעיר. אני מברך את כל העוסקים במלאכה מטעם העירייה ומטעם 'אהל שרה' ובראשם לגב' מלכה וינברג שעבדה ימים ולילות כדי להביא אותנו לרגעים נעלים אלה, ולהרב יהודה לוי, מנהל האגף לחינוך המיוחד, ולכל ראשי המחלקות העירוניות שנטלו חלק כדי להגיע ליום הגדול הזה; כשפותחים את הלב ניתן לתת מענה הולם לכולם".

הרב אברהם גינזבורג העלה את זכרם של הוריו מייסדי 'אהל שרה'; הרב שמואל גרשון זצ"ל והרבנית רבקה ע"ה שמסרו את נפשם למען החלשים, ובסייעתא דשמייא ובהשתדלותה של הגב' וינברג וראש העיריה וכל הצוות הנפלא קיבלנו את הזכות להיות לליבם ועיניהם של אותם נשמות קדושות".

הרב אברהם רובינשטיין, סגן רה"ע אמר כי "להצלחה הזו שאנו חוגגים היום חברו יחדיו בשיתוף פעולה מיוחד; הנחישות של 'אהל שרה', והרגישות המיוחדת לילדים המיוחדים של רה"ע הרב זייברט. זכות גדולה היא לברך אתכם. את ההורים והילדים ואת כל השותפים על העבודה הנפלאה".

הרב אליהו דדון, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך, אמר כי בב"ב יש היום כ 70 אלף תלמידים כ"י אבל את "מזמור שיר חנוכת הבית'" והפסוק שלפניו 'אבן מאסו הבונים" אנו קוראים כאן בפתיחת בי"ס שרבות עמלו וטרחו הבונים כדי להיות ראש פינה למעשה נשגב זה של החינוך המיוחד.

הגב' ו. אם לאחת מבנות ביה"ס ביקשה לברך את המשתתפים. במילים נרגשות הביעה האם כשלצידה ביתה המיוחדת את רחשי לב המשפחה למעמד ולעבודתם המסורה של צוות ביה"ס; "אין לשער את גודל הגעגועים והאהבה לביה"ס; זו אחת המתנות הגדולות ביותר שניתנה לביתי. ביה"ס כ"כ מושקע בחומר וברוח ואני מבקשת בשם ההורים להודות לרה"ע, לגב' וינברג ולגב' שטיינמץ, מנהלת בית הספר ולכל הצוות על שליחות קודש זו".

גב' מלכה וינברג אמרה כי ראש העיר וצוות העיריה, מנהלי האגפים והמחלקות, השותפים שלנו, ראויים לכל ההערכה במהלך כל השנים. היא שיבחה את צוות בית הספר בראשות המנהלת, גב' יהודית שטיינמץ המביאים  את תלמידות לקידום מרבי בתחום הקוגניטיבי, בתפקוד עצמאי, ברכישת הרגלי התנהגות ובתפקוד אישי, שישפרו את יכולתם להשתלב בחברה. "מטרת העל של בתי הספר ושאר המרכזים של אהל שרה. לפתח את כישוריו של כל תלמיד במטרה להביאו למירב העצמאות התפקודית וההסתגלותית בכל התחומים,  לתת גב למשפחות שמתמודדות עם אתגרים לא פשוטים בגידול ילד עם צרכים מיוחדים כדי שהמשפחה תוכל לפנות את עצמה לבני המשפחה ולשאר עיסוקיה".

את המעמד הצנוע והמרגש סיימה אחת המורות בשיר שנכתב ע"י י' טויסיג המסביר יותר מהכל את המשמעות של  התלמידות המיוחדות הלומדות בכיתות בית הספר הנושאות כולן שמות של פרחים: "רקפת; חבוי הוא המראה החביב, חבוי בקיץ בסתיו ובאביב. חסר אז הגבעול ואין עלי כותר, יופי הרקפת בתקופה זו נסתר. שקועה בתרדמה –הפקעת, ורק עין מבינה יופייה יודעת. יש שאינם מכירים, ויפנו לה עורף, ויש – מבינים שממתינים לחורף. אז, היא תצמיח עלים בצורת לב, פרחים וניצנים וכולה לב. נכון, פרחיה שונים , הם שחוחים, אולי מוזרים ראשיהם הפוכים. מעט שונים, שמא מוזרים, אך בזאת הם מיוחדים. ואם נביט היטב , נחוש את טוהר העלים הוורודים".

חנוכת גשרים צילום יעקב נחומי (4) חנוכת גשרים צילום יעקב נחומי (7) חנוכת גשרים צילום יעקב נחומי (9) חנוכת גשרים צילום יעקב נחומי (13) חנוכת גשרים צילום יעקב נחומי (15) חנוכת גשרים צילום יעקב נחומי (16) חנוכת גשרים צילום יעקב נחומי (17) חנוכת גשרים צילום יעקב נחומי (20) חנוכת גשרים צילום יעקב נחומי (21) חנוכת גשרים צילום יעקב נחומי (23) חנוכת גשרים צילום יעקב נחומי (25) חנוכת גשרים צילום יעקב נחומי (27)

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture