Olivier Fitoussi/Flash90

בנט: "להמתין עם ההגבלות עד יום חמישי על מנת לבחון את המגמה"

יו"ר 'ימינה' ושר הבטחון לשעבר משמיע בקורת על התנהלות הממשלה וקורא לעצור עם הגבלות הקורונה הנוספות. "אני קורא לממשלה" כתב נפתלי בנט "חכו. אל תחמירו את הצעדים בשלב הזה. ‫אל תסגרו מסעדות ובטח שלא קייטנות"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

שר הביטחון לשעבר ויו״ר ימינה נפתלי בנט אמר הבוקר (ראשון) כי לאור נתוני התחלואה הוא קורא לממשלה שלא להחמיר את מגבלות הקורונה, לא לסגור מסעדות ובטח לא קייטנות. בדבריו הוא אף הוסיף כי מהנתונים המצטברים עולה כי למרות שישנה עלייה בתחלואה היא מתונה.

יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט כתב ״לאור נתוני השבועיים האחרונים, אני קורא לממשלה: חכו. אל תחמירו את הצעדים בשלב הזה. ‫אל תסגרו מסעדות ובטח שלא קייטנות. ‫על הממשלה להקים היום מערך קטיעת שרשראות הדבקה, ולהמתין עד יום חמישי הקרוב על מנת לבחון את המגמה".

"‫לאור הנתונים המצטברים של השבועיים האחרונים, ‬‫עולה כי ישנה בלימה עקבית במקדם ההכפלה הן של נדבקים, והן של חולים בינוניים וקשים.‬ המשמעות היא ‫שעדיין יש עלייה, אך היא מתונה יותר. ‬מקצב הכפלה של 8-9 ימים בנדבקים, לפני כשבועיים, כעת הקצב עומד על כ18-19(!). ‬מגמה דומה גם בחולים הקשים, בעיכוב של מספר ימים. לצערי עוד נראה עלייה בתמותה בשל הדבקויות שכבר ארעו". ‬

‫"ולכן" הוסיף בנט "סדר הפעולות המתחייב, על כל הצדדים: 1. להמשיך לעטות במסיכות, לשמור על סבא וסבתא, ולהימנע מהתקבצות בחללים סגורים. כמובן, יש לציית לכל חוקי המדינה. 2. הבלימה תיערך זמן, וייתכן שיהיה גם שינוי לרעה. אז יש לעקוב בסבלנות. ולכן- ממשלת ישראל: המתינו. לא להקל ולא להחמיר". ‬

"‫3. להסתער על הקמת מערך מיגור הקורונה. ‬אני מברך על מינוי פרופסור ברבש לפרויקטור של המערכה נגד הקורונה, כבר אמרתי לפרופ׳ ברבש שאסייע לו בכל דרך שיבקש".

כזכור, רק בשבוע החולף במהלך מסיבת עיתונאים שערך בנט בתום דיון ב"קבינט הקורונה האזרחי" שבראשותו, אמר: "איך אתם מעזים להכניס מיליוני אזרחי ישראל לסגר, כאשר כמעט חצי שנה לתוך המגיפה עוד לא בניתם תכנית למיגור הקורונה? איך אתם מטילים סגר על מסעדות ועסקים, כאשר בו בזמן אתם שולחים גם ברגע זה אלפי חולים מאומתים הביתה, שם הם מדביקים את משפחתם ואת דיירי הבניין שלהם?"

הוא תקף את הסגרים על האזורים החרדיים ואמר: "איך אתם סוגרים ערים חרדיות, כאשר בו בזמן מאות החולים בעיר מתחננים להתפנות מהדירה שלהם עם 8 נפשות, ואתם מפקירים אותם? אתם מבקשים הקרבה, והציבור הישראלי מוכן להקריב, כשהוא מבין את התכנית, כשהוא רואה היגיון, כשהוא רואה את הממשלה פועלת ביעילות, בנמרצות ועם שיקולים עניינים".

"שבועות לפני הגל השני, אמרתי בצורה ברורה, שבלי הקמת מערך מיגור קורונה, נגיע במהרה שוב לנאום ראש ממשלה דרמטי של הודעה על סגרים. ולא עשיתם כלום! מה עובר עליכם? כל היום אתם מתקוטטים ביניכם, מביישים אותנו, מבלבלים את הציבור בהודעות סותרות, ולא עושים כלום".

"מה עוד צריך לקרות כדי שתתעוררו?! למה אתם מחכים, למען השם? תגידו מה עוד צריך לעשות כדי שתתעוררו? אני באמת שואל, לא כחבר כנסת, כאזרח במדינה שנמצא על אוטובוס שנוסע לצוק ויש שם נהג, ואנחנו חושבים שמשהו קרה לו, מה צריך לעשות? כמה צריך לנער? תתעוררו. העם שלנו נכתש, העם נכתש עכשיו. זה לא הוגן וזו לא גזרת גורל, זה מעשה ידי הממשלה. הציבור יהיה מוכן להיתרם לכל דבר להביס כדי את הקורונה, אם יאמינו בהנהגה ובתכנית. אפשר להביס את הקורונה בארבעה שבועות".

על תכנית המענקים: "אנשים לא רוצים צדקה, הם רוצים לצאת לעבודה. אנחנו במלחמה נגד הקורונה. במלחמה הכי דחוף זה להביס את האויב. ממטרי מזומנים לא יעצרו במילימטר את הקורונה. אי אפשר לשקם את הכלכלה מבלי להשתלט קודם על הקורונה. ראשי הממשלה שלנו מתעסקים בכספים ופיצויים אבל הם איבדו קשב על המשימה להבסת הקורונה כל עוד הקורונה שורצת ואנחנו לא משתלטים כמו שאר המדינות לא נוכל לצאת מזה".

בנט: "איך אתם סוגרים ערים חרדיות כשמאות חולים מתחננים לפינוי" • צפו

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בנט צודק ב 100%
בגלל האגו הטיפשי שלהם לא מקשיבים לו וחבל מאוד !

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture